eitaa logo
خبر فوری
6.1هزار دنبال‌کننده
28.8هزار عکس
14.4هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اژه‌ای: برخورد با فساد هزینه دارد رئیس قوه قضائیه: 🔹برخورد با فساد هزینه دارد؛ اگر جلوی فساد را نگیریم قابل سرایت به سایر بخش‌هاست 🔹فساد مانند خوره باعث ایجاد مشکلاتی از درون می‌شود. در دولت چهاردهم با همت بالا و با کمک سایر دستگاه‌ها باید در راستای شناسایی گلوگاه‌های فساد همت گمارده شود. 🔹فساد فقط اقتصادی نیست، باید در هر ساحتی از بروز فساد به دولت کمک کنیم. 🔹باید با فساد مبارزه جدی داشته باشیم. حراست‌ها باید بیش از گذشته در زمینه جلوگیری از فساد همت داشته باشند.
مؤمنی: ترک کشور توسط اتباع غیرمجاز را پیگیری می‌کنیم وزیر کشور در مراسم معارفه‌اش: 🔹یکی از اولویت‌های اصلی من موضوع اتباع بیگانه است. 🔹در زمانبندی مشخص شده لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت را به مجلس می‌دهیم و کار را هم شروع خواهیم کرد. 🔹مساله ترک کشور توسط اتباع غیرمجاز تا پایان سال ۱۴۰۳ در جریان است و پیگیری می‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترور ناموفق یکی از روسای حماس در لبنان 🔹منابع امنیتی لبنانی اعلام کردند فردی که در این منطقه مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته، از رهبران یکی از گروه‌های فلسطینی است که جان سالم به در برده و این عملیات ناموفق بوده است. 🔹هدف این حمله پهپادی یکی از روسای حماس بوده که جان سالم به در برده و آسیبی به او وارد نشده است.
📌 او ۲۰ سال افسر زبده موساد بود جزو تاجران باهوش الماس درجهان و فرمانده طرح کودتای اسرائیلی در ایران بودزمانی که بایدن معاون رئیس جمهور امریکا بود با بایدن و کلینتون و برخی مقامات بلند پایه فرانسه و اسرائیل و بریتانیا برای براندازی در ایران طرحی به اسم دولت در تبعید رو پایه‌ریزی میکند . تجارت این افسر تا جایی پیش می‌رود که تمام جواهرات و الماس ملکه انگلیس رو نیز تهیه می‌کند گفته می‌شود در طرح براندازی دولت در تبعید می‌خواستند موسوی و کروبی را از کشور فراری دهند تاحدی روی این افسر موساد حساب میکردن که وقتی نوری‌زاده براش برنامه میرفت کشورهای غربی آماده حمله و کودتا در ایران میشدن کمتر از یک هفته به موعد کودتا ...این افسر از تیم اطلاعات امنیت اسرائیل خارج می‌شود و طی عملیات فوق هوشمندانه و مخفی به ایران بازمی‌گردد وقتی با لباس مقدس سپاه جلوی دوربین نشست قیافه بایدن ، کلینتون ، سارکوزی ،ملکه انگلیس، نتانیاهو ،کمرون دیدنی بود سردار مدحی عزیز طی ۲۰ سال نفوذ به دستگاه امنیت اسرائیل و غربی با پوشش اخراجی سپاه توانست ضربه مهلکی به ساختار امنیت غرب بزندشهید سردار مدحی در اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت میرسد برای شادی روح مطهر این شهید والامقام و شهدای صلوات ختم بفرمایید ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج
