eitaa logo
خبر فوری
6.1هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
14هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 به دنبال پاسخ نظامی نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای عرب،‌ یکی از بزرگ‌ترین شرکت کشتیرانی جهان «مرسک»، اعلام کرد که بهای حمل و نقل محموله‌های باری به سرزمین‌های اشغالی را افزایش داده است
🔸 برد پرسپولیس با تک‌‌گل ترابی 🔹پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تک‌گل مهدی ترابی به سختی از سد هوادار گذشت.
🔸️مجازات‌های سنگین برای کسانی که به اتباع غیرمجاز سیم‌کارت، خانه و یا کارت بانکی بدهند 🔹️رئیس سازمان ملی مهاجرت: قریب به ۶۷۰ هزار نفر از مجموع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی مجاز، دانش آموز، نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر از این‌ها دانشجو و طلاب علوم دینی و حدود ۳۵ درصد یعنی تقریباً یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، زن هستند. بیش از ۳۰۰ هزار تن از اتباع مجاز ثبت شده، کودکانی هستند که واجب التعلیم نیستند یعنی زیر سن تحصیل می‌باشند. 🔹️اکثریت این‌ها اتباع افغانستانی هستند اما اتباع کشورهای دیگر هم در این آمار هستند مانند اتباع عراقی، پاکستانی، بحرینی و در مجموع از حدود ۸۰ کشور، تبعه خارجی در ایران داریم که غیر افغانستانی‌ها نزدیک به ۱۰ درصد کل اتباع خارجی در ایران را تشکیل می‌دهند. 🔹️۵۰۰ تا نهایتاً یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اتباع غیرمجاز در کشور وجود دارد. 🔹️اینکه برخی بزرگنمایی می‌کنند و آمار اتباع را تا ۱۵ یا ۱۸ میلیون بالا می‌برند، مبنای برآوردی ندارد. 🔹️کسانی‌که سیم کارت یا کارت عابربانک یا خانه استیجاری به اتباع غیرمجاز می‌دهند، افرادی که در طول مسیر در مرز و عمق کشور خوابگاه در اختیار اتباع غیرمجاز می‌گذارند، دارندگان خودروهای شوتی که اتباع را به صورت قاچاق جابجا می‌کنند، صرافانی که نقل و انتقال پول این‌ها را انجام می‌دهند، همه این‌ها در حال شناسایی و رصد هستند و قوانین بسیار سخت از جمله مرگ مدنی(محرومیت از خدمات اجتماعی) دراین‌باره پیش‌بینی شده است و مجازات خواهند شد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن: در صورت تامین‌نشدنِ غذا و داروی مردم غزه، از عبور کشتی‌هایی که مقصدشان اسرائیل است نیز جلوگیری می‌کنیم 🔹مالکیت کشتی هم اهمیتی ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر کار: ضریب پشتیبانی برخی از صندوق‌های بازنشستگی رو به فروپاشی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حرکت نمادین پزشکان در حمایت از فلسطین در شیکاگو 🔹کارکنان بخش درمانی شهر شیکاگو در اعتراض به حملات گسترده به زیرساخت‌های بهداشتی غزه، مقابل موزه هنر تجمع کرده و از همه پزشکان و پرستارانی که توسط رژیم‌صهیونیستی به شهادت رسیدند یاد کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر کار: مجموع حقوق و اضافه‌کار و ماموریت و... من حدود ۵۰ میلیون تومان در ماه است. .
🔸فرمانده انتظامی ملارد: هفت نفر از عاملان درگیری در این شهرستان دستگیر شدند که از مخفیگاه متهمان سلاح شکاری وینچستر و تعدادی شمشیر و قمه کشف شد
ضرورت تسریع در اجرای توافقات میان ایران و سوریه رئیسی در دیدار با نخست‌وزیر سوریه: 🔹امیدواریم با تداوم برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مسئولان مربوط در تهران و دمشق هر چه سریع‌تر شاهد عملیاتی شدن ظرفیت‌ها باشیم. 🔹طوفان الاقصی مرزهای منظومه مقاومت را از منطقه به کل جهان گسترش داده است. 🔹تردید نداریم همانگونه که ملت‌های عراق، سوریه، یمن و لبنان در مقابل آمریکا و همپیمانانش به پیروزی رسیدند، ملت فلسطین نیز پیروز این میدان خواهد شد. 🔸نخست‌وزیر سوریه حصول نتایج توافقات این سفر به ویژه در بخش‌های مالی، بانکی، انرژی، گردشگردی و‌ تجارت را نشانه اهتمام و جدیت مقامات عالی‌رتبه تهران و دمشق در توسعه بیش از پیش تعاملات و همکاری‌ها عنوان کرد.
