#پروفسور هانری کوربن فرانسوی:
همه ادیان با مرگ پیامبران خود، مُردند.
👈 یهود با مرگ موسی
👈 مسیحیت با مرگ عیسی
👈 سُنیها با مرگ محمد (ص) مردند.
👈 فقط شیعیان از مرگ امتناع کردند.
⏪ آنها نامزد مرگ نیستند، چون حسین را در ابتدا و مهدی را در انتهای راه دارند.
👈 امام حسین از عمق تاریخ آنها را هُل میدهد و امام مهدی آنها را به آینده دعوت میکند.»
🔚 «چنین جامعهای نمیتواند بمیرد، چون رهبری و آرمانهای آن زنده و در حال تجدید شدن است.»
هدایت شده از یا اباصالح المهدی ادرکنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•﷽•
چالش سین زنی کانال آن منی کجا روی ؟!
🥇نفر اول ۱۰۰هزار تومان
🥈نفر دوم ۵۰هزار تومان
🥉نفر سوم تا پنجم 20هزار تومان
و ۱۲نفر شارژ هدیه به قید قرعه
لینک کانال↯
https://eitaa.com/joinchat/133365942Cb01cdf786a
🔴برای شرکت در چالش و دریافت بنر عضو کانال باشید .
🌐برا دیدن مسابقه دوم به پیام سنجاق شده در کانال مراجعه کنید .
جهت دریافت بنر به آیدی زیر مراجعه کنید 👇
@asara70
#اللﮩـم_عجل_لولیـڪ_الفـرجــــ
کد۱۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پروردگارا🌷
دلم میخواهد آرام صدایت کنم:
✨یا رَبَّ العالمین✨
و بگویم
تو خودِ آرامشی
و من، خودِ خودِ بیقرار
«اِلهی وَ رَبّی مَن لی غَیرُک»
با نام یگانه او
دفتر اولین روز هفته را میگشائیم
🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃
🌸 الهـی بـه امیـد تــو 🌸
089.mp3
2.93M
#انس_با_قرآن_مجید
#ختم_قرآن_مجید
حزب هشتاد و نهم (۲۸ یس الی ۲۱ صافات)
👤 با صدای استاد پرهیزگار
#التماس_دعا_برای_ظهور
#آیات_نور
#حزب هشتاد و نهم
پیامهای آیه فوق ⇧⇩:
1- تشكّر ما نشانهى رشد ما است، او نيازى به شكر و سژاس ما ندارد.
2- قانون زوجيّت در مخلوقات را به ذات الهى سرايت ندهيد، او يكتا و بى نظير است.
3- آفريدنها و آفريدهها، نشانهى قدرت، اراده و حكمت اوست، نه نشانهى نياز و وابستگى او.
4- پيدايش دانه و ميوه، از طريق قانون زوجيّت است.
5- انسان در مسائل جسمى و جنسى در رديف ديگر موجودات است.
6- در هستى موجوداتى است كه نحوه زوجيّت آنها براى بشر ناشناخته است.
#استاد_قرائتی
#مهدی_جان
گر شود آغاز هفته، بیحضورِ عطر تو
شنبهٔ من میشود تکرار روز جمعه ام ...
🔸شاعر: مهدی خداپرست
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
4_6039659096980850715.mp3
5.1M
🏴 #ایام_فاطمیه
♨️سه دسته از زنان که در قیامت با حضرت زهرا(س)محشور می شوند
👌 #سخنرانی بسیار شنیدنی
🎤 #آیت_الله_مجتهدی_تهرانی
#السلام_علیک_یا_فاطمه_الزهرا_س
#آجرک_الله_یا_صاحب_الزمان_عج
#غريب_مادر_امام_حسن_ع
حسن در کوچه ها دیده چه چیزی را نمیدانم،
ولی هی می پرد از خواب و میگوید: نزن نامرد.
#السلام_علیک_یا_فاطمه_الزهرا_س
#آجرک_الله_یا_صاحب_الزمان_عج
#اختصاصی| پرسش و پاسخ کوتاه
❇️ چرا #قرآن معجزه است؟
✅ پاسخ
اگر قرآن کتابی الهی و فرود آمده از عالم ملکوت نبود علیالقاعده باید در ترسیم خود از آسمان و زمین و انسان و حیوان و مباحث فلسفی و حقوقی و تحت تاثیر افکار ناقص آن دوره قرار میگرفت و لااقل در برخی از موارد در طول زمان برخی از از پیش فرض هایش ابطال می شد ولی عجیب آنجاست که انسان هرچه در این کتاب عزیز و نفوذناپذیر بیشتر تامل می نماید، میبیند مطالب در قرآن کریم به گونهای مطرح شده که هرگز در تنگنای اشکالات متوقف نمیشود.
🍃🌷
﷽
📚 #فریاد_مهتاب
خاطرات مظلومانه ی مادر مدینه
قسمت 2⃣2⃣
. 107عُمَر مى آيد، شعله آتش را به هيزم مى گذارد، آتش شعله مى كشد.
درِ خانه نيم سوخته مى شود. عُمَر جلو مى آيد و لگد محكمى به در مى زند. 108
خداى من، فاطمه (س) پشت در ايستاده است...