🔴 : استان‌ها باید نقشه راه داشته باشند رئیس جمهور در آیین تکریم و معارفه وزرای سابق و فعلی کشور: 🔸استان‌ها باید نقشه راه داشته باشند تا میزان پیشرفت آنها قابل ارزیابی باشد. 🔸اگر قرار باشد همان مسیری را که تا امروز طی شده ادامه دهیم و فقط تعدادی از مدیران و افراد تغییر کنند، به مقصد سند چشم‌انداز نخواهیم رسید. 🔸در این دولت کسانی که بدون دلیل موجه بالا رفته‌اند پایین می‌آیند و کسانی که به ناحق پایین رفته‌اند، بالا کشیده خواهند شد؛ معیار با ما بودن یا نبودن، باور و توانایی افراد در اجرای سند چشم‌انداز است. 🔸ایجاد ثبات در رویه‌ها و قوانین از نشانه‌های حکمرانی صحیح است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عباس جدیدی: رنگ مدال‌ها در کشتی آزاد می‌توانست بهتر باشد پیشکسوت کشتی در پاسخ به دانشجو: 🔸مدال المپیک کم چیزی نیست و این جوایزها شاید بتواند بخشی از زحمات ورزشکاران را جبران کند. 🔸پرداخت پاداش به موقع و سریع باعث می‌شود خستگی ورزشکاران در برود. 🔸رونمایی از کتاب منصور برزگر اتفاق خوبی بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 حسین طاهری حیاتنا حسین مماتنا حسین حبیبنا حسین وَ حُبُّهُ یَجمَعُنا یا ابا عبدالله تویی تو ناجی دنیا حرف مشترک ما حسین حسین یا ابا عبدالله تویی تو فاتح دلها ما غلام و تو مولا حسین حسین 💌 بفرستید برای اونایی که این روزها دلتنگ زیارت (علیه‌السلام) هستند... 🔅السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا أَبَا عَبْدِ اللَّهِ، السَّلَامُ عَلَیْکَ وَ رَحْمَهُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ
🔺 بازار سیم‌کارت‌های‌ نونامبر!/ گزارشی درباره نشت سیم‌کارت‌های ۹۵ میلیون تومانی ناشناس به بازار 🔹 سیم‌کارت می‌فروشد اما نه هر نوع سیم‌کارتی. سیم‌کارت‌های او شماره ندارد. برای اثبات حرفش شماره تلفنم را می‌گیرد و همان موقع زنگ می‌زند. به جای عدد ۰۹«پرایوت نامبر» روی گوشی می‌افتد. این‌ها را از دوستی در مخابرات کشور گیر آورده و می‌گوید ارزشش مثل طلاست. کنجکاوی زیادی درباره انگیزه مشتری‌هایش ندارد 🔹 این فروشنده می‌گوید قیمت این سیم‌کارت‌ها ۹۵ میلیون تومان است. البته تاکید می‌کند که اصلا روی‌ آنها نمی‌شود قیمت گذاشت 🔹 دلیل گرانی آن هم این است که معمولا افرادی که این سیم‌کارت‌ها را تهیه می‌کنند، کارهایی با آن انجام می‌دهند که قیمت برایشان مطرح نیست و مورد بعدی هم این است که این سیم‌کارت‌ها محدودند و در دسترس همه افراد قرار نمی‌گیرد. این‌ها توضیحی است که فروشنده می‌دهد. بدون اینکه به جزئیات زیادی اشاره کند می‌گوید که دوستی در مخابرات به این شماره‌ها دسترسی داشته و این سیم‌کارت‌ها را دانه‌ای ۹۰ میلیون تومان به او فروخته./ هفت صبح
📷عکس وزرای سابق و جدید کشور و استانداران با حضور رئیس جمهور در حاشیه مراسم تکریم و معارفه وزیر کشور
پزشکیان: استان‌ها باید نقشه راه داشته باشند رئیس جمهور در آیین تکریم و معارفه وزرای سابق و فعلی کشور: 🔹استان‌ها باید نقشه راه داشته باشند تا میزان پیشرفت آنها قابل ارزیابی باشد. 🔹اگر قرار باشد همان مسیری را که تا امروز طی شده ادامه دهیم و فقط تعدادی از مدیران و افراد تغییر کنند، به مقصد سند چشم‌انداز نخواهیم رسید. 🔹در این دولت کسانی که بدون دلیل موجه بالا رفته‌اند پایین می‌آیند و کسانی که به ناحق پایین رفته‌اند، بالا کشیده خواهند شد؛ معیار با ما بودن یا نبودن، باور و توانایی افراد در اجرای سند چشم‌انداز است. 🔹ایجاد ثبات در رویه‌ها و قوانین از نشانه‌های حکمرانی صحیح است.
