eitaa logo
⭕خبر‌فورے⭕
4.9هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.4هزار ویدیو
24 فایل
•﷽• 🌍 کانال خبری فوری 🌍 🇮🇷 پوشش اخبار سیاسی ، نظامی ، اقتصادی ، مذهبی 🇮🇷 🌐پوشش اخبار بین‌الملل از واشنگتن تا پکن🌐 ♨️ با خبر فوری همراه باشید♨️
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️آیا فرزند طلاق خود نیز در زندگی اش طلاق می گیرد؟ 🔹باور نادرستی که در ارتباط با ازدواج با فرزندان طلاق وجود دارد، این است که فرزندان طلاق در زندگی آیندیشان نیز زندگی موفقی ندارند و مشابه والدینشان در آینده از آنها جدا خواهند شد! 🔹تصور می شود که چون فرزند طلاق والدینشان از هم جدا شده‌اند، قبح طلاق برای آنها ریخته است؛ خیلی راحت از همسرشان جدا خواهند شد. 🔹واقعیت این است که طلاق برای هر کسی ممکن است رخ بدهد. 🔹دلیل طلاق گرفتن زوجین متفاوت است و نمی‌توان گفت که کودکان طلاق احتمال بیشتری دارند؛ که در آینده از همسرشان جدا خواهند شد. به عبارتی دیگر تمامی این عوامل را نمی‌توان به طور قطعی به یک فرد نسبت داد. 🔹گاهی حتی فرزندانی که والدین آنها از هم جدا شده اند، به خاطر تجربه تلخی که از زندگی گذشته ایشان دارند، بیشتر به زندگیشان توجه دارند! 🔹این دسته افراد در تلاش اند تا اتفاقات گذشته در زندگیشان تکرار نشود و در نهایت در زندگیشان به موفقیت ختم شود.
♦️خطیب نمازجمعۀ تهران: کسانی که دانش حکمرانی دارند به صحنۀ انتخابات ورود کنند 🔹ابوترابی‌فرد: خطیب نماز جمعۀ تهران: دانش حکمرانی برای خدمت به مردم و جامعه دانش پیچیده‌ای است. هرگاه ساحت حکمرانی، ساحت اندیشمندان و پاک‌دستان باشد، به سرمایۀ اجتماعی و امید افزوده می‌شود. 🔹کسانی که این دانش را دارند باید برای ورود به صحنۀ انتخابات آماده باشند و پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس را انجام دهند.
♦️کاهش تراز آب دریای خزر 🔹بر اساس تصاویر ماهواره‌ای، تراز آب دریای خزر در نیمه شمالی به پایین‌ترین میزان خود در ۳۰ سال اخیر رسیده است 🔹با افت ۹ متری آب، حدود ۲۴ درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد./تسنیم
♦️خطیب نمازجمعۀ تهران: کسانی که دانش حکمرانی دارند به صحنۀ انتخابات ورود کنند 🔹ابوترابی‌فرد: خطیب نماز جمعۀ تهران: دانش حکمرانی برای خدمت به مردم و جامعه دانش پیچیده‌ای است. هرگاه ساحت حکمرانی، ساحت اندیشمندان و پاک‌دستان باشد، به سرمایۀ اجتماعی و امید افزوده می‌شود. 🔹کسانی که این دانش را دارند باید برای ورود به صحنۀ انتخابات آماده باشند و پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس را انجام دهند.
♦️غافل‌گیری مدیرعامل «x» برای کاربران این پلتفرم 🔹«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل X (توییتر سابق) تأیید کرد که قابلیت تماس ویدیویی به این پلتفرم اضافه خواهد شد. این ویژگی هدف یاکارینو و ایلان ماسک برای تبدیل کردن X به یک «برنامه همه‌چیز» را نشان می‌دهد که ویدیوهای طولانی، پرداخت و اشتراک‌ها بخشی از آن خواهند بود. 🔹یاکارینو گفت: «به‌زودی می‌تواند بدون نیاز به شماره تلفن خود با تمام افراد این پلتفرم تماس‌های ویدیویی داشته باشید.»/ دیجیاتو
بلاتکلیفی در ماجرای انتخابات اتاق بازرگانی / مجلس به پرونده انتخابات ورود می‌کند 🔹رئیس کمیسیون صنایع مجلس می‌گوید، مجلس انتظار دارد نهادهای مسئول درباره موضوعات پیش آمده در انتخابات اتاق تصمیم گیری و آن را به عموم مردم اعلام کنند. دراین‌باره بیشتر بخوانید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3021638
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لاری پور، رئیس روابط عمومی نظام پزشکی کل کشور در برنامه پرسشگر: اکنون تا رتبه ۱۱ هزار، و با سهمیه تا رتبه ۱۰۰ هزار هم می‌توانند در رشته پزشکی قبول شوند! / هیچکس فکرش را هم نمی‌تواند بکند که تا چند سال آینده باید برای انجام یک جراحی به کشور دیگری برود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هاوایی قبل و بعد از نابودی 🔹امار تلفات آتش سوزی جنگل های ایالت هاوایی در غرب آمریکا به بیش از ۵۰ نفر رسید. 🔹ده‌ها هزار نفر شهرهای تاریخی را تخلیه کرده‌اند. 🔹بسیاری از قربانیان کسانی بودند که از ترس آتش به اقیانوس پناه بردند.
شیوع باکتری کشنده در «زندان شناور» انگلیس/ پناهجویان تخلیه شدند 🔹پناهجویان منتقل‌شده به شناوری در انگلیس که از سوی منتقدان به «زندان شناور» معروف شده است، به علت کشف باکتری کشنده «لژیونلا» در سیستم آب شناور به‌طور موقت تخلیه شدند. 🔹خبر استقرار پناهجویان در این شناور با انتقادهای گسترده از سوی نهادهای بین‌المللی روبه‌رو شد.
