eitaa logo
🎯خواندنی‌ها و 🎥 ‌دیدنی‌ها و 🔊 شنیدنی‌ها
122 دنبال‌کننده
13هزار عکس
11.4هزار ویدیو
88 فایل
مطالب خواندنی اینترنت را در اینجا بخوانید
مشاهده در ایتا
دانلود
🌼آیت الله بهجت برای حل مشکلات میفرمودند این موارد را مراعات وعمل کنید تا ان شاء الله مشکلات برطرف گردد: ۱-قرآن کوچکی راهمیشه همراه داشته باشید. ۲-معوذتین رابخوانید و تکرار نمایید. ۳-آیت الکرسی رابخوانید و در منزل نصب نمایید. ۴-چهارقل را بخوانید و تکرار کنید،خصوصا وقت خواب ۵-درموقع اذان باصدای نسبتا بلند، اذان بگویید ۶-روزی ۵۰ آیه ازقرآن کریم رابخوانید
🌺🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌺 💠 امام علی علیه السلام: 🔹 «وَمَا أَعْمَالُ الْبِرِّ کُلُّهَا وَالْجِهَادُ فِی سَبِیلِ اللّه ِ، عِنْدَ الْأَمْرِ بِالْمَعْرُوفِ وَالنَّهْیِ عَنِ الْمُنْکَرِ، إِلاَّ کَنـَفْثَةٍ فِی بَحْـرٍ لُـجِّیٍّ.» تمام کارهاى نیک و حتى جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منکر چون آب دهان است در برابر دریاى پهناور. 📚 نهج البلاغه حکمت ۳۷۴ علیه السلام علیه السلام 🌺🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌺
🔰 رو یادتون هست؟! کسی که فرمانده سپاه مختار رو مجبور کرد که ایرانی‌ها رو پیاده به جنگ بفرسته؛ و باعث شکست سپاه شد!! امروز باید نهادهای امنیتی دقیق بررسی کنن که ابن‌وهب‌های قوۀ قضائیه، قوۀ مجریه و قوۀ مقننه، که اجازه نمیدن نیروهای امنیتی و انتظامی اقتدار داشته باشن، چه کسانی هستن! شناسایی ابن‌وهب‌ها و معرفی اونها، تکلیفیه که ابتدائا بر دوش جریان‌های امنیتی کشور و در وهلۀ بعد بر گردن جریان تبیینی کشوره تا این خط نفاق رو افشا کنن. مگه میشه به همین راحتی خطی رو که مشغول بی‌سلاح کردن نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی کشور، و ازبین‌برندۀ ابهت اوناس، نادیده گرفت و حرف از مقابله با دشمن در پهنای زد؟! ➖➖➖➖
✅ اگر من جای دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بودم... 💢 شرکت در پویش 🔹 «بهره‌گیری از نقطه نظرات مردم در تعیین خط مشی‌ها و سیاستگذاری‌های کلان» از مهم‌ترین رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر است. 🔹 از این‌رو در نخستین گام، «اگر من جای دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بودم...» راه‌اندازی شده تا مردم شریف کشورمان از هر قشر و صنفی و با هر تفکر و عقیده‌ای بتوانند به‌صورت کاملاً شفاف و رسا به بیان اولویت‌ها و رویکردها و آرای خود در ارتباط با مسئولیت دبیر ستاد در حوزه‌های فرهنگ، صنعت، سیاست، اقتصاد، اجتماع، محیط‌زیست و...بپردازند تا در سیاستگذاری‌ها و برنامه‌های این مجموعه سهیم باشند. 🔻 جهت شرکت در پویش به لینک مراجعه نمایید: https://www.setad-abm.ir/fa/forms/4