وقوع رگبار، رعد و برق در تهران اداره کل هواشناسی استان تهران: 🔹امروز و فردا افزایش نسبی دما و از روز چهارشنبه تا جمعه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. 🔹آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر، افزایش ابر و باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر، افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار باران و وزش بد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
تعداد زائرین اربعین در ۹ سال اخیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ورزشگاه تختی از هفته پنجم لیگ میزبانی می‌کند مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر: ⚽️پیمانکار چمن ورزشگاه تختی اعلام کرد چمن ورزشگاه یک ماه زمان می برد تا آماده شود. ⚽️ پیش‌بینی می‌کنیم ورزشگاه تختی بین هفته پنجم یا ششم آماده شود. ⚽️ ورزشگاه شهر قدس باید زودتر آماده شود تا در صورت نیاز استقلال و پرسپولیس به شهر قدس بروند.
پیامک هشدار وزارت راه به متقاضیان مسکن ملی 🔹اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن به آنها هشدار داد نسبت به تکمیل آورده تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان اقدام کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برگزاری ۴ دیدار از هفته سوم با VAR ⚽️ محسن حکیم مدیر پروژه VAR: تلاش می‌کنیم دیدارهای «پرسپولیس - فولاد»، «استقلال - استقلال خوزستان»، «سپاهان - شمس‌آذر» و «خیبر خرم‌آباد - ذوب آهن» را با کمک‌داور ویدئویی برگزار کنیم.
طلب گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود معاون اول رئیس‌جمهور: 🔹بنده از گندمکاران عذرخواهی می‌کنم و بیش از ۸۵ درصد بدهی دولت به این عزیزان مصوب شده و در مرحله پرداخت است. 🔹تخصیص‌ها انجام شده و امیدواریم در روزهای آینده بخشی از دِین خود را به این عزیزان ادا کنیم.
فرار ناو اروپایی در پی اقدام نیروی دریایی یمن 🔹یک منبع در نیروی دریایی یمن گفت که یک ناو اروپایی پیش از فرار تلاش کرد تا حمله ما به کشتی «سونیون» را دفع کند. 🔹این ناو هنگامی که اولین قایق مهاجم ما را رهگیری کرد، ما با دومین قایق به آن حمله کرده که در نتیجه آن، ناو اروپایی عقب‌نشینی کرد.
ماکرون: بازداشت مالک تلگرام سیاسی نیست 🔹«ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در سخنانی با رد این که بازداشت بنیانگذار تلگرام یک تصمیم سیاسی است، گفت که این بازداشت در چارچوب «تحقیقات قضایی در حال انجام» صورت گرفته است. 🔸رسانه‌ها به نقل از پلیس فرانسه گزارش می‌دهند که پاول دوروف متهم به امتناع از همکاری در زمینه جرایم سایبری و مالی در تلگرام است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازداشت ۴ عضو اراذل و اوباش نظام‌آباد معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران: 🔹اخیراً دو گروه از اراذل و لیدرهای آن‌ها در ساعات ۱۲ نیمه‌شب با استفاده از سلاح جنگی، چوب و چماق در محله نظام آباد اقدام به برهم زدن امنیت محله کرده و پس از انجام این اقدامات خشونت‌آمیز، به شهرستان‌های اطراف فرار کردند. 🔹با تلاش‌ برای دستگیری این افراد در نتیجه چهار نفر از اعضای این گروه‌ها در طی چهار عملیات مختلف دستگیر شدند. همچنین یک نفر دیگر از این افراد در زندان به سر می‌برد و ۳ نفر آنها بازداشت هستند 🔹عملیات تحقیقات و جست‌وجو برای یافتن چهار متهم متواری دیگر همچنان ادامه دارد.
