eitaa logo
🎯خواندنی‌ها و 🎥 ‌دیدنی‌ها و 🔊 شنیدنی‌ها
127 دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
11.8هزار ویدیو
89 فایل
مطالب خواندنی اینترنت را در اینجا بخوانید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تولد داریم چه تولدی..! سوپرایز برنامه سیدخندان با تولد ابراهیم رئیسی شاعر وسطش میگه فیوز پروندی ابراهیم!😂
🔴وقتی مصلحت اندیشی های مسخره صدای استاد رحیم‌پور ازغدی رو هم درمیاره...
🔴آژانس عملیات دریایی انگلیس: 3 کشتی در عرض 24 ساعت گذشته در اقیانوس هند و دریای سرخ مورد حمله قرار گرفته اند.
1_1276221712.mp3
3.55M
بیداری بین الطلوعین وارتباطش با رزق و روزی استاد امینی خواه
🔥سه شخصیت خاص دی‌ماه 🔻دوازدهم، سیزدهم و چهاردم دی‌ماه، یادآور نام سه شخصیتی است که رهبر معظم انقلاب به‌صورت ویژه و‌ پرتکرار از ایشان تجلیل کردند. 🔻دوازدهم دی‌ماه، سالروز ارتحال دانشمندی است که حتی مخالفان سیاسی او، از سفره گسترده علمی او بهره می بردند. 🔻عظمت شخصیت چندبعدی آیت‌الله به‌خاطر ضعف مفرط دوستان در معرفی و بغض بی‌پایان دشمنانش هنوز برای بخش بزرگی از جامعه پوشیده است. 🔻سیزدهم دی‌ماه، سالروز شهادت شاگرد اول مکتب امام خامنه‌ای و فرمانده سپاه انسانیت بدون مرز است. رفتار او مکتب بود چون حقیقتا نابغه عملکرد جهادی و جذاب در جامعه و جبهه بود. 🔻چهاردهم دی‌ماه، سالروز شهادت کسی بود که رهبر انقلاب او‌ را «دانشمند مؤمن و جهادگر»، «شخصیت ارزشمند»، «کانون امید و ابتکار و نوآوری»، «یکی از فرزندان صالح انقلاب» نامیدند و‌ بارها از او تجلیل کردند. 🔻دکتر سعید به‌ عنوان یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان غرب آسیا که با توسعه دانش سلول‌های بنیادی دست برتر علمی را برای ایران ایجاد کرده بود، در فهرست ترور موساد قرار گرفته بود. ✍حمیدرضا ابراهیمی
درستی روز که رهبر انقلاب تاکید برا حضور در انتخابات کردند این شیخ انگلیسی از خودش تز شرکت نکردن در انتخابت میده بالاخره حق هم داره ؛ وقتی با اون همه تپه فتح شده کسی کاریش نداره این طوری پررو میشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است امام خامنه‌ای: 🔹برخی مردم را انتخابات دلسرد می‌کنند، این کار غلطی است. این اشتباه است و به ضرر کشور است. 🔹برخی برای اینکه مردم را انتخابات دلسرد کنند مشکلات کشور را جلوی چشم می‌آورند. اگر مشکلات وجود دارد راه حل مشکلات چیست؟ راه حل مشکلات انتخابات است. اتفاقا برای اینکه مشکلات بر طرف شود باید در انتخابات شرکت کرد.
کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند رهبر انقلاب: 🔹همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوانها، افراد در داخل خانواده، اینها همه میتوانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد. 🔹اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس ضعیف خواهد شد، مجلس ضعیف توانایی کامل برای رفع مشکلات نخواهد داشت. اگر میخواهیم مشکلات برطرف بشود باید مشارکت را بالا ببریم، این وظیفه‌ همه است. هر که می‌خواهد مشکلات کشور برطرف بشود راهش این است.
رهبر انقلاب: رفع مشکلات کشور نیاز به قانون‌گذاری مجلس دارد امام خامنه‌ای: 🔹ما حدود دو ماه دیگر دو انتخابات مهم داریم در کشور. ملت ایران باید برای انجام این دو انتخابات به بهترین شکل آماده باشد. 🔹یک انتخابات، انتخابات مجلس خبرگان رهبری است. مجلس خبرگان رهبری اهمیتش در آنجاست که در موقع لازم میتواند رهبر مناسب را برای کشور انتخاب کند و در طول زمان هم میتواند و می‌باید مراقب حفظ شرایط حیاتی رهبری در شخص رهبر موجود باشد؛ بایستی ملت ایران، مردم استانها دقّت کنند، مراقب کنند و این انتخابات را به بهترین وجهی برگزار کنند. 🔹و اما انتخابات مجلس شورای اسلامی که بسیار مهم است. مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی ریل‌گذاری کننده‌ی آینده‌ کشور است. اگر کشور مشکلاتی دارد برای رفع این مشکلات نیاز به قانون‌گذاری و حضور مدّبرانه‌ مجلس شورای اسلامی است. این دو انتخابات بایستی با شکوه برگزار بشود.