🔴 دوقطبی شیطانی یکی از توجیهات طرفداران لایحه اخیر عفاف و این است که بایستی سراغ مسئله اصلی یعنی تامین معیشت مردم برویم!!! یا للعجب!! چه ربطی دارد؟! اصلا این دو مقوله چه منافاتی با هم دارند که اگر یکی را بخواهیم بایستی دیگری را فداکنیم؟! دوقطبی حجاب و معیشت چیزی نیست جز یک مغلطه شیطانی که نتیجه اش، هم دین ما را ضایع می کند هم دنیایمان را وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَىٰ[ طه: 124] و هر کس از یاد من روی گردان شود همانا (در دنیا) معیشتش تنگ شود و روز قیامت نابینا محشورش می کنیم. ✍ "قاسم اکبری"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨پلیس فنلاند یک ثروتمند را به‌خاطر سرعت غیرمجاز ۱۳۰ هزار دلار جریمه کرد 🔹فاکس‌نیوز: یک مرد ثروتمند فنلاندی به‌دلیل رانندگی با سرعت ۳۰ کیلومتر بیش از حد مجاز ۱۲۹۵۴۴ دلار جریمه شد. طبق قوانین راهنمایی و رانندگی فنلاند، جریمۀ رانندگان متخلف براساس میزان درآمد آن‌ها تعیین می‌شود. 📍پ.ن : تا این جریمه‌ی سنگین آن هم برای یک تخلف سطحی را دیدم یاد جرایم کم‌بازدارنده در طرح عفاف و که برای یک حرام سیاسی و شرعی وضع شده و برای افراد ثروتمند و متوسط و ضعیف جامعه یکسان است ، افتادم!
🔴 فتنه عادی نشان دادن بدحجابی؛ صدا و سیما را در یابید! 🔰مدتی است که صدا و سیما برخی از خطوط قرمز گذشته در زمینه را کنار گذاشته است. برای مثال، قبلاً در راهپیمایی ها، انتخابات و ... به عمد دنبال زنان یا دختران بدحجاب می رفتند تا مصاحبه بگیرند و تصویر آنها را نشان دهند. هر چند همان موقع هم عده ای از دغدغه مندان به این رویه اعتراض داشتند. 👈 اما این روزها مشاهده می کنیم که عملاً کار، فراتر از راهپیمایی و انتخابات است و در گزارش های مختلف با زنانی که را رعایت نمی کنند، مصاحبه می شود و یا به صورت عادی آنها را در سیما نشان می دهند. ◀️ ظاهراً یکی از دستاوردهای فتنه اخیر برای صدا و سیما این بوده که در این هیاهو فرصتی پیدا کند و آن کار مقطعی خود را که بیشتر در ایام انتخابات و راهپیمایی ها و ... انجام می داد، به یک رویه تبدیل کند! ⚠️ وقتی در دنیای امروز، رسانه ای به طور مداوم تصاویر را منتشر می کند، همین انتشار تصاویر مداوم از یک پدیده - مانند - منجر به عادی سازی و قبح زدایی از آن پدیده می شود. در هر صورت، مسئولین مربوطه، صدا و سیما را دریابند!
