زینب از مدرسه اومد گفت اینو برای تو آوردم مامان 😍
احساساتی شدم🥺
اصلا یه جور عجیبی بامحبته🤍
خدایا شکرت واسه وجود دخترام
https://eitaa.com/khaharaneeee
نهار امروزمون فلافل آماده🌯
هرروز که نباید کدبانو باشی😉
یه روزایی ام لازمه غذای حاضری بخوریم🤌
خوشمزه هاتون نوش جونتون😋
https://eitaa.com/khaharaneeee
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دختر که داشته باشی میگه مامان تو بشین من غذا رو آماده میکنم 🥰
زینب خانم در حال سرخ کردن فلافلا
قابل توجه اونایی که میان پیوی میگن با چهارتا بچه چطوری به کارات میرسی🧐
https://eitaa.com/khaharaneeee
بمب اتمِ چشم گفتن
چقدر به همسرت میگی چشم؟؟؟؟
اگر حس میکنید اکثر مواقع در انجام برخی کارهای عادی و یا اِعمال برخی سلیقههای کوچک خود، شوهرتان بدون دلیل و با گارد جدی، با شما مخالفت میکند راهش این است که در همه موارد به او با روی باز و گشاده و رضایت بگویید: چون نظر شما این است انجام نمیدهم چشم. اونم چشم گفتن واقعی نه چشم گفتنی که بعد از آن بگوییم: حالا میذاشتی انجام بدم چی میشد؟؟
اگر مدت کوتاهی این روش یعنی همنظر و همدل شدن با شوهر را با گفتن چشم واقعی، انجام دهید ناخواسته مردتان شیفته و عاشق شما خواهد شد. چرا که مردها از اطاعت شدن بسیار لذت میبرند و چنین خانمی بشدت در نزد او محبوب میگردد.
یقینا برای چنین مردی به مرور زمان، خواستههای همسرش ارزش پیدا کرده و در رفتار، او را درک خواهد کرد. و از سیستم گارد و مخالفت همیشگی و بیجهت، بتدریج خارج خواهد شد.
فقط کمی صبوری میخواهد.
#همسرداری
https://eitaa.com/khaharaneeee
محبت کردن بهترین راه تربیت فرزند
این كه یك كودك چقدر تربیت پذیر باشد، در درجه اول بستگی به این دارد كه احساس كند چقدر مورد محبت قرار دارد و چقدر به عنوان یك انسان و عضو خانواده او را به حساب می آورند.👨👩👧👦
راهنمایی كردن توأم با دلسوزی و مهربانی، قدم مهمی از مراقبت كودكان به حساب می آید و به آنها كمك می كند كه نسبت به افراد خانواده و جامعه مهربان بوده و افرادی قابل احترام و دوست داشتنی باشند.
پس بزرگترین وظیفه ما این است كه كاری كنیم كه فرزندمان احساس كند دوستش داریم و به او احترام می گذاریم
🤍پدر دختری🤍
#تربیت_فرزند
https://eitaa.com/khaharaneeee
یه قانون روانشناسی میگه:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چرا وقتی ماشینت جوش میاره،
حرکت نمیکنی؟
کنار میزنی و میایستی؟
چون ممکنه آتیش بگیره؛
و به خودت و دیگران صدمه بزنه!
خودت هم همینطوری.
وقتی جوش میاری، عصبی و عصبانی میشی.
در این حال تختهگاز نرو.
بزن کنار، ساکت باش، و هیچ نگو.
وگرنه هم به خودت آسیب میزنی هم به اطرافیان
https://eitaa.com/khaharaneeee