آمریکا: همچنان احتمال حمله به اسرائیل وجود دارد 🔹پنتاگون اعلام کرد که آمریکا همچنان ارزیابی می‌کند که تهدید حمله علیه اسرائیل توسط ایران و گروه‌های مقاومت همچنان وجود دارد. 🔸سخنگوی نیروی هوایی آمریکا: من شما را به برخی از اظهارات علنی که توسط مقام‌های ایران و دیگران بیان شده ارجاع می‌دهم. ما همچنان به ارزیابی این موضوع ادامه می‌دهیم که تهدید حمله وجود دارد.
وزیرجنگ اسرائیل: حمله ایران می‌تواند بی‌سابقه باشد 🔹وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از دیدار با رئیس ستاد ارتش آمریکا گفت: تهاجم ایران می‌تواند اقدامی بی‌سابقه باشد و برای مقابله با آن ما باید توانمندی‌های مشترک خود را در چارچوب‌های فرامرزی و در تمامی سطوح نظامی گسترش دهیم. 🔸این نشست با حضور هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل انجام شد.
26.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازگشایی گذرگاه «ابو زندین»؛ گام مهم در مسیر احیای اقتصاد سوریه ▪️گزارش اختصاصی خبرنگار تسنیم در حلب 🔹 حرکت دوباره کامیون‌ها و تریلرها در گذرگاه «ابو زندین» در حدفاصل مناطق تحت کنترل شبه نظامیان «جیش الوطنی» و مناطق تحت کنترل دولت سوریه پس از 12 سال، تحولی راهبردی در پرونده بحران سوریه محسوب می‌شود. شهروندان سوری امیدوارند که این تحول، تاثیر قابل توجهی برکاهش نرخ تورم و قیمت کالاها داشته باشد. 🔹 برخلاف استقبال مردم سوریه از این تحول، برخی بازیگران بین‌المللی و سرکردگان گروه‌های مسلح، مخالف این روند هستند؛ چراکه حل منازعات در سوریه، نقطه پایانی برای ادامه فعالیت این گروه‌های مسلح به شمار می رود و همزمان بهانه ادامه حضور آمریکا و فرانسه در خاک سوریه را نیز از بین می‌برد. 🔹 «رضا الباشا»، روزنامه‌نگار سوری با اشاره به کارشکنی غرب در این مسیر می‌گوید: درآمدهای نامشروع گروه‌های تروریستی از روند قاچاق به ویژه قاچاق انسان، یکی از مهم‌ترین منابع درآمد سرکردگان گروه‌های مسلح از مسیر گذرگاه‌های غیرقانونی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پرداخت مطالبات معلم‌ها و بازنشستگان از هفته آینده 🔹رئیس سازمان برنامه و بودجه: دولت از هفته آینده پرداخت مطالبات کشاورزان، معلم ها، بازنشستگان، و پرستاران را آغاز می‌کند.
کاخ سفید: مذاکرات آتش‌بس ادامه خواهد یافت هماهنگ‌کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید: 🔹مذاکرات جاری در قاهره برای دستیابی به یک آتش بس در غزه در سطح کار گروه برای چند روز آینده ادامه خواهد داشت. 🔹یکی از موضوعاتی که کارگروه‌ها به آن رسیدگی خواهند کرد، بحث تبادل اسرای در دست حماس با اسرای فلسطینی است. 🔹تبادل آتش بین اسرائیل و حزب الله تاثیری بر مذاکرات قاهره نداشته است.
🔺با موافقت رهبر انقلاب؛ بختیاری در کمیته امداد امام (ره) ابقاء شد + تصویر حکم 🔹با موافقت رهبر انقلاب، سید «مرتضی بختیاری» که پیش از این 5 سال در جایگاه ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت می کرد، در این مسئولیت ابقاء شد. بختیاری احتمالا به مدت 5 سال دیگر در این مسئولیت به مدیریتش ادامه خواهد داد. جزئیات بیشتر