eitaa logo
🇮🇷خادمان شهدا سربازان ولایت🇮🇷
160 دنبال‌کننده
71.8هزار عکس
64هزار ویدیو
440 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 هوای سرد اسکاندیناوی در راه ایران 🔸بر اساس الگوهای هواشناسی پیش‌بینی می‌شود بارش‌های سنگین در راه نوار شمالی کشور در راه باشد و همچنین افت محسوس دما و سرمای سراسری در کل کشور در هفته آینده پیش‌بینی می‌شود. 🔸دمای هوا از روز یکشنبه هفته آینده با سرعت و شدت بالایی روندی کاهشی و سردتر شدن در پیش خواهد گرفت و اواسط و اواخر هفته آینده کاملا سرد و پاییزی خواهد شد. 🔸بر این اساس طی ۹ روز آینده اکثر مناطق ایران حداقل ۵ درجه کاهش دما را تجربه خواهند کرد اما حداکثر تغییرات دما در برخی نقاط شمال‌غرب، غرب ، شمال شرق، شرق ، دامنه جنوبی البرز و مرکز کشور این کاهش دما می‌تواند تا ۱۸ درجه سلسیوس هم برسد که نشان از کاهش فوق شدید دما خواهد بود.
رادیو و تلویزیون اسرائیل: السنوار عملا به یک اسطوره تبدیل شد 🔸سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل درباره به شهادت رسیدن «یحیی السنوار»، رئیس دفتر سیاسی حماس گزارش داد: 🔺صحنه‌هایی که ما می‌بینیم با آن چیزی که حماس یا جهاد اسلامی در فلسطین و حزب‌الله در لبنان می‌بینند، متفاوت است، آنها مردی را دیدند که تا واپسین لحظه و آخرین قطره خون مبارزه کرد؛ حتی هنگامی که زخمی شده بود.
🔰نایب رئیس دفتر سیاسی حماس امروز سخنرانی می‌کند 🔸«خلیل الحیه» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ساعت ۱۵ (به وقت مکه مکرمه) سخنرانی خواهد کرد.
🔰 شیوع آبله میمونی در آفریقا 🔸آخرین داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آفریقا(CDC آفریقا) روز گذشته نشان داد که آفریقا در هفته گذشته ۵۰ مورد مرگ و میر جدید ناشی از ام پاکس(آبله میمونی) را ثبت کرده است و از ابتدای سال شمار قربانیان به ۱۱۰۰ نفر رسیده است. 🔸مدیر کل CDC آفریقا: امسال ۴۲ هزار و ۴۳۸ مورد ابتلا به ام پاکس در ۱۸ کشور آفریقایی ثبت شده است. 🔸همچنین حدود ۳۰۵۱ مورد جدید ابتلا در هفته گذشته به ثبت رسیده و شیوع این بیماری در زیمبابوه و زامبیا گزارش شده است.
🔴 خلیل الحیه از مقامات ارشد حماس شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش را رسما در پیامی تایید کرد.
🔰الحیه، عضو دفتر سیاسی حماس: جنبش حماس عزادار شهید یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسیِ جنبش است.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏💠در قضیه ی فلسطین همه مسلمانان وظیفه و مسئولیت دارند، ولی محور مجاهدت خود فلسطینیان اند، که امروز در درون سرزمین و بیرون آن حدود چهارده میلیون نفرند. 🍃🌸وحدت و عزم واحد این جمع، خواهد توانست کاری بزرگ صورت دهد، امروز وحدت بزرگترین سلاح فلسطینی‌هاست. ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ☀️ (مدظله‌العالی) —————————‏ ‏‏🇮🇷 مجموعه‌ی فرهنگی سنگر 🇮🇷 ‏🇮🇷 سنگر جنگ نرم 🇮🇷 ‏🇮🇷 سنگر سردار دلها 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻سوال مجری از ترامپ و پاسخ جالب او: ❓«نمی‌خواهید ایران به دهه ۷۰ برگردد؟» ✅ ترامپ در پاسخ سوال یک مجری که آیا «نمی‌خواهید ایران به دهه ۷۰ برگردد؟» گفت: ▪️ما خودمان را هم نمی‌توانیم اداره کنیم پاتریک! من فقط می‌خواهم که ایران سلاح هسته‌ای نداشته باشد. ✍ پ. ن. 🔴 بخواهیم؛ میتونیم! 🔺اگه ترامپ تو عمرش یه حرف درست زده باشه؛ همینه که نمیتونن خودشونم‌ اداره کنن چه برسه به این که بخوان ایرانُ به دهه ۷۰(میلادی، یا دهه ۵۰ شمسی) برگردونن... ▪️همه رؤسای جمهور آمریکا پس از انقلاب اسلامی، تموم زورشونُ زدن که ایرانُ متوقف کنن؛ اما بفرموده امام(ره) هیچکدوم نتونستن «هیچ غلطی بکنن.» 