eitaa logo
🇮🇷خادمان شهدا سربازان ولایت🇮🇷
160 دنبال‌کننده
71.8هزار عکس
64هزار ویدیو
440 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فکر کرد ازش حمایت میشه میخواست راهپیمایی رو بهم بزنه😂 🔹 دو سه روز پیش تجمع بزرگی در حمایت از فلسطین در شهر پاریس انجام شد! 🔹 این وسط یک برانداز اومد که به پرچم جمهوری اسلامی ایران بی احترامی کنه که فرانسوی های شرکت کننده در راهپیمایی، واکنش نشان دادن و اونو از راهپیمایی بیرون کردن! 🔹 فقط یه چیزی! نیروهای امنیتی نمیخوان این جمعیت رو دستگیر کنن؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤲سفارش استاد فاطمی نیا هنگام دعا🤲🌺🤲 💚حجت الاسلام 💚 🌸🌹🌸🌹🌸🌹 🌸🌹🌸🌹🌸🌹
اگر بخواهیم به دنبال نبردی با مشروعیت کامل ؛هیچ نبردی مانند جنگ با صهیونیست نیست. 🇱🇧سیدحسن‌نصرالله؛١۴٠٢/٠٨/١٢
🔷🔷🔷 شبکه ی خبر ۲ ، به صورت زنده ، غزه را نشان می دهد ، شبها یک لحظه هم صدای هواپیمای جنگی قطع نمی شود ، بچه های غزه با این صدا چگونه خواب دارند ، مادرها چه می کنند ، حتی اگر بمبی هم فرود نیاید این شکنجه روانی و بی خوابی دادن و ترس از اینکه آیا لحظه ی بعد که چشم را روی هم گذاشتم با صدا و موج انفجار از خواب می پرم یا کشته می شم یا روانی موجی میشوم 😭😭😭 خدایا بحق زینب کبری افتخار نابودی اسرائیل را به ایران بده🤲🤲🤲🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با صوت و آهنگ خوش .... حتما ببینید و بشنوید .... زیباست ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔵🟡🔴 به اَ بَرگروه با نامواژه جولندان «شمال ایران» در پیام رسان تلگرام بپیوندید.
🔴👈وام ۵۰۰ میلیونی به دهه شصتی هایی که امسال ازدواج کنند 🟣👈به گزارش شبکه خبری بازنشستگان، برای دریافت این تسهیلات، تاریخ تولد زوج‌ها باید از اول فروردین سال ۱۳۶۰ تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۶۹ و تاریخ عقد آنان نیز از ۳۰ خرداد امسال تا پایان سال جاری باشد این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای ازدواج، تا سقف ۲ میلیارد ریال برای خرید جهیزیه و ۲ میلیارد ریال دیگر نیز برای تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود
💠معاون نیروی انساني نزاجا خبر داد؛ اعطای هدیه ویژه فرمانده نیروی زمینی ارتش به کارکنان دارای ۴ فرزند و بیشتر امیر سرتیپ دوم فرهادی فر: 🔺از نیمه دوم آبان ماه سال جاری، کارکنانی که دارای ۴ فرزند و بیشتر باشند، یک سهم هدیه ویژه (زمین یا خانه) در آینده ای نزدیک اعطا خواهد شد. 🔺️این طرح در جلسه شورای عالی قرارگاه جوانی جمعیت نزاجا با دستور فرمانده نیروی زمینی مصوب و به تمامی یگان های نیروی زمینی ارتش به صورت‌ دستورالعمل‌ ابلاغ می شود. 🔺️مشمولین این طرح در یگان های تابعه، به رکن سوم (مهندسی تخصصی) مراجعه کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بانک‌ها بیشتر از وام ازدواج و فرزندآوری به کارمندان خودشان وام دادند! 🔹 رئیس کمیسیون حمایت از خانواده مجلس: کل وام پرداختی ازدواج و فرزند آوری یک درصد تسهیلات بانکی هم نمی‌شود. 🔹 طبق اعتراف بانک‌ها کمترین میزان معوقات مربوط به وام ازدواج و فرزندآوری است.