حسن رحیم پور ازغدی در ایکس نوشت : اینک "مجتهد عادلی" داریم که می خواهد در مجلس خبرگان ، در تعیین و نظارت بر رهبر ، اختیارات داشته و نمره بدهد. بیش از یک ملیون شکایت رسمی مردم از آقای حسن روحانی از سوی دادگاه ویژه روحانیت هیچ پاسخی نگرفت . دو سال پیش دستگاه قضایی گفته بود خط قرمزی ندارد!!!! خبر اسناد تقلب او در رساله دکتری منتشر شد و کسی پاسخ نداد. گفتند ایشان دو تابعیتی است یا پاسپورت بریتانیایی هم داشته هیچ مرجع قانونی توضیح نداد ده ها تخلف علنی و غیر علنی اقتصادی و مدیریتی وی در ۸ سال حاکمیتش بر کشور رسیدگی نشد رفتارهای خلاف قانون اساسی از سیاست خارجی تا سیاست فرهنگی ( ۲۰۳۰ و....) و اقتصادی ( ارز و بورس و مفاسد مالی ) و دروغهای مکرر و رسمی در شیوه حکمرانی سیاسی ، تبدیل به پرونده حقوقی نشد. اینک "مجتهد عادلی" داریم که می خواهد در مجلس خبرگان ، در تعیین و نظارت بر رهبر ، اختیارات داشته و نمره بدهد.
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 نشست سیاسی 🍃🌹🍃 ✅ موضوع: پاسخ به شبهات انتخاباتی 🎙 سخنران: حجت الاسلام و المسلمین دکتر الیاس نجاری ⏰ زمان: دوشنبه ۴ دی ماه- ساعت ۲۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 (روحی فداه): 🔹یک مسئله که من اصرار دارم روی آن تکیه کنم، مسئلۀ است. 🔹آن چیزی که من روی آن تکیه می‌کنم این هست که دارد از بیرون از اختیارات ما مدیریت می‌شود. خب وقتی که ما می‌دانیم کسانی دارند را که ما هم دست اندرکارش هستیم و مبتلابه ماست، هدایت می‌کنند و مدیریت می‌کنند، ما نمی‌توانیم‌ بیکار بنشینیم مقابل آن‌ها! 🔹ما نمی‌توانیم مردم‌مان را که با ارتباط دارند، بی‌پناه رها کنیم در اختیار آن مدیری که پشت پرده دارد را مدیریت می‌کند. 🔹ما برای خاطر این هست که روی این مسئلۀ بنده این همه تأکید می‌کنم. نمی‌شود این مسئله را رها کرد و من می‌بینم که آن اهتمام لازم به خرج داده نمی‌شود.
جبههٔ  اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 چرا سراغ عفاف رفته‌اند⁉️ ➖ حجت الاسلام پناهیان 🏷 حضرت رسول‌اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: آنچه از عفّت منشعب مى شود، ➖الرِّضا ؛ ➖والاستِكانَةُ ؛ ➖والحَظُّ ؛ ➖والرّاحَةُ ؛ ➖ والتَّفَقُّدُ ؛ ➖ والخُشوعُ ؛ ➖ والتَّذَكُّرُ ؛ ➖ والتَّفَكُّرُ ؛ ➖ والجُودُ ؛ ➖ والسَّخاءُ‌ ؛ اينها خصالى است كه به سبب پارسايى براى خردمندى كه از خدا و قسمت او خشنود است، حاصل مى شود.(تحف‌العقول)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه خانم هایی که به بهانه های واهی نمی پوشند ... این چادر هدیه فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) است. شبی که بخاطر نور چادرحضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) هفتاد یهودی مسلمان شدند. به خاطر عظمت حضرت فاطمه(سلام‌الله‌علیها) وچادر وصله دارش حتماً ببینیدبسیارعالیه یا فاطر بحق فاطمه عجل لولیک الفرج 🤲 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌺 زهرا(سلام‌الله‌علیها
📣 سپاهان هدیه استقلال را پس فرستاد 🔸باخت عجیب سپاهانِ ۸ نفره! 🔸سپاهان ۰ - ۱ آلومینیوم‌اراک
زمان مراسم وداع با پیکر شهید «سیدکمال خالقی» 🔹مراسم وداع با پیکر مطهر طلبه شهید «سیدکمال خالقی» به عنوان اولین شهید مدرسه عالی شهید مطهری در دوران ۸ سال دفاع مقدس پس فردا سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرف بزن آقای محترم... چرا نون به نرخ روز میخوری؟! این صحبت های استاد ازغدی رو باید با طلا نوشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 الهام چرخنده: همکارانم در سینما ۱۰ سال بلاکم کرده بودند 🔸سینما خانواده من است، دل آدم برای خانواده‌اش تنگ می‌شود؛ ۱۰ سال گذشت و می‌خواستم زنگ بزنم ازدواج و بچه‌دار شدنشان را تبریک بگویم، ولی بلاک بودم! 🔸در این ۱۰ سال، آن وری‌ها شوکه بودند و این وری‌ها به من شک داشتند! آمده‌ام بگویم الهام چرخنده بعدی را دریابید؛ چرخش «چرخنده» یک شبه نبود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 من رازمیک خاچاطوریان هستم 🔸وصیت‌نامه شنیدنی اولین شهید ادیان توحیدی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران "رازمیک خاچاطوریان" در شب ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)، کریسمس ٢٠٢٤ منتشر شد.