eitaa logo
کتاب رسان 📚
21.2هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
1هزار ویدیو
94 فایل
توزیع کتاب‌های شاخص تا #۲۰_درصد_تخفیف با ارسال #کم_هزینه کشوری سفارش کتاب @sefaresh_ketab پیشنهادات @javadyarahmadi خرید سریع و مستقیم از: www.ketabresan.net مشهد: نبش شهید صادقی ۱۹ ، مجتمع تابان ، طبقه منهای یک واحد ۹ و ۱۰
مشاهده در ایتا
دانلود
🖊 نگاه‌های روایت شده به امام حسن (ع)، معمولا از زاویه دیدِ غربت و ظلم‌هایی بوده که به ایشون شده. اما این کتاب در عین دیدن ظلم‌ها و غربت‌ها، به گوهر میان تاریکی و بُعدِ سیاسی اجتماعی ایشون هم اشاره می‌کنه.
👇🏻🛑این ویدیو رو اصلا از دست ندید🛑👇🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صلح امام حسن (ع) و معاویه 🔸شیخ راضی آل‌یاسین یکی از علمای نجف است که تقریبا برای اولین‌بار توانسته با یک دقت عمیق تاریخی مبتنی بر اسناد معتبر اما کمتر دیده‌شده منظومۀ زندگی سیاسی امام را در این کتاب به تصویر بکشد. 🔺آیت‌الله خامنه‌ای در سن سی‌سالگی با این اثر ارزشمند مواجه شد و در سال ۱۳۸۴ آرزوی دیرین خود را با ترجمۀ آن محقق کرد.
🌟 یه پیشنهاد خیلی خاص داریم 👌🏻 یک کتاب خیلی خاص با یک مترجم خیلی خاص و ویژه 😍 📚کمی در مورد این کتاب از زبان مترجمش بخونیم. 😉 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
🛑 مقام معظم رهبری به عنوان کتابِ صلح امام حسن در مقدمه کتاب اینگونه می‌نویسد : 📌 پیش از اینکه به این کتاب بپردازم، مدتها در فکر تهیه‌ی نوشته‌ای در تحلیل موضوع صلح امام حسن بودم و حتی پاره‌ای یادداشت‌های لازم نیز گرد آورده بودم ولی سپس امتیازات فراوان این کتاب مرا از فکر نخستین باز داشت و به ترجمه‌ی این اثرِ ارزشمند وادار کرد. ‼️ مگر که جامعه‌ی فارسی زبان نیز چون من از مطالعه‌ی آن بهره گیرد و هم برای اولین بار درباره‌ی این موضوع بسی با اهمیت، کتابی از همه رو جامع، در معرضِ افکار جویندگان و محققان قرار گیرد.
🤔 شاید اگر از من و شما بپرسن به نظرت یکی از آرزوهای رهبر انقلاب چه می‌تونه باشد؟ 💠 اصلا حتی توی ذهنمون هم نگیم تهیۀ یک کتاب دقیق دربارۀ زندگی امام حسن (ع) برای همۀ مردم! ⭕️ اما رهبر انقلاب بعد از چاپ کتاب « صلح امام حسن و ترجمه این کتاب توسط خودشون گفتن که یکی از آرزوهای دیرینه‌شان برآورده شده.👌🏻
📚 صلح امام حسن نویسنده: راضی آل یاسین مترجم : سید علی حسینی خامنه‌ای ناشر: انقلاب اسلامی تعداد صفحات: ۴۶۱ صفحه نوع جلد: گالینگور قطع: وزیری 📚📚📚 🔸قیمت : ۱۸۰.۰۰۰ تومان اما👇🏻 🎁قیمت با تخفیف : ۱۶۲.۰۰۰ تومان😎 ♨️جهت خرید مستقیم از سایت روی لینک زیر کلیک کنید👇🏻👇🏻 🌐 https://ketabresan.net/product-page/w4e0TEOlKVqDrMqbVYT7JF2494pSD5g9/6B7fE 💳جهت خرید کارت به کارت به آیدی زیر پیام بدید☺️👇🏻 🆔 @sefaresh_ketab
🛑 فقط ۳ جلد از این کتاب باقی مونده! 🔺 این کتاب رو اصلا از دست نده که از اون کتاب‌های هست.👌🏻
موجودی کتاب به اتمام رسید❌ دوستان بررسی می‌کنن و در صورت موجود شدن خدمتتون اطلاع داده میشه. ❤️
🌱 بهار ۱۴۰۳ 🗓 چهارشنبه ، ۸ فروردین ۱۴۰۳ 👤 شهید مجید محمدروشن : 🖋 برای شرکت در ادعیه کاهل مباشید که ما چیزی جز گریه و دعا برای آمرزش گناهانمان به درگاه ابدیت نداریم. 📜 📜
سلام و روزتون بخیر 😊🌹
دوستان مجموعه با پیگیری که انجام دادن تونستن ۴ جلد دیگه از این کتاب رو موجود کنن. 😍 همین الان می‌تونید خیلی سریع از طریق سایت و یا دایرکت‌های ما، برای تهیه کتاب اقدام کنید.