💠افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان باید متناسب با نرخ تورم باشد 🔸وحیدی نایب رئیس کمیسیون آموزش با انتقاد از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت:بر اساس قانون خدمات کشوری، افزایش حقوق سالانه کارکنان دولت و بازنشستگان باید مبتنی بر نرخ تورم باشد. 🔸وی افزود عدم افزایش حقوق کارمندان متناسب با تورم موجب شده که کارمندان به فکر شغل دوم باشند و این مسئله از راندمان کاری آن‌ها به شدت می‌کاهد. 🔸او گفت بازنشستگان از خدمات رفاهی بهره مند نیستند و قانون همسان سازی نیز برای آن‌ها اجرا نشده و همین موجب می‌شود که دیگر اقبالی نسبت به کار دولتی در درون جامعه وجود نداشته باشد.
🔻همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم  می‌آید 🔸سارا فلاحی نماینده مردم شریف ایلام در تویئتی نوشت در صحبتی که امروز در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان با دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی داشتم ایشان گفتند که مسئله حل شده است و در برنامه هفتم توسعه این مهم دیده می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وام ۴درصدی بانک ملی! 🔹اگر شما هم به دنبال اخذ وام از بانک‌ها هستید، حتما برنامه وام‌یاب رو ببینید و برای دوستانتون ارسال کنید. 🔹در وام‌یاب سعی داریم طریقه اخذ و همچنین انواع وام در بانک‌های مختلف رو به شما اطلاع بدیم. در این قسمت به سراغ طرح جدید بانک ملی و وام ۴درصدیش رفتیم.
💠 جزئیات افزایش حقوق سربازان ؛ سقف حقوق ۹ میلیون تومان شد حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا : 🔹حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کادر رسمی به سربازان داده شود. افزایش حقوق‌ها در سال ۱۴۰۱ حداقل حقوق را به ۳ میلیون رساند و امسال نیز ارتقای حقوق با توجه به محل خدمت، بومی یا غیر بومی، تاهل یا تجرد، فرزند و مدرک تحصیلی صورت گرفت که حداقل آن ۳ و حداکثر آن ۹ میلیون است. 🔹معافیتهای پزشکی، کفالت، موارد خاص مانند افراد تحت پوشش و کفالت پدر نیازمند و مادر فاقد همسر با شرایط خاص جزو معافیت‌های سربازی است. همچنین معاف از رزم برای آن دسته از سربازانی است که بیماری محدودی دارند که همه اطلاعات در پایگاه‌های اطلاع رسانی قابل مشاهده است. 🔹شماره ۰۹۶۴۸۰ نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ در سراسر کشور پاسخگو است. برای اعتراضات نیز بازرسی سازمان وظیفه عمومی پاسخگو خواهد بود.
🔴 متناسب سازی حقوق شامل همه بازنشستگان می‌شود 🔸محسن زنگنه(سخنگوی  کمیسیون تلفیق مجلس):مجلس و دولت به دنبال سازوکاری برای افزایش حقوق بازنشستگان هستند، قرار است میزان حقوق بازنشستگان به نسبت خاصی از حقوق کارمندان افزایش پیدا کند. این برنامه توسط دولت و مجلس در حال پیگیری است. 🔸امروز دولت و مجلس کاملا به اتفاق نظر رسیده اند که حتما باید به معیشت بازنشستگان رسیدگی کرد و احکامی که برای بازنشستگان کشوری و لشکری اتخاذ می‌شود صندوق های تامین اجتماعی هم از آنها تبعیت می کنند.
💠 پاداش ۱ میلیونی برای کارمندان تصویب شد 🔹️بر اساس ابلاغیه رئیس سازمان اداری و استخدامی، کارکنان دولتی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) روز زن و حضرت امام علی (ع)، یک میلیون تومان پاداش می گیرند.
🔴کاخ سفید: نمی‌خواهیم درگیری‌ها به لبنان کشیده شود 🔹کاخ سفید در واکنش به سخنان اخیر دبیرکل حزب‌الله، از این گروه خواست تا از درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی بهره‌برداری نکند. 🔹کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن خواستار کشیده شدن درگیری‌ها به لبنان نیست.