🔰مسئولین اگر میخواهید اقتصاد درست شود یا که مشکلات فرهنگی برایتان مهم است یا اصلا امنیت کشور باید ارتقا پیدا کند ، مدیریت فضای مجازی را جدی بگیرید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۳ بانک مالک ۳۰۰۰ خانه خالی! 🔺نوروزی، مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن و شهرسازی: 🔸در مراحل اولیه شناسایی خانه‌های خالی یک میلیون خانه خالی شناسایی شد. در نهایت پس از دریافت اعتراض مالکان محرز شد که حدود ۳۰۰ هزار واحد خالی هستند. 🔸 ۳ بانک در مجموع ۳۰۰۰ خانه خالی دارند که اسامی را نمی‌توانیم اعلام کنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دستگیری گردانندگان کانال معاند جوانان محلات توسط سازمان اطلاعات سپاه ❌️طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) اعضای باند جوانان محلات مشهد که در ایام اغتشاشات از طریق فضای مجازی مشغول آموزش و شبکه سازی در بین مردم برای براندازی بودند شناسایی و دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️اولین تصاویر از شخم زنی مقر تروریست ها در ارتفاعات کوسالان کردستان توسط سپاه ⬆️در عملیات نظامی نیروی زمینی ‎سپاه (قرارگاه حمزه) که همچنان هم ادامه دارد، تقریبا تمامی مقرهای گروهک‌های تروریستی از بین رفته و تعداد زیادی هم کشته شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️چرا باید بعضی دکترا با درآمد روزانه‌ی میلیونی ، از پرداخت مالیات فرار کنند؟ 🔺مناظره‌ی دکتر و نصاب کارتخوان
هدایت شده از ابرفقه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧨ویرانگرتر از انفجار هسته‌ای؛ قتلگاه مجازی رهبر: «امروز تأثیر رسانه‌ها و تلویزیونها و هنرها و این شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانىِ اینترنتی و ... از سلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است» ۸۳/۲/۲۸ 🚨آذری جهرمی و فیروزآبادی و ساکتان قتلگاه مجازی، فاجعه‌ای بدتر از انفجارهای هسته‌ای را بر سر مردم ایران آوردند! قتلگاه مجازی کم کم دارد به میان جامعه کشیده میشود تا «اندلس» بر پا شود! ‌ 💰با دستور رهبری به «زدودن سلطه دشمن»، چرا فیلترشکن‌ها بسانِ «تنگه اُحدِ» دنیاطلبان شده است؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ باتلاق قانونی!! لایحه‌ای که حجاب را خواهد بلعید ♨️ این دو دقیقه طوفانی در نقد لایحه عفاف و حجاب را از دست ندهید.
51.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 تهران خیابان ولیعصر/ خرداد ۱۴۰۲ ✅ شناسایی و تذکر به متخلفین ♨️ تذکر رعایت حجاب به متخلفین و اخذ تصویر چهره افرادی که اصرار بر ارتکاب جرم دارند. 🔻 افرادی که از قانون سرپیچی کنند و حجاب را رعایت ننمایند، احراز هویت و به مرجع قضایی معرفی شدند 🔻حتی آقایونی که اخلال در فرآیند قانونی تذکر حجاب داشته باشند شناسایی و پرونده تحویل مراجع قانونی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌شناسایی زنان بی‌حجاب با هوش مصنوعی 🔻این تصاویر در خیابان ولیعصر تهران و در چند روز گذشته ضبط شده است. ضابطان پلیس از زنان بی‌حجاب تصویر گرفته و با استفاده از هوش مصنوعی هویت آن‌ها را شناسایی می‌کنند. در برخی موارد نیز پرونده قضایی تشکیل و به قوه‌قضائیه ارسال شده است!
بِسم‌ࢪَب‌ِّالشُـھـَداوالصِّدیقین✨ 🌸👇 📣📣📣📣📣 دوستان هفته آینده سرنوشت سازی خواهیم داشت 😳🤔 ❌لایحه اصلاح شده توسط دولت به مجلس وصول شده و گویا برای تصویب تحت نظر کمیسیون قضائی و فرهنگی مجلس قرار خواهد گرفت . 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 👈 فراخوان در تهران تظاهرات عظیم و میلیونی با هدف درخواست تغییر و بازنگری در تصویب قوانین لایحه حفظ حجاب و عفاف و با حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی توسط مجلس و مسئولین ذی ربط در روز جمعه موّرخ ۳/۲۶ بعد از اتمام مراسم باشکوه نماز جمعه مقابل درب داشگاه تهران برگزار میگردد مشتی شویم بر دهان دشمنان 👊👊👊👊 👊👊👊👊 حاضران به غایبان اعلام نمایند 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ما امّت حزب الله در خواست لغو فوری لایحه داریم دوستان صدای رهبر مظلوممون باشیم ➖کشف حجاب حرام سیاسی و حرام شرعیست ➖امام در برابر حرام الهی مثل کوه ایستاد ➖بعضی ندانسته پا در خطی گذاشتند که دشمن میخواهد 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 این بنر را لطف کنید در گروه‌های مختلف قرار دهید هیهات مِنّ الذِلّه ✊✊