♦️ 🔹وزارت بهداشت: در سه چهار هفته گذشته، سویه جدید کرونا در کشور نداشته‌ایم. 🔹سخنگوی دولت: رییسی با درد یتیمی بزرگ شده است. 🔹سازمان ملل از آزادی ۵ پرسنل امنیتی وابسته به این سازمان در یمن پس از ۱۸ ماه بازداشت خبر داد.
۴نکته در مورد توافق ارزی دیشب ایران و آمریکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه ورود سیدالاسرا ایران شهید حسین لشکری به وطن. وی در ۱۷فروردین۱۳۷۷ و پس از تحمل ۶۴۱۰روز اسارت به آغوش خانواده بازگشت⁦⁩.
♦️انهدام باند قاچاق سلاح در چابهار فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: 🔹۵۰ قبضه سلاح جنگی کلت کمری، ۳ قبضه سلاح شکاری و ۹۹ تیغه خشاب در شهرستان چابهار کشف و ضبط شد. 🔹ماموران در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه ۵ نفر متهم را شناسایی کردند.
گفته می‌شود این تصویر از عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان در سلول انفرادی زندان ثبت شده است
📣 قیمت ۱۱ کالای اساسی در طرح تشویق یارانه بگیران 🔺️در طرح جدید دولت برای تشویق ۱۲۰ هزار تومانی یارانه بگیران، چنانچه مردم ۵۰ درصد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی خود را برای خرید ۱۱ کالای اساسی در این طرح اختصاص دهند، ماهانه به ازای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی به حساب آنها واریز می‌شود. 🔺️قیمت این ۱۱ کالای اساسی به شرح جدول پیوست هست که تا پایان سال تغییر نخواهد کرد.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن(ع): هیچ قومى با یکدیگر مشورت نکردند مگر آن که به راه پیشرفت خود رهنمون شدند. امروز شنبه ۲۱ مرداد ماه ۲۵ محرم ۱۴۴۵ ۱۲ آگوست ۲۰۲۳
♦️غریب آبادی: پرونده عظیمی برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای آن تشکیل شده است دبیر ستاد حقوق بشر: 🔹پرونده عظیمی برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده است. 🔹شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن اینکه از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است. 🔹ایران خواهان خلاصی جهان از شر تروریسم و گروهک‌های تروریستی است. 🔹کشورهای میزبان منافقین باید یا آن‌ها را اخراج یا محاکمه کنند.
موشک کروز سوپرسونیک چیست؟ 🔹با رونمایی از موشک کروز سوپرسونیک ساخت داخل در آینده، ایران به باشگاه کوچک دارندگان فناوری تولید موشک‌های کروز فراصوت خواهد پیوست. باشگاهی که فعلاً تعداد اعضای آن به ۱۰کشور هم نمی‌رسد.
دستگیری اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان در قصرقند 🔹سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری دو عضو مسلح گروهک تروریستی انصار الفرقان در پی شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند در کمتر از چند ساعت با رصد اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس خبر داد. 🔹پس از رصد لحظه به لحظه ای اقدامات و تحرکات این افراد، سرانجام پس از شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، افراد منافق دستگیر شدند. 🔹در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد که دارای تابعیت ایرانی هستند با یک برنامه ریزی هدفمند عصر روز گذشته در این منطقه اقدام به شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند برای گروهک تروریستی انصار الفرقان به همراهی دو نفر دیگر کرده‌اند. 🔹با توجه به سرنخ‌های بدست آمده دستگیری اعضای دیگر این گروهک تروریستی در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.
نیمار در الهلال! 🔹حساب توییتری نیوز اسپرت عربستان مدعی شد که نیمار با سران الهلال به توافق رسیده و راهی این تیم خواهد شد.
♦️واکنش خبرگزاری فارس به خبر کاهش ذخایر اورانیوم ۶۰ درصد ایران: فعالیت‌های هسته‌ای براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی در جریان است خبرگزاری فارس نوشت: 🔹یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
♦️ 🔹والیبال نوجوانان ایران در فینال قهرمانی جهان ۳-۱ مقابل فرانسه شکست خورد و نایب قهرمان شدند. 🔹مشکل فنیِ سایت سازمان سنجش برای مشاهدۀ نتایج اولیه کنکور رفع شد. 🔹ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از امروز به‌مدت یک هفته آغاز شد.
♦️بلیت اتوبوس اربعین تهران تا مهران ۶۸۰ هزار تومان معاون حمل و نقل سازمان راهداری: 🔹قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین که با توجه به یک سرخالی بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود از تهران تا مرز مهران ۶۸۰ هزار تومان تعیین شده است. 🔹قیمت‌های بلیت اتوبوس اواخر هفته گذشته ابلاغ شد و از امروز، پیش فروش بلیت در مجموعه شرکت‌های حمل و نقل آغاز می‌شود. 🔹البته این پیش فروش برای کشف میزان تقاضا با یک شیب ملایم انجام می‌شود.
♦️ 🔹️سخنگوی وزارت علوم: کلاس های سال تحصیلی جدید حضوری خواهد بود/کلاس مجازی نداریم. 🔹️وزیر کار: پرداخت حقوق بالاتر از حداقل مزد منع قانونی ندارد. 🔹پلیس فراجا از بازداشت ٢٩٩٠ نفر از مخلان امنیت اقتصادی طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.