eitaa logo
🇮🇷خادمان شهدا سربازان ولایت🇮🇷
162 دنبال‌کننده
71.7هزار عکس
63.9هزار ویدیو
440 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️ چرا «جحود» صحیح است و نه «جهود» ▪️برخی از دوستان می‌پرسند که فلانی چرا به جای واژه «جهود» از «جحود» استفاده می‌کنی؟ در توضیح این استفاده می‌توانید این استدلال را بخوانید، امیدوارم که این واژه عالم‌گیر شود و به ویژه در فارسی و عربی املای درست این واژه به کار گرفته شود. جحود در طول تاریخ تلاش بسیاری برای تغییر بسیاری از واژه‌ها و کلمات کردند اما دیگر زمان شیادی و کلاهبرداری گذشته است.
🔶🔹چگونه پیامک‌های مزاحم را لغو کنیم ؟ 📌 برای عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در همراه اول، مشترکان می‌توانند با یکی از روش‌های ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»، شماره گیری کد دستوری *، تماس با مرکز اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰، مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) نسبت به قطع سرویس پیام تبلیغاتی خود اقدام کنند. 📌کاربران ایرانسل نیز می‌توانند با مراجعه به ایرانسل‌من و گزینه «مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی، شماره‌گیری کد ‌۵۰۰۶#* و دریافت فهرست کاملی از گروه‌های پیامکی و پیامک به ۵۰۰۶ و انتخاب کلیدواژه مربوط به دریافت هر دسته از پیامک‌ها، امکان‌پذیر است. 📌 کاربران رایتل نیز می‌تواند با استفاده از رایتل من و مراجعه به منوی «مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده»، شماره‌گیری کد دستوری * یا کد دستوری * و انتخاب قطع تبلیغات، شماره‌گیری کد #۳*۸۰۰* یا ارسال عدد ۳ به ۸۰۰، برای غیرفعال‌سازی و جلوگیری از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی که از مراکز پیام‌ مانند (۱۰۰۰۱۲۳۴۵ و ۳۰۰۰۰۱۲۳۴۵) و شماره‌های مشابه ارسال می‌شود، کاربرد دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فائزه هاشمی می گوید ، بابا می‌گفت باید با اسرائیل هم رابطه برقرار کنیم ‼️ 💠 اونوقت میگن چرا به «هاشمی رفسنجانی » نگاه منفی دارید!!!
🫣 *حاج آقایی گفت* *رفتم یه صندوق میوه گرفتم.* *وقتی رسیدم منزل دیدم روی صندوق میوه درشت و زیبا و ته صندوق ریز و کوچیک گذاشتن*، *صندوق رو برگردوندم پیش میوه فروش،* *گفتم:* *خدایی این چطور میوه ای هست،* *مغازه دار حاضر جواب گفت:* *حاج آقا این میوه ها قرآنی هستند،* *قرآن هم از سوره بقره شروع میشه تا کوتاه ترین سوره...* *حاج آقا گفت:* *خدایی تاحالا  اینطور قانع نشده بودم.!!* *این حکایت حقوق مسؤلین و بازنشسته هاست.* *حقوق مسؤلین مثل سوره بقره است* *حقوق کارگر و بازنشسته مثل سوره کوثره* 🤔🤔🫣 *پیوسته دلتان شاد و لبتان خندان باد*
☑️دیدار رئیس شاباک با مدیر جدید سازمان اطلاعات 💢رئیس سازمان امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) امروز یکشنبه با رئیس جدید سرویس اطلاعات مصر دیدار و تجدید مذاکرات آزادی اسرا را با وی بررسی کرد. !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️در ساعات دیگر احتمال نبرد سنگین در ساحل لبنان وجود دارد 🔻تحلیل سیدمحمدحسن حسینی خبرنگار حاضر در لبنان:حزب الله الان در حال جنگ با ناتو است، ماهواره‌ها، جنگ افزارها و اطلاعات رادار از همه کشورهای عضو ناتو به اسرائیل داده شده است. !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️فیلمی جدید از لحظه ترور یحیی سنوار ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی قبل تصاویر جدیدی از لحظه انهدام ساختمان مسکونی که سنوار در آن مستقر بود منتشر کرده است. !