eitaa logo
خبر جهادی
329 دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.8هزار ویدیو
12 فایل
تحولات میدانی منطقه و جهان اسلام https://virasty.com/khabarjahadi https://rubika.ir/khabarjahadi https://splus.ir/khabarjahadi
مشاهده در ایتا
دانلود
منطقه امشب به شکل عجیب و غریبی آبستن حوادثی است که می‌شود آنها را تایید کرد و نه تحرکات خیلی زیادی در سطح منطقه در جریان است و تانکرهای سوخت رسان آمریکایی به همراه هواپیماهای گشت دریایی این کشور پروازهایی را در ساحل غربی خلیج فارس انجام می‌دهند. مشخص نیست که هدف از این پروازها و هدف از این تحرکات دقیقاً چیست، اما رسانه‌های غربی مدام این گزاره را مدنظر قرار می‌دهند که بعد از برگزاری نماز عید فطر در تهران و شهرهای مختلف ایران حملات موشکی و پهپادی به سمت فلسطین اشغالی انجام خواهد شد.‌
🔴بندر نفتی حیفا با دو پهپاد توسط مقاومت عراق مورد حمله قرار گرفته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بالفيديو | مشاهد من عملية إستهداف المقاومة الإسلامية ثكنة زبدين التابعة لجيش العدو الإسرائيلي في مزارع شبعا اللبنانية المحتلة - القطاع الشرقي
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸امام خامنه‌ای در خطبه نماز عید سعید فطر در مصلای تهران: حمله به کنسولگری ما، حمله به خاک ماست ➖ دولتهای غربی در طول سالهای متمادی همواره رژیم غاصب صهیونیستی را پشتیبانی کردند. ➖رژیم صهیونیستی سی و چندهزار انسان بی دفاع را در این شش ماه به قتل رساند. ➖کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشور به منزله خاک همان کشوری است که سفارت متعلق به اوست. وقتی به کنسولگری ما حمله میکنند مثل اینکه به خاک ما حمله کردند، این عرف دنیاست. ➖رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. ➖شهیدان زاهدی، رحیمی و دیگر همراهانشان عاشق شهادت بودند، اینها چیزی از دست ندادند خوشا بحالشان؛ ما داغدار شدیم اما آنها کامیاب شدند. ➖وحدت را شکستن و دو گروه های جعلی درست کردن به ضرر دین و دنیای شماست.
| رهبر ایران اسرائیل را تهدید کرد، فرمانده لبخند زد
274 شهید حزب الله علی طریق القدس✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسراییلی ها یک میدان مین دیگر را در جولان اشغالی منفجر کردند 🔹 هدف صهیونیست ها از این اقدامات مشخص نیست.
🛑ستاد فرماندهی ارتش تروریستی آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) مدعی است که در حدود ساعت ۳ بامداد (به وقت صنعا) ۲۱ فروردین ماه، ناوشکن یو اس اس میسون یک فروند موشک بالستیک ضد کشتی (ASBM) انصارالله را خلیج عدن منهدم کرده است. طبق این بیانیه سنتکام، موشک انصارالله به سمت کشتی آمریکایی یورک تاون (Yorktown) شلیک شده بود. همچنین هیچ تلفات و یا خسارتی از این حمله گزارش نشده است.