فقط ۱ جلد باقیمونده 🌹
⛔️موجودی کتاب به اتمام رسید⛔️
آدم مگر چه می‌خواهد؟ نانی و آبی و جایی برای خواب!
🔸اما گویا آدم‌ها معنای زندگی را نفهمیده بودند. نان بیشتر، آب بیشتر و جای بیشتر. 🔹آدم‌هایی که هر روز از کنار حرم می‌گذشتند. هرکدام برای خود دنیایی ساخته بودند و در آن زندگی می‌کردند.
🔺چقدر عالمشان حقیر بود. وقتی به من می رسیدند، دست ته جیبشان می‌کردند و دنبال خرده فلس‌هایشان می‌گشتند؛ تازه اگر به این نتیجه می‌رسیدند که به گدایی آس و پاس چیزی ببخشند.
🔅آن وقت‌ها معنای زندگی برایم فقط در نگاه به ردپای دیگران و چشم داشتن به دست آنها خلاصه می‌شد. وقتی آدم‌ها می‌آمدند. آسمان برای من رنگارنگ بود و وقتی نبودند، حتی اگر خورشید در بلندای خود قرار می‌داشت، همه جا تاریک به نظر می آمد.
🔺ابتدای محلة مشراق، منتهی به ورودی باب شیخ طوسی، جای بساط من بود؛ زیرانداز پاره‌ای و لباسی کهنه. 🔸با متکایی رنگ و رورفته که کمک می‌کرد تا همان جا بساطم را پهن کنم و بخورم و بخوابم. احدی حق نداشت سلطنتم را تصاحب کند.
👌🏻 گداهای دیگر می‌دانستند که نباید به مملکت من نزدیک شوند. 🔺اعتقاد داشتم گداهای بی‌مقدار تازه کار لایق محل های پر رفت و آمد نیستند.
⚜به نظرم گدای نوپا باید کارش را از گوشه‌ای خلوت آغاز می‌کرد تا به درستی بیاموزد که گدا بودن آداب ویژه خودش را دارد. 🔅 اگر گدا هستی، نباید به چیز دیگر فکر کنی. وقتی آدم ها دست در جیبشان می‌کنند، باید شروع کنی به دعا کردن برایشان. 🙏🏻باید از او ممنون باشی که با دیگران فرق دارد و حاضر شده از خودش بگذرد و روزی رسان تو باشد.
📚جملات قبل روایت‌گرِ صفحاتی از کتاب کم‌نظیرِ کهکشان نیستی بود.
📚 برای سفر به کهکشان نیستی باید از شهر منیت گذشت و از کوچه پس کوچه‌های دنیا و مادیات عبور کرد تا به مقصد قرب الی الله رسید. 👌🏻
🔸با شروع کتاب روح انسان به حرکت در می‌آید و برای مدتی از زمین فاصله می‌گیرد، سکوی پرتابی برایتان مهیا می‌کند که انتخاب با خودتان است! پرواز کنی به سمت عالم بالا یا در قل و زنجیر دنیا گرفتار بمانی...🙂
❤️ آیت الله قاضی یکی از بزرگان اخلاق و عرفان و انسانی متعلق به عالم دیگری بودد که با مراقبه به درجات عالیه رسید. در محضر استاد بنشینید و درس خودشناسی و خداشناسی بیاموزید.