فاطمه (س) بين در و ديوار قرار مى گيرد، صداى ناله اش بلند مى شود. عُمَر در را فشار مى دهد، صداى ناله فاطمه (س) بلندتر مى شود. ميخِ در كه از آتش داغ شده است در سينه فاطمه (س) فرو مى رود. 109
اى قلم، خاموش شو! كدام دل طاقت دارد؟ چه كسى تاب دارد كه تو شرح سيلى خوردن ناموس خدا را بدهى...؟
گوشواره از گوش فاطمه (س) جدا مى شود و او با صورت بر روى زمين مى افتد. 110
فريادى در فضاى مدينه مى پيچد: «بابا! يا رسول اللّه! ببين با دخترت چه مى كنند ». 111
فاطمه (س) به كنار ديوار پناه مى برد. عُمَر و يارانش وارد خانه مى شوند، خالد همان كه او را «شمشير اسلام» لقب داده اند شمشيرش را از غلاف بيرون مى كشد و مى خواهد فاطمه (س) را به قتل برساند.
واى بر من! او مى خواهد فاطمه (س) را به قتل برساند، او چرا مى خواهد چنين كند؟ پدرِ خالد از كافرانى است كه در جنگ بدر به دست على (ع) كشته شده است، اكنون او مى خواهد انتقام خون پدرِ كافر خود را بگيرد. 112
ناگهان على (ع) با شمشيرش جلو مى آيد. درست است پيامبر على (ع) را مأمور كرده تا در بلاها صبر كند، امّا اينجا ديگر جاى صبر نيست
(صفحه45)
. خالد تا برقِ شمشير على (ع) را مى بيند شمشيرش را
رها مى كند. 113 سپس او به سوى عُمَر مى رود، گريبان او را مى گيرد، عُمَر مى خواهد فرار كند، على (ع) او را محكم به زمين مى زند، مشتى به بينى و گردنِ او مى كوبد. هيچ كس جرأت ندارد براى نجات عُمَر جلو بيايد، همه ترسيده اند، بعضىها فكر مى كنند كه على (ع) ديگر عُمَر را رها نخواهد كرد و خون او را خواهد ريخت، امّا على (ع) عُمَر را رها مى كند و مى گويد: «اى عُمَر! پيامبر از من پيمان گرفت كه در مثل چنين روزى، صبر كنم. اگر وصيّت پيامبر نبود، تو هرگز جرأت نمى كردى وارد اين خانه شوى». 114
آرى، على (ع) به ياد وصيّت پيامبر افتاده است، گويا پيامبر از او خواسته كه فقط تا اين اندازه از حريم خانه اش دفاع كند، اگر على (ع) عُمَر را به قتل برساند، جنگ داخلى روى خواهد داد و بعد از آن، دشمنان به مدينه حمله خواهند كرد، على (ع) مى خواهد براى حفظ اسلام صبر كند. 115 * * *
هواداران خليفه وارد خانه مى شوند، و به سراغ على (ع) مى روند. تعداد آنها زياد است، آنها با شمشيرهاى برهنه آمده اند، على (ع) تك و تنهاست.
آنها مى خواهند على (ع) را از خانه بيرون ببرند. هر كارى مى كنند نمى توانند او را از جاى خود حركت
بدهند. به راستى چه بايد بكنند؟ عُمَر دستور مى دهد تا ريسمانى بياورند، ريسمان را بر گردن على (ع) مى اندازند، عمر فرياد مى زند: «اللّه اكبر، اللّه اكبر»، همه جمعيّت با او هم صدا مى شوند، آنها مى خواهند على (ع) را به سوى مسجد ببرند تا با خليفه بيعت كند.
در اين ميان فاطمه (س) به همسرش نگاه مى كند،
(صفحه46)
مى بيند همه، گرد او حلقه زده اند، امروز على (ع) تك و تنها مانده است، هيچ يار و ياورى ندارد. 116
خدايا! اين چه صبرى است كه تو به على (ع) داده اى؟! چقدر مظلوميّت و غربت! آنها مى خواهند على (ع) را از خانه بيرون ببرند، فاطمه (س) از جا برمى خيزد، تنها مدافع امامت قيام مى كند. او مى آيد و در چهارچوبه درِ خانه مى ايستد، او راه را مى بندد تا نتوانند على (ع) را ببرند. 117
بايد كارى كرد، فاطمه (س) هنوز جان دارد، بايد او را نقش بر زمين كرد. عُمَر به قُنفُذ اشاره مى كند، قُنفُذ با غلافِ شمشير فاطمه (س) را مى زند، خود عُمَر هم با تازيانه مى زند... 118
بازوى فاطمه (س) از تازيانهها كبود مى شود. 119
واى بر من! اين بار به قصد كُشتن، فاطمه (س) را میزنند😭
📚 پی نوشتها👇
107. عيون أخبار الرضا، أبو جعفر محمّد بن علي بن الحسين بن بابويه القمّي المعروف بالشيخ الصدوق (ت 381 ه)، تحقيق: السيّد مهدي الحسيني اللاّجوردي، طهران: منشورات جهان.
108. عيون الأثر فى فنون المغازي والشمائل والسير (السيرة النبويّة لابن سيّد الناس)، محمّد عبد اللّه بن يحيى بن سيّد الناس (ت 734 ه)، بيروت: مؤسّسة عزّ الدين، 1406 ه.
👈 #ادامه_دارد....
📚🖊نویسنده دکتر مهدی خدامیان آرانی
#یا_زهرا_اغیثینی
#ایام_فاطمیه
💚اَلَّلهُمـّ؏جِّللِوَلیِڪَالفَرَج💚