eitaa logo
حمیدرضا خاندوزی
2هزار دنبال‌کننده
715 عکس
340 ویدیو
101 فایل
ادمین @khandozi315
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 فلسطین کلید رمزآلود ظهور 🆔 @khandozi_ir
ایرانی همیشه «مهمان‌نواز ترین» است. رهبر انقلاب: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، «میهمان عزیز » ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت. «خونخواهی» او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم. 🆔 @khandozi_ir
🗓 قطعاً جهان فردا، جهان بدون صهیونیسم و زوال اسرائیل مقدمه‌ی «نظم‌جدید» است. اسرائیل نفس‌هایش به شماره افتاده است و «ظهور» در حال نزدیک شدن به قطعه‌های پایانی‌اش است و ایران «هسته‌مرکزی» این جبهه مقاومت است که باید از «معبر فروپاشی اسرائیل» در قالب یک مواجهه‌ی سخت و خونین عبور کند. 🆔 @khandozi_ir
🗓 رویکرد «ساختارشکنانهٔ لیبرال‌های مذهبی»، ضریب‌دهی به غیرشیعیان در امر حکومت است تا «از رسمیّت انداختن مذهبِ رسمی کشور» تحقق یابد. در حقیقت چنین سودایی در سر دارند با «تکثّر دینی» در لایهٔ‌سیاسی و حاکمیّتی، «اسلام» را تحقیر و تضعیف کند و تفوّق و تسلّط را از آن سلب نماید. 🆔 @khandozi_ir
🗓 نظریهٔ «دولت وحدت ملّی»، یک سخن غلط‌انداز برای پنهان نگه‌داشتن طرحی است که در آن، «تشیع» به تدریج از «اعتبار» و «تفوّق» تهی می‌شود و در نهایت دین به «متغیّر بی‌منزلت» در سیاست نظام جمهوری اسلامی تبدیل خواهد شد. شاید «حکمت» شهادت اسماعیل هنیه در تهران سیلی محکمی در ابتدای شروع این طرح بود. 🆔 @khandozi_ir
🗓 لیبرال‌های مذهبی، «نقاب دیانت» بر چهره‌ دارند، از شخصیتی تودرتو و چندلایه‌ برخوردارند. سیاست فرهنگی آنان «تساهل‌و‌تسامح» است که به معنی رهاسازی جامعه از لحاظ فرهنگی و مجال دادن به «فرهنگ مدرنیته» برای تسخیر جامعه است. تجربهٔ «اصلاح» و «اعتدال»، دوره نفوذ و رخنهٔ فرهنگی بوده است نه پیشروی فرهنگی. 🆔 @khandozi_ir
🗓 رهبر انقلاب:تمدن نوین اسلامی بدون اتحاد شیعه و سنی محقق نمی‌شود. مرجع شیعی بر پیکر رهبر سنی مقاومت نماز می‌خواند.این یک صحنه استثنایی در تاریخ جنگ با اسرائیل و درگیری طایفه‌ای و میلیاردها دلار برای تحریک علیه مقاومت است.این عکس برای نسل‌ها علامتِ حقیقت امت اسلامی در مواجهه با دشمن باقی خواهد ماند. 🆔 @khandozi_ir
13.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 📻مهدویت از اصلی‌ترین معارف الهی 🆔 @khandozi_ir
🗓 باید مفهوم‌ساز بود و اقناع‌ساز، تکراری سخن نگفت و از اصل بحث طفره نرفت،باید دیده‌بان‌تیزبین بود و وام‌دار و بدهکار کسی نبود، باید وسط میدان بود و رها از بی‌جبهه‌گی، باید صراحت ابوذر را به ارث برد و محافظه‌کار و وسط‌نشین نبود، باید یک چریک‌معرفتی بود نه صرفاً سازمانی،خلاصه باید ایستاد و تا آخر ماند. 🆔 @khandozi_ir
🗓 روزگار عجیبی‌ست که در آن کسانی نشسته‌اند و به گذشته می‌نگرند و اکنون‌شان،شبیه هزاران نظاره‌گر سال ۶۱هجری است.این عده زخم زهرآگین بر قلب مقاومت می‌نشانند و جبهه‌ی سازش و تسلیم را برمی‌گزینند. مقاومت را باطل و بی‌فرجام می‌شمارند و بی‌اعتنا به خط حسین، به سوی قبله‌ی مذاکره و التماس و ذلت، سجده می‌کنند. 🆔 @khandozi_ir
🗓 کسانی دنیای‌شان تا آنجا دینی‌ست که هزینه ندارد. دین‌داری‌شان، بی‌هزینه و عافیت‌طلبانه و کاسبکارانه است، اما حسین نیزه‌نشین را می‌ستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیک‌تر باشد را افراطی و‌ تندرو می‌خوانند؛ چنان‌که در زمانه‌ی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه. 🆔 @khandozi_ir
🔻امام حسین علیه‌السلام چه زیبا و‌ موجز، حقیقت تلخی را در قالب کلمات ریختن و فرموند: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بنده‌ی دنيايند و دين، «لقلقه‌ی زبان» آنهاست، و هر جا منافع‌شان به‌وسيله‌ی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مى‌چرخانند و چون به «بلا» آزموده شوند، آنگاه دين‌داران، اندكند.» 🖇 این سخن امام حسین علیه‌السلام، اعتراض صریح و گزنده‌ی او به جامعه‌ای است که دین را در «سایه‌ی دنیا» می‌طلبد و هر آن‌گاه که زمینه‌ی «امتحان و ابتلاء» فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری می‌افکند و دنیا را بر صدر می‌نشاند. 🆔 @khandozi_ir