eitaa logo
خبر فوری
6.1هزار دنبال‌کننده
28.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️توفان امروز در تهران ۱۴۰ مورد حادثه آفرید سخنگوی سازمان آتش نشانی: 🔹توفان امروز تهران ۱۴۰ مورد حادثه آفرید. 🔹سقوط درختان، اجسام سنگین، سنگ نما و کابل برق از عمده دلایل بروز این حوادث به دلیل توفان تهران بوده است. 🔹خوشبختانه در حوادث امروز مربوط به وقوع توفان مصدومیت نداشتیم ولی سقوط درخت روی خودرو گزارش شده بود. .
🔴انهدام شبکه‌ شرط‌بندیِ مبارزاتِ داخلِ قفس در ملارد 🔹‌پلیس پس از شناسایی سَرشبکه برگزارکننده‌ مسابقاتِ زیرزمینی داخلِ قفس توسط اتباعِ غیرمجاز و برخی گردانندگانِ داخلی در استان‌هایِ تهران و قزوین؛ طیِ عملیاتی فنی تعداد ۶۰ نفر اتباعِ غیرمجاز و ۳۰ نفر تبعه داخلی را که در مبارزات، شرط‌بندی و قمار نقش داشتند دستگیر کردند. 🔹همچنین سرشبکه و عاملانِ اصلی برگزاری بازداشت و محلِ مبارزات پلمب شده است. .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام کاظم(ع): هر که می‌خواهد که قوی‌ترین مردم باشد بر خدا توکل کند. امروز جمعه ۲۵ خرداد ماه ۷ ذی‌الحجه ۱۴۴۵ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ .
🔴تداوم باد و باران در بخش‌هایی از کشور 🔹 در نوار شمالی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز کشور، کرمان، یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 🔹 شدت بارش‌ها امروز در زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، اصفهان، آدربایجان غربی، سمنان و گرگان می‌باشد. .
♦️شهادت مأمور پلیس در ایذه 🔹فرماندار ایذه: مأموری که برای رسیدگی به یکی از گزارشات تلفنی به محل مورد نظر رفته بود هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید. .
🔴برنامه تبلیغاتی امروز نامزدهای انتخابات 🔹 در برنامه «میزگرد سیاسی» از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ در شبکه سه سیما 🔹مصطفی پورمحمدی در برنامه «صف اول» از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در شبکه خبر 🔹مسعود پزشکیان در برنامه «با مردم» از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹ در شبکه یک سیما 🔹امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «میزگرد فرهنگی» از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ در شبکه دو سیما 🔹علیرضا زاکانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری از ساعت ۲۲ تا ۲۲:۴۵ در شبکه خبر 🔹محمدباقر قالیباف در برنامه میزگرد اقتصادی از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۲۴ در شبکه یک سیما .
♦️سیل ۴ خودرو در کندوان را با خود بُرد مدیرکل مدیریت‌بحران مازندران: 🔹سیلاب ۴ خودرو که در محدودهٔ دربند جادهٔ کندوان توقف داشتند را با خود بُرد. 🔹اینکه در خودرو افرادی حضور داشتند تایید نشده است. 🔹تیم‌های امدادی و عملیاتی درحال جست‌و‌جو برای مصدومان احتمالی و پاک‌سازی جاده هستند. 🔹 کندوان به‌دلیل طغیان سیلاب از ساعت ۲۰ دیشب مسدود شد و همچنان این انسداد ادامه دارد./فارس .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️محور چالوس همچنان مسدود است رئیس پلیس راه کشور: 🔹دیشب(۲۴ خرداد)محور چالوس را به دلیل سیلاب مسدود اعلام کردیم. 🔹این محور همچنان مسدود است. 🔹هم‌وطنان می‌توانند محور هراز و فیروزکوه را جایگزین کنند. .
♦️۱۹ استان درگیر بارش‌های شدید محلی 🔹سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید محلی و احتمال وقوع طوفان در ۱۹ استان، به مردم توصیه کرد بعدازظهر امروز از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 | 🔸آجرک الله یا بقية الله امام باقر علیه السلام در مورد آیه شریفه  «وَمَنْ یکْفُرْ بِالْإِیمانِ فَقَدْ حَبِطَ عَمَلُهُ وَهُوَ فِی الْآخِرَةِ مِنَ الْخاسِرِینَ» سوره مائده، آیه ۵ فرمودند: «مراد از ایمان در قرآن کریم، علی بن ابی‌طالب علیه السلام است، هرکس به ولایت او کافر شود تمام اعمالش نابود می‌شود» بحارالانوار، ج ۳۵، ص ۳۴۸ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویری از سیلاب وحشتناک دیشب جاده چالوس .
♦️جزئیات عجیب بزرگترین پرونده فساد فوتبال رضا جاودانی: 🔹در پرونده فساد فوتبال ایران شش میلیارد تومان به یک جادوگر داده شده! ۷۵۰ سکه به دستور محمد ربیعی مربی سابق مس رفسنجان بین افراد مختلف پخش شده است. در این پرونده به یک مجری معروف صداوسیما ماشین داده شده که همان ماشین اکنون گم شده است! 🔹بخشی از این پول گم شده در مس رفسنجان صرف این شده که تو شمال برای این افراد پارتنر برای رابطه غیر مشروع بیارن! 🔹عادل فردوسی پور: مبلغ ۲۵۰ میلیون از یک باشگاه لیگ برتری به حساب یک خانم  در شمال میره پیگیری که میکنن این خانم میگه ازم برنج خریدن. بعدا مشخص میشه اینجوری پولا رو خارج میکردن! .