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناسان عرب: 📍مردم! سال‌هاست سعی دارند ایران را مشکل اصلی منطقه جلوه بدهند، انگار نه اشغالی از جانب اسرائیل وجود دارد و نه ظلم و ستمی و به محض کنار زدن ایران همه چیز حل می‌شود/مدت‌های طولانی است که اسرائیل و کشورهای عربی درحال توطئه علیه ایران و شیطان نمایی از آن هستند، همین کشورهای عربی، صدام را به جنگ با ایران تحریک کردند تا بتوانند مانع پیشرفت ایران شوند/امروز در کنار ایران ایستادن نه تنها لازم بلکه یک واجب شرعی است... !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سرهنگ بازنشسته آمریکایی: 📍330 میلیون آمریکایی گروگان تصمیم‌های نتانیاهو شده‌ایم... !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید: 🔰استفاده سرویس‌های اطلاعاتی از شرکت‌های پوششی برای وارد کردن تجهیزات آلوده ✅بر اساس پرونده ای واقعی !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام وقت بخیر ونیکی. خدایا صبحمان را باتوکل باسم اعظمت آغاز میکنیم 🌷بسـم الله الرحمن الرحیم🌷 و دریچه قلبمان را خالصانه بسوی تو می‌گشائیم، تا نسیم رحمتت به آن بوزد و نوری از محبت و عشق تو به قلبمان ببارد…
✨بِسْـمِ‌ اللّٰہِ‌ الرَّحْمٰنِ‌ الرَّحِيمِ✨ نیایش صبحگاهی(برداشتی از دعای چهل و پنجم صحیفه سجادیه) پروردگارا ما را از انسانهایی قرار ده که حقّت را آن‌طور که می‌بایست رعایت کردند و احترامت را به نحوی که شایسته بود نگه داشتند و حدودت را به صورتی که سزاوار بود به پای داشتند و از گناهان به طور کامل پرهیز کردند، یا به وسیلۀ عمل خالصی به تو تقرّب جستند، عملی که موجب خشنودی‌ات و معطوف کردن رحمتت بر آنهاست... ✨ای برآورده کننده حاجات✨ 🔹🔹 ♻️دوشنبه 🌀۳۰ مهر ۱۴۰۳ ♻️۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ 🌀۲۱ اکتبر ۲۰۲۴ 🔹🔹 📿ذکر روز دوشنبه: یا قاضِیَ الْحاجات ای برآورنده حاجت‌ها 🔹🔹 سلام روزتون زیبـا و در پنـاه خدا 🔹🔹 التماس دعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰حملات رژیم صهیونیستی به دفاتر موسسه قرض الحسن در بیروت 🔸رژیم اسرائیل در حملات تروریستی شب گذشته خود، دفاتر مؤسسه قرض الحسن را در بیروت بمباران کرد.
⭐رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً پروردگارا! رحمتي از نزد خود به ما عطا کن 🍃اي مهربان! چگونه از درگاهت نوميد برگردم در حالي كه اميدم به توست؟ خدایا! در جانم، ايمان؛ در دلم، يقين؛ در كردارم، اخلاص؛ در نگاهم، روشنايي نور و در دينم استواري قرار ده. اي لطیف! دوست دارم آن گونه باشم كه تو پسندي و همان گونه بروم كه تو بخواهي. خدای خوبم! اگر فاصله ي تولد تا مرگ، يك گام بيش نيست، چنان كن اين يك گام هم در مسير تو باشد. رحیما! قدم هاي مرا در اطاعت خويش استوار كن و نگاهي تيزبين عطايم كن تا افق هاي دور دست را ببيند و راه از بيراهه باز شناسد. پروردگارا! از هر آن چه انسان را به ماندن و مرداب شدن وامي دارد، رهايم كن
✨رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ ﴿۱۶﴾ ✨پروردگارا ما ايمان آورديم پس گناهان ما را ✨بر ما ببخش و ما را از عذاب آتش نگاه دار (۱۶) 📚سوره‌ مبارکه آل عمران ✍بخشی از آیه ۱۶ ✨ ‌‌‍‌‎‌┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مناجات فوق العاده زیبا ودلنشین با خدا....🌹 ----------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری...