eitaa logo
خبر فوری
6.1هزار دنبال‌کننده
28.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشییع استاندار فقید آذربایجان شرقی 🔹پیکر استاندار فقید آذربایجان شرقی از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز تشییع و پس از اقامه نماز از سوی حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» امام جمعه تبریز برای تدفین به شهر ارومیه منتقل شد.
اعلام برترین لیگ‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۳ ▪️سری A اول شد؛ ایران شصت‌وهشتم! ⚽️ سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) در پایان هر سال میلادی، رده‌بندی برترین لیگ‌های فوتبال کشورهای دنیا را از نگاه کارشناسان خود منتشر می‌کند. ⚽️ طبق این رده‌بندی، لیگ برتر ایران با ۵ پله سقوط نسبت به سال ۲۰۲۲، در رتبه شصت‌وهشتم برترین لیگ‌های جهان در سال ۲۰۲۳ قرار دارد. ⚽️ سری A ایتالیا با چهار پله صعود نسبت به سال گذشته، بهترین لیگ فوتبال جهان از دید فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. لیگ انگلیس، اسپانیا، برزیل، آلمان و فرانسه نیز در رده‌های دوم تا ششم این رده‌بندی قرار دارند.
تو همچو بوی محبت زپشت پنجره ها درون ذهن شقایق خطور خواهی کرد نگاه شوق وامیدم به آن دم صبحی است که خاک رابه قدومت چو طور خواهی کرد به احترام امام زمان را رعایت کنید 🙏
سیگنال «ثریا» به زمین رسید 🔹ماهواره ثریا که دیروز در یک رکورد جدید توسط ماهواره‌بر قائم به مدار ۷۵۰ کیلومتری فضا پرتاب شده بود، نخستین سیگنال خود را به زمین ارسال کرد.
دولت از چه کسانی ۵۵۰ هزار میلیارد مالیات گرفت؟ 🔹در ۹ ماهه ۱۴۰۲، حدود ۵۵۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی توسط دولت اخذ شده است که بیانگر تحقق ۶۵ درصدی درآمد‌های مالیاتی تا پایان آذرماه است. 🔹در این بین ۱۲۰۰ میلیارد تومان مالیات از خودروهای لوکس وصول شده است. آستان قدس رضوی هم ۱۸۷ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرد. 🔹همچنین در این مدت دولت از مشاغل مختلف ۳۹ هزار میلیارد تومان مالیات دریافت کرده و در مقابل مالیات دریافتی از کارمندان بخش دولتی و خصوصی ۵۹هزار میلیارد تومان بوده است.
شهادت ۳ فلسطینی در حمله اسرائیل به یک خودرو 🔹رسانه‌های از شهادت ۳ نفر غیر نظامی در اثر حمله هوایی به خودروی آن‌ها در بازار الیرموک واقع در شهر غره خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۹ شاخصه نماینده مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب اسلامی ایران در بیان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی
پیغام ناامید کننده پسیرو به پرسپولیس ⚽️ پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد «ژوزه پسیرو» که اکنون هدایت تیم ملی نیجریه در جام ملت‌های آفریقا را برعهده دارد مذاکره با پرسپولیس را به بعد از این مسابقات موکول کرده که احتمال حضورش در پرسپولیس را خیلی کمرنگ کرده است. ⚽️ مذاکره پرسپولیس با «پتکوویچ» سرمربی اهل بوسنی و «دی‌بیاسی» (مربی ایتالیایی) نیز نتیجه‌ای نداشته است. به همین دلیل دو گزینه دیگر مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارد و بناست که مذاکرات با آنها جدی‌تر پیش برود.
زورگیری‌ از کودکان ۷ تا ۹ ساله با سلاح سرد ▪️متهم دستگیر شد رئیس پلیس آگاهی تهران: 🔹در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان و شکایت والدین این کودکان مبنی بر انتقال وجه از حساب بانکی‌شان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 🔹کارآگاهان در گام نخست دریافتند که متهم با پرسه زنی در اطراف خودپردازهای بانک‌های جنوب تهران، دختران و پسران ۷ تا ۹ ساله را که قصد برداشت پول از عابر بانک داشتند با سلاح سرد تهدید و پس از دریافت رمز عابر بانک اقدام به انتقال و برداشت وجه از کارت همراه کودکان می‌کرد. 🔹کارآگاهان هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب شهر تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
مجوز به مناطق آزاد برای واردات خودرو تا ۲۰ هزار دلار دبیر شورایعالی مناطق آزاد: 🔹به ازای هر یک خودرویی که از منطقه آزاد به سرزمین اصلی وارد می‌شود، اجازه‌ی واردات یک خودرو به منطقه آزاد با سقف ۲۰ هزار دلار داده شده است. 🔹اکنون امکان واردات خودرو‌های پلاک مناطق آزاد به سرزمین اصلی با پرداخت عوارض قانونی فراهم شده و می‌توانند به پلاک ملی تبدیل شوند. 🔹مصوبه واردات خودرو‌های نو به مناطق آزاد هم حدود ۲ هفته قبل توسط هیئت وزیران ابلاغ شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشییع شهدای ایرانی در حرم حضرت زینب (س) 🔹پیکر شهدای مستشار ایرانی که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق روز گذشته به شهادت رسیدند، امروز در حرم حضرت زینب (س) تشییع شدند.