🔸️قدردانی نتانیاهو از وتوی آتش‌بس توسط آمریکا 🔹نخست وزیر رژیم صهیونیستی از موضع آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه قدردانی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، نشان می‌دهد که سربازان اسرائیلی پس از حمله به یک کتابفروشی در نوار غزه، لوازم تحریر و کتاب‌ها را تخریب کردند.
مخبر: ایران مصمم به همکاری‌ گسترده‌ومشترک اقتصادی با سوریه است 🔹معاون اول رئیس جمهور در دیدار نخست‌وزیر سوریه: 🔹امروز دشمنان در برابر مقاومت دولت و ملت سوریه مایوس شده و بخشی از آنها از این کشور خارج شدند. 🔹ایران مصمم است در حوزه اقتصادی همکاری مشترک و گسترده با سوریه داشته باشد. 🔹رژیم صهیونیستی و آمریکا برخلاف تصورشان نتوانستند به اهداف خود در برسند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«نه» قاطع سنای آمریکا به ادامه کمک‌های مالی و نظامی به اسرائیل
یمن: به اهداف متعدد در عمق اسرائیل حمله کردیم بیانیه نیروهای مسلح یمن: 🔹با تعداد زیادی پهپاد طی ساعات گذشته به اهداف متعدد در عمق اشغالگران اسرائیلی حمله کردیم. 🔹همچنان به این عملیات در راستای حمایت از نوار غزه تا توقف تجاوزات رژیم اسرائیل ادامه خواهیم داد
رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت ۴۵۰ نقطه در غزه را بمباران کرد 🔹ارتش رژیم صهیونیستی علی‌رغم تمام هشدارهای جهانی برای برقراری آتش‌بس، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰ نقطه در غزه را بمباران کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 یک دقیقه از غزه زیر بمباران 🔺 شاید کمی از این تراژدی وحشتناک و غم انگیز این روزهای غزه را به شما منتقل کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حملات موشکی و خمپاره‌ای قسام و گروهان‌های قدس به نیروهای اسرائیلی 🔹نیروهای گردان های قسام شاخه نظامی حماس با انتشار اخبار و تصاویری از حمله خمپاره‌ای و موشکی به نیروهای اسراییلی در آن مناطق خبر داد. 🔹بنابر این گزارش،‌ گردان‌های قسام اعلام کرد که نیروها و ادوات جنگی اسراییل را بار دیگر در شمال شهر خان یونس در غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده است. 🔹 گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز صحنه‌هایی از حملات خمپاره‌ای این نیروها به پایگاه‌ها و ادوات جنگی ارتش اسراییل در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه منتشر کرد.
حمله‌های سنگین حزب الله به چندین پایگاه رژیم صهیونیستی 🔹حزب‌الله لبنان اعلام کرد که چندین موضع ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است.
حزب‌الله پادگان اسرائیل را با موشک هدایت‌شونده منهدم کرد 🔹رسانه‌های نظامی حزب‌الله لبنان امروز شنبه صحنه‌هایی از هدف قرار دادن پادگان «متات» اسرائیل با موشک هدایت‌شونده منتشر کردند که منجر به اشتعال و انهدام بخشی از آن شد.
تظاهرات کنندگان در لندن و پاریس خواستار توقف جنگ شدند 🔹الجزیره گزارش داد: تظاهراتی در لندن و پاریس وشهر آرهوس دانمارک برگزار شد و تظاهرات کنندگان در آنها توقف جنگ اسرائیل علیه غزه را خواستار شدند.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام زمان(عج): هیچ عملی همانند نماز، بینی شیطان را به خاک ذلت نمی‌مالد و او را ذلیل نمی‌کند. امروز یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۲۶ جمادی‌الاول۱۴۴۵ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