📣 اعزام فوری ۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس استاندار مازندران: 🔺️تاکنون ۵ تیم امدادی برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند. 🔺️از همان لحظات اولیه سیل فرماندار شهرستان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی در منطقه حاضر شدند. فرماندار شهرستان چالوس: 🔺️از ساعت ۶ غروب باران شدت پیدا کرد. 🔺️برخی از مسافران در حیات رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند. .
🔴 هوای تهران به وضعیت قابل قبول بازگشت 🔹شهروندان تهرانی از ابتدای امسال تاکنون پنج روز هوای پاک، ۷۵ روز هوای سالم و ۶ روز هم هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده‌اند. .
🔴اجرای طرح ترافیک جدید در تهران از سال آینده مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران: 🔹مقرر شد در سال جاری طرح ترافیک فعلی را از طریق فراخوان مورد بازنگری قرار دهیم. 🔹در محدوده آلودگی هوا یا زوج و فرد قابلیت تغییرات وجود دارد. 🔹طرح ترافیک جدید را برای سال آینده اجرایی می‌کنیم. .
🔴باقری بغداد را به مقصد اربیل ترک کرد 🔹سرپرست وزارت امور خارجه ایران به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات منطقه کردستان عراق پس از دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالیرتبه عراق بغداد را به مقصد اربیل ترک کرد. 🔹دیدار با مسرور بارزانی نخست‌وزیر منطقه کردستان عراق، مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان عراق و نیچروان بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق از جمله برنامه‌های باقری در اربیل خواهد بود. 🔹وی پس از اربیل نیز به سلیمانیه سفر می‌کند. .
📣 اجرای طرح ترافیک جدید در تهران از سال آینده مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران: 🔺️مقرر شد در سال جاری طرح ترافیک فعلی را از طریق فراخوان مورد بازنگری قرار دهیم. 🔺در محدوده آلودگی هوا یا زوج و فرد قابلیت تغییرات وجود دارد. 🔺طرح ترافیک جدید را برای سال آینده اجرایی می‌کنیم. .
📣 گفت‌وگوی مستمر وزارت خارجه بامسوولان عربستان برای برگزاری حجی آرام باقری در گفت‌وگو با سرپرست حجاج ایرانی: 🔺️وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان محترم عربستان گفتگوی مستمری دارد. 🔺️حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب در این گفتگو نسبت به وضعیت ححاج ایرانی و انجام پیش بینی‌های لازم برای حضور حجاج در صحرای عرفات، مشعر و منی و همچنین ادامه حضور حجاج در مکه مکرمه و مدینه منوره توضیحاتی را ارایه داد. .
📣 جلیلی: با همت شهید رئیسی آذرآب و هپکو روی پای خود ایستاده‌اند 🔺️امروز شاهدیم با همت شهید رئیسی هپکو و آذرآب روی پای خود ایستاده و نتیجهٔ آن نشاط و شادی و امید در بین کارگران و خانواده‌هایشان است. 🔺️امروز دغدغهٔ کارگران این است که مبادا شرایط به عقب بازگردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تگرگ و سیل در مشکین‌شهر فرماندار مشکین‌شهر: 🔹بر اثر بارش تگرگ بیش از ۸۰ درصد از محصولات باغی و زراعی در بخش مرکزی و برخی از مناطق شهرستان از بین رفته است. 🔹۴ خودرو نیز طعمۀ سیلاب شدند که سرنشینان ۳ خودرو با کمک مردم نجات یافتند اما از سرنوشت سرنشینان یک پراید فعلا اطلاعی در دست نیست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️یک شهید و ۲۰ زخمی در بمباران خانه‌ای در لبنان 🔹رسانه‌های لبنانی از بمباران یک خانه در منطقه‌ای میان «جناتا» و «دیر قانون» در جنوب این کشور خبر دادند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۹ نفر زخمی شده‌اند. 🔹رادیو ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد که نیروی هوایی این رژیم، خانه‌ای در روستای «جناتا» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است. 🔹برخی منابع از تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور یک مقام ارشد حزب‌الله لبنان در جریان این حمله سخن می‌گویند. .
همه منتظر شروع مناظره / خط و نشان حامیان و کاندیدا ها برای هم 🔹هگزا با داده کاوی بیش از ۶ میلیون پست در فضای مجازی در ۲۴ خرداد به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است. 🔹هرچند با شروع تبلیغات رسانه ملی، چالش هایی در موضع ها و موضوعات شخصی کاندیدا شکل گرفت اما گویا همه منتظر شروع مناظره ها هستند. .
🔴 آغاز مناسک حج در عربستان از امروز 🔹۸۷ هزار و ۶۵۰ زائر ایرانی که در مکه حضور دارند امروز برای به‌جا آوردن مناسک حج تمتع به منا و عرفات می‌روند. .
🔴 صداوسیما نتایج نظرسنجی‌ها را بطور مساوی در اختیار همه نامزدها قرار می‌دهد 🔹رئیس صداوسیما به ستاد انتخابات و مرکز تحقیقات این سازمان دستور داده هیچ رانتی برای هیچ یک از نامزدها نباید باشد و همه بطور مساوی از امکانات این سازمان از جمله نتایج نظرسنجی‌ها برخوردار باشند. 🔹نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی صداوسیما فاقد مهر محرمانه و قابل انتشار از طرف نامزدهاست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دیدار علی باقری با مسعود بارزانی 🔹علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در اولین دیدار خود در اربیل با مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان دیدار و گفتگو کرد. .