🔴افزایش شمار شهدای غزه به ۹۷۷۰ تن 🔹سخنگوی وزارت بهداشت غزه:شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۹۷۷۰ نفر از جمله ۴۸۰۰ کودک، ۲۵۵۰ زن و ۵۹۶ سالمند افزایش یافت. تاکنون ۲۴ هزار و ۸۰۸ تن نیز در نتیجه این تجاوزات مجروح شده‌اند. 🔹همچنین ۲۶۶۰ ابلاغیه مفقودی از جمله مفقودی ۱۲۷۰ کودک را دریافت کرده‌ایم.
هدف قرارگرفتن ۲۷ خودروی نظامی در ۴۸ ساعت سخنگوی گردا‌ن‌های القسام: 🔹 رزمندگان القسام طی ۴۸ ساعت گذشته در محورهای مختلف ۲۷ خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده و آسیب های کلی یا جزئی به آن وارد کردند. 🔹همچنین با گلوله‌های خمپاره ده‌ها محل محل تجمع آنها را هدف قرار داده و در درگیری‌های تن به تن و خسارات و تلفات زیادی به آنها وارد شد.
انهدام ششمین تانک ارتش اسرائیل طی یک ساعت 🔺️رزمندگان مقاومت فلسطین موفق شدند ششمین تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت یاسین ۱۰۵ منهدم کنند، رزمندگان مقاومت یک یگان ویژه ارتش رژیم اشغالگر را که در ساختمانی مخفی شده بودند، با راکت TBG هدف قرار دادند. حزب‌الله: 🔺️ رزمندگان مقاومت امروز مواضع المالکیه و جل الدیر رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار دادند و تلفاتی به دشمن وارد کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شلیک جنگنده‌های اسرائیلی به بیمارستان الشفاء غزه 🔺️جنگنده‌های اسرائیلی با راکت پنل‌های خورشیدی نصب شده روی ساختمان اصلی بیمارستان شفا در غزه را هدف قرار دادند.
پیامبر اکرم فرمود ‍۳نفر داخل بهشت نمےشوند: ①کسےکه پدرمادرش ناراحت کند ②مرد بی غیرت ③و زنانی که شکل مردان درمیایند 📚احادیث الطلاب ح۶۸۴ 💯 🌺 🌺الّلهُمَّ صَلِّ عَلے مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم🌺
✅فضیلت های صلوات : صلوات: تنها دعايی كه حتما مستجاب می شود صلوات : بهترين هديه از طرف خداوند برای انسان صلوات : تحفه ‌ای از بهشت صلوات : روح را جلا می دهد صلوات : عطری كه دهان انسان را خوشبو می كند صلوات : نوری در بهشت صلوات : نور پل صراط صلوات : شفيع انسان صلوات : ذكر الهی صلوات : موجب كمال نماز صلوات : موجب كمال دعا و استجابت آن صلوات : موجب تقرب انسان صلوات : رمز ديدن پيامبر در خواب صلوات : سپری در مقابل آتش جهنم صلوات : انيس انسان در عالم برزخ و قيامت صلوات : جواز عبور انسان به بهشت صلوات : انسان را در سه عالم بيمه می ‌كند صلوات : برترين عمل در روز قيامت صلوات : محبوب‌ترين عمل صلوات : آتش جهنم را خاموش می كند صلوات : فقر و نفاق را از بين می ‌برد صلوات : زينت نماز صلوات : بهترين داروی معنوی صلوات : از بین برنده گناهان صلوات : سنگين‌ترين چيزی كه در قيامت بر ميزان عرضه مى‌شود صلوات : از جانب خداوند رحمت است و از سوی فرشتگان پاك كردن گناهان و از طرف مردم دعا ✅صلوات کلید حل مشکلات ❁اَلّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلی‌مُحَمَّدٍوَ‌آلِ‌مُحَمَّدٍ❁ ‌💯 🌺 🌺الّلهُمَّ صَلِّ عَلے مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم🌺