🔺خب! وقتی نمیتونن خودشونُ اداره کنن؛ حتما هم نخواهن تونست جلوی هسته ای شدن ایرانُ هم بگیرن چون با همه موانعی که آمریکا و اروپا ایجاد کردن؛ اما ایران تونست؛ ✓ طرف پیروزِ جنگ ۸ ساله بشه ✓قدرت هسته ای بشه ✓قدرت اول منطقه بشه ✓از تحریمها عبور کنه ✓مانع سقوط سوریه بشه ✓قدرت بازدارندگی شو بر اسرائیل دیکته کنه ✅ بزودی هم با قدرت اسرائیلُ از منطقه حذف و آمریکا رو از منطقه اخراج خواهد کرد! 👌اگه هم تا حالا سلاح هسته ای نساخته، چون نخواسته و اگه بخواد؛ هیچ قدرتی نمیتونه مانعش بشه! اینُ من نمیگم بلکه رهبر انقلاب میفرماید؛ که شجاعترین‌ و صادقترین رهبریست که بعد از انبیا و اولیا، دنیا بخودش دیده. ✍ رضا ربیعی 🇮🇷🇵🇸🇱🇧🇮🇶🇾🇪🇸🇾 عشاق بقیت الله
. ❇️خطبه فدکیه (8) 🦚...پس خداى بزرگ ایمان را براى پاک کردن شما از شرک، و نماز را براى پاک نمودن شما از تکبّر، 💥 و زکات را براى تزکیه نفس و افزایش روزى، و روزه را براى تثبیت اخلاص، و حج را براى استحکام دین،🍂 💫و عدالت‏‌ورزى را براى التیام قلب‌ها، و اطاعت ما خاندان را براى نظم یافتن ملت‌ها، و امامتمان را براى رهایى از تفرقه، و جهاد را براى عزت اسلام، و صبر را براى کمک در بدست آوردن پاداش قرار داد....🎋 🕊ادامه دارد.... .
وقتی روح الله خمینی سال ١٣۴٢ گفت سربازان من در گهواره‌اند سید حسن ٣ ساله قاسم ٧ ساله و یحیی ٢ ساله بود🖤 🗣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشت مورد از دروغ هایی که به زمان شاه نسبت میدهند برای دیدن کلیپ های زیر و مطالب و کلیپ های جذّاب دیگر وارد کانال شوید (سنجاقشون کردم)📎 .داستان عاقبت بخیر شدن براء ۲.توبه رسول ترک ۳.توبه طیّب ۴. تاهفت ساعت گناه نوشته نمیشه ۵. جریان علامه حلی و سفر کربلا ۶. توبه علی گندابی ۷. توبه قاسم جیگرکی ۸. اصغر آواره ۹. توبه مصطفی پادگان معروف به مصطفی دیونه ۱۰.توبه راننده کامیون ۱۱.آیت الله خانساری و توبه جوان خلافکار ۱۲. جوان بی بند بار(من فقط برای شام آمده ام) ۱۳. ماموریت شیخ جعفر مجتهدی از جانب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برای شفای پسر آلمانی ۱۴. توبه قاسم فاسق ۱۵. ماجرای استخوان فرد بی نماز ۱۶. توبه احمد سلّاخ ۱۷.کلیپ های تشرُّفات و کلیپ های مهدوی ۱۸.کلیپ های ناب شهدایی و... برای دیدن کلیپ های زیبا و درجه یک و مطالب بیشتر وارد کانال شوید( به همراه آموزش رایگان افزایش عضو کانال و گروه ایتا) بهترین کلیپ های ایتا اینجاست✔️
🔰خوشبخت آنکه بر سر پیمان شهید شد 🔸سروده مهدی جهاندار برای شهید یحیی سنوار: 🔺با چفیه و جلیقه و قرآن شهید شد یعنی که در میانه‌ی میدان شهید شد 🔺بیچاره آن کسی که به پیمان وفا نکرد خوشبخت آنکه بر سر پیمان شهید شد 🔺تسبیح و عطر، قمقمه‌ی آب پس کجاست؟ حدست درست، با لب عطشان شهید شد 🔺چند اسکناس، پول زیادی نمی‌شود اما کسی نگفت که ارزان شهید شد 🔺آن کس که هم کتاب دعا هم تفنگ را با هم به جبهه برد، مسلمان شهید شد 🔺بی‌عشق و بی‌حماسه و بی‌شوق و بی‌امید بی‌جنگ و بی‌مبارزه نتوان شهید شد 🔺من بی حسین ماندم و بَل هُم أضَل شدم او عاقبت بخیر شد، انسان شهید شد
🔰قالیباف: تصاویر مبارزه سنوار هزاران سنوار تربیت می‌کند 🔸رئیس مجلس: تصاویر مبارزه او تا پای جان، هزاران سنوار و نصرالله در سراسر جهان تربیت خواهد کرد. 🔸زمانی که عزالدین قسام به شهادت رسید سنوار به دنیا نیامده بود. شاید اهل مقاومت را بکشند ولی فکر مقاومت زنده است.