⭕سرتیپ یحیی سریع ساعت ۲۰:٠٠ امشب بیانیه‌ای را درباره حملات اخیر نیروهای مسلح یمن علیه مواضع اسرائیل و ائتلاف آمریکایی-انگلیسی منتشر خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 شهادت ۶ تن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه در غزه 🔹جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۲ فروردین ماه، اردوگاه الشاطی در شهر غزه را مورد هدف قرار دادند که طی آن، ۳ فرزند و ۳ نوه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیدند. 🔹اسماعیل هنیه در واکنش به شهادت اعضای خانواده خود بیان داشت: خداوند را به خاطر افتخار شهادت سه فرزند و سه تن از نوه‌هایم سپاسگزارم. حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده‌ام همانند سایر مردم به شهادت رسیدند و بین آن‌ها هیچ فرقی نیست. خون فرزندان من رنگین‌تر از خون دیگر فرزندان ملت نیست، همه آن‌ها فرزندان من هستند. خون فرزندانم فدای آزادی قدس و مسجد الاقصی. ما با این دردها و خون‌ها امید، آینده و آزادی را برای ملت، آرمان و امت خود می‌سازیم. ▪️ویدیو: لحظه باخبر شدن اسماعیل هنیه از شهادت اعضای خانواده خود
هدایت شده از جهاد تبیین 0120
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سردار حاجی زاده : هیچ سامانه ی پدافندی علیه وجود ندارد. 🇮🇷 𝐣𝐨𝐢𝐧➘ 💠:‎‌‌‎‌‎‎‌‌‎‌‎‌‌‎eitaa.com/tabyien0120
◼️تصویری از خاک سپاری فرزندان هنیه ساعتی پس از ترور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یمنی ها چهار کشتی اسرائیلی و آمریکایی دیگر را مورد هدف قرار دادند. 💥💥 🔸یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروی دریایی یمن با استعانت از خداوند متعال بامداد امروز چهار عملیات نظامی علیه کشتی‌های اسرائیلی و آمریکایی انجام داده است: ➖هدف قرار دادن دو کشتی اسرائیلی داروین (MSC Darwin) و جینا (MSC GINA) در خلیج عدن. (کشتی جینا چند روز گذشته نیز مورد هدف قرار گرفته بود) ➖هدف قرار دادن کشتی آمریکایی یورک تون (MAERSK YORKTOWN) در خلیج عدن. ➖هدف قرار دادن کشتی جنگی آمریکایی در خلیج عدن با تعدادی پهپاد انتحاری. 👈 سخنگوی نیروهای مسلح یمن بار دیگر تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن به انجام وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می دهند و حملات نیروهای مسلح یمن علیه منافع رژیم صهیونیستی و کشتیهای آمریکایی تا توقف کامل جنگ در غزه ادامه خواهد داشت.
تصویری از کشتی عظیم باربری MSc Darwin که برای رژیم صهیونیستی محموله بزرگ تدارکاتی انتقال میداد و هدف قرار گرفت.
🔹ساعتی قبل گروه‌های مقاومت، مواضع نظامیان آمریکایی در تاسیسات گازی کونکو واقع در استان دیرالزور را هدف حمله پهپادی قرار دادند. سامانه‌های پدافندی ارتش تروریستی آمریکا جهت رهگیری پهپادها فعال شده است.
🔴 جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی دقایقی پیش سه حمله هوایی به فرودگاه الحدیده انجام دادند.
🔸گزارش بلومبرگ از حمله قریب الوقوع ایران به اسرائیل: ➖ واشنگتن و متحدین بر این باورند که حمله موشکی و پهپادی ایران و عواملش علیه اهداف اسرائیل قریب الوقوع است. ➖ انتظار می‌رود که حمله ایران تاسیسات نظامی را هدف قرار دهد و تنها شامل اهداف اسرائیل در شمال نباشد. ▪️جوزف بایدن، رئيس جمهور آمریکا در آخرین اظهارات خود اعلام کرد که آمریکا قاطعانه به حفظ امنیت اسرائیل در رویارویی با تهدیدات ایران پایبند است. 🔍 علیرغم اینکه آمریکا به صورت کاملا ظاهر اعلام کرده که با حملات اسرائیل در نوار غزه موافق نیست، پایگاه های آمریکایی در غرب آسیا واحدهای پدافندی و جنگنده‌ها و هواپیماهای مختلف خود را به حالت آماده باش درآورده‌اند تا بتوانند حملات موشکی و پهپادی احتمالی ایران به اسرائیل را شناسایی و خنثی کنند.
دشمن تنبیه خواهد شد. فرمان صادر شده، همه چیز آماده است؛ آمریکا می‌داند تهدیداتش هیچ اثری روی تصمیم ایران ندارد.
پایتخت، منطقه پرواز ممنوع شد... هر شئ و هر پرنده‌ای به سمت تهران بیاید از ۲۴ بامداد روز چهارشنبه هدف قرار خواهد گرفت....
وضعیت آسمان غرب کشور راس ساعت ۱:۲۲ بامداد پنجشنبه... تقریبا خلوت شده و خبری از شلوغی دو ساعت پیش نیست. آسمان سوریه و لبنان هم خلوت است و در سرزمین‌های اشغالی هم خبری از پرواز نیست...‌ همانگونه که بارها عرض کردم، به جز مجریان هیچ کسی از زمان دقیق حمله با خبر نیست. ما هم در حال تحلیل شرایط و موارد سیاسی و روشن هستیم.
🔹ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده ستاد تروریستی آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) جهت دیدار با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی طی ساعات آتی وارد فلسطین اشغالی خواهد شد.
بر خلاف اظهارات ارتش صهیونیستی، روزنامه هاآرتص فاش ساخت ادعای مقامات ارتش در خصوص اینکه فرزندان هنیه در راه اجرای عملیات بودند دروغ است چرا که آن‌ها در هنگام هدف قرار گرفتن، همراه فرزندانشان بودند.