تغییر ساعت ادارات تهران گزینه کاهش مصرف برق استاندار تهران: 🔹درحال حاضر تأمین و توزیع برق تهران بزرگ بدون هیچ مشکلی و به‌صورت پایدار و بر اساس الگوهای ارتقا یافته و به‌صورت مطمئن صورت می‌گیرد. 🔹در تهران بخش صنعتی کم‌ترین مصرف را دارد و بیشترین مصرف در بخش اداری، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و بعد بخش خانگی است. 🔹تغییر ساعت کار اداری عامل مؤثری در مدیریت مصرف است و مدیریت بر مصرف از طریق پیش‌بینی‌ها و طرح‌ریزی‌های جدید باید صورت گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصویر حاج قاسم و ابومهدی روی کشتی گلکسی 🔹پس از چند حمله آمریکا و انگلیس به یمنی‌ها، علاوه بر کشتی‌های به مقصد فلسطین، تردد کشتی‌های انگلیسی و آمریکا نیز در دریای سرخ دچار اختلال شده است. 🔹رزمندگان نیروهای مسلح یمن تصاویر سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عرشه کشتی گلکسی لیدر نصب کردند.
سید مهدی طالقانی دار فانی را وداع گفت 🔹سید مهدی علایی طالقانی فرزند آیت الله سید محمود طالقانی، پس از یک دوره بیماری ریوی-تنفسی، صبح امروز در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران درگذشت 🔹وی از مبارزان و زندانیان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در سه دهه اخیر، به بازنمایی و تبیین افکار و آراء پدر پرداخت.
مبادله‌ای ثابت و یورو افزایشی شد 🔹در معاملات مرکز مبادله ارز، دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و نرخ حواله دلار هم با به‌‌نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان معامله می‌شود. 🔹قیمت یورو نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۸۲۴ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۱۱۶ تومان رسیده است. 🔹درهم امارات نیز با ثبات قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده است.
مجوز تولید پژو پارس تمدید نمی‌شود رئیس سازمان ملی استاندارد: 🔹از سال ۱۴۰۱ رسما به ایران خودرو اعلام کردیم خودرو پژوپارس نمی‌تواند استانداردهای ۸۵ گانه را لحاظ کند، اما متاسفانه فروش این خودرو در سامانه یکپارچه در دستور کار وزارت صمت گرفت و آنها خودرویی که می‌دانستند نمی‌توانند استانداردهای آن را رعایت کنند فروختند. 🔹تعهدات معوق این شرکت امروز به گردن سازمان ملی استاندارد انداخته می‌شود درحالیکه ما قبلا به ایران خودرو گفتیم این خودرو نمی‌تواند استانداردهای ۸۵ گانه را پاس کند 🔹قانون با نامه نگاری تغییر نمی‌کند این خودرو باید استانداردها را رعایت کند در غیر این صورت تولید نخواهد شد.
🔴دلیل اختلال در اینترنت اعلام شد / قطعی فیبرنوری ورودی به کشور در گرجستان 🔸شرکت ارتباطات زیرساخت: به‌دلیل قطعی فیبر نوری در کشور گرجستان برخی از لینک‌های بین‌الملل ورودی کشور دچار قطعی شده است. 🔸باتوجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، بالانس پهنای باند روی سایر مسیرها انجام شده و پیگیری‌های فنی لازم جهت رفع مشکل در کشور گرجستان در حال انجام است و متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.
📸 پیام تصویری قسام به خانواده‌های زندانی: انتخاب با شماست که در تابوت باشند یا زنده؛ دولت به شما دروغ می‌گوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امدادرسانی ناوشکن الوند نداجا به لنج حادثه دیده ایرانی 🔹لنج صیادی ایرانی که بیش از ۲۰ روز از گم شدنش در آب‌های دریای عمان می‌گذشت طی عملیاتی با کمک ناوشکن الوند، امداد رسانی شد.
السلام علیک یا جواد الائمه✋ ای انس و جان گدای تو یا حضرت جواد شرمندۀ عطای تو یا حضرت جواد دائم ز کار خلق گره باز می‌کند دست گره‌گشای تو یا حضرت جواد (ع)✨🌺 (ع)🌺 بر_همگان_مبارکباد✨🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گردان‌های قسام تصاویری از پهباد Skylark اسرائیلی را که حین جاسوسی در شرق جبالیا در شمال نوار غزه به کنترل خود درآورد را منتشر کرد
🔴عقب‌نشینی دولت از فروش خودرو زیر قیمت بازار «منطقی» معاون وزیر صمت: 🔸طرح پیشنهادی فروش ۱۲۰ هزار خودرو از محل ازدیاد تولید در حاشیه بازار مشروط به اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح و سپس تعیین میزان درصد اختلاف قیمت فروش با بازار است. 🔸متأسفانه این طرح که در مراحل ابتدایی بود، به‌عنوان یک طرح قطعی و با اطلاع رسانی ناقص مطرح و باعث التهاب بازار شد. طبعاً در صورت عدم تحقق هر دو شرط فوق، طرح قابلیت اجرا ندارد
📸صدا و سیما به نامزدهای انتخاباتی مجلس تخفیف داد 🔸صداوسیما امروز ضمن اعلام خبر تمدید ۳ روزه فرصت ثبت نام تبلیغات تلویزیونی، نرخ جدید هزینه‌های ثبت نام را اعلام کرد. 🔸قیمت‌ها به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرده به گونه‌ای که در ۲۰۲ حوزه از ۲۰۸ حوزه انتخابیه هزینه ثبت نام ۵ یا ۱۰ میلیون تومان است. 🔸نامزدهایی که یک درصد آرای مأخوزه را کسب کنند، هزینه‌های پرداخت شده‌ تبلیغاتی به آن‌ها بازگردانده خواهد شد