🔰 آمار شهدای غزه به ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافت 🔸وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.
🔰پیش فروش بلیت‌ قطارهای مسافری آبان ماه از فردا آغاز می شود 🔸پیش فروش بلیت‌ قطارهای مسافری برای آبان ماه، از روز شنبه ۲۸ مهرماه آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش فروش بلیت برای بازه زمانی یاد شده در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۰ آبان و مسیرهای برگشت تا ۱ آذر) ، از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز شنبه ۲۸ مهرماه، از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود. 🔸همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه‌ی زمانی، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ روز شنبه ۲۸ مهر، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری انجام
🔰 اسرائیل بیمارستان العوده در جبالیا را بمباران کرد 🔸ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در جنایت جدید خود در شمال نوار غزه، محوطه بیمارستان العوده در اردوگاه جبالیا را بمباران کرد. 🔸ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی ۱۴ روز است که جبالیا را محاصره کرده و مانع ورود هرگونه کمک‌های بشردوستانه به این منطقه می‌شود.
🔰 حماس شهادت «محمود حمدان» را تأیید کرد 🔸جنبش حماس اعلام کرد که «محمود حمدان» ملقب به «ابویوسف» فرمانده گردان «تل السلطان» در رفح طی درگیری با ارتش اشغالگر در محله تل السلطان به همراه شهید یحیی السنوار به شهادت رسیده است.
🔰 پیام سرلشکر باقری درپی شهادت یحیی سنوار 🔸شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس را به فرمانده معظّم کل قوا، امت اسلامی و به ویژه ملت شریف و مقاوم فلسطین و رزمندگان جبهه عظیم مقاومت اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.
🔰 پیام سرلشکر باقری درپی شهادت یحیی سنوار 🔸شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس را به فرمانده معظّم کل قوا، امت اسلامی و به ویژه ملت شریف و مقاوم فلسطین و رزمندگان جبهه عظیم مقاومت اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 اجتماع میلیونی یمنی‌ها در حمایت از غزه و لبنان 🔸اهالی صنعاء امروز در میدان السبعین این شهر به رسم هر هفته گرد هم آمدند و با در دست داشتن تصاویر شهید سید حسن نصرالله و شهید یحیی السنوار، شعار دادند:‌ در کنار غزه و لبنان در یک صف همانند یک بنای مستحکم ایستاده‌ایم.
28.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سخنان پرشور حاج مهدی رسولی حرف دل همه غیرتمندان از پیر و‌جوان! 📌اینها قتل نکردند قتال کردند. ❇️بال پرواز گشاييد که پرها باقي است بعد از اين باز سفر، باز سفرها باقي است پشت بت ها نشود راست پس از ابراهيم بت شکن رفت ولي باز تبرها باقي است گفت فرزانه اي، امروز شما عاشوراست جبهه باقي است، شمشير و سپرها باقي است جنگ پايان پدرهاي سفر کرده نبود شور آن واقعه در جان پسرها باقي است گرچه پيروزي از آن من و تو خواهد بود شرط ها باقي است، اما و اگر ها باقي است شرط اول قدم آن است که مجنون باشي در ره منزل ليلي که خطرها باقي است. در کاخ سفید تان چنان بیخ گوشتان خواهیم زد که تازه متوجه شوید چه خبر است. پشیمان تان خواهیم کرد. ان‌شاءالله عبرتهای عاشورا 🇵🇸