eitaa logo
خانه مهر
1.9هزار دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
7.7هزار ویدیو
374 فایل
کانال اطلاع رسانی در موضوع مهارتهای زندگی و تربیت فرزند برای ارتباط با مدیر کانال و ارسال مطالب و پاسخ به مسابقات، به این آدرس پیام بفرستید @ab_hasani
مشاهده در ایتا
دانلود
👈 ۲۳۷ 👇 👈 ۱۴۰۱ 🙏 امروز، هدیه محضر مبارک و مادر بزرگوارشان علیهماالسلام
😇 چطور می‌شه مالک دل‌ها و عقاید مردم شد⁉️ ✍ حالا می‌فهمیم که چرا عشق به امام حسین (ع)، این‌طور در وجود شیعیان و حتی انسان‌های آزاده از ملیت‌ها و ادیان دیگه شعله می‌کشه! بشر انسانیتش رو مدیون شماست یا اباعبدالله الحسین!
💑 مخالفت با جلوی دیگران ممنوع 🔸اگر با همسـرتان سر یک قضیه اختلاف سلیقه دارید و با نظرش مخالف هستید اصلا در جمع دوستان و اقوام مطرح نکنید. 🔸جلوی دیگـران با زیرکی خاصی خود را هم‌نظر و متحد با همسرتان نشان دهید تا باعث کدورت و مشاجره نشود سپس اختلاف خود را در خلوت خودتان و با آرامش حل کنید.
چپ دست بودن نه تاثیری منفی بر هوش کودکتان دارد و نه بر رشد او. اگر دیدید کودکتان از دست چپش استفاده می کند، وادارش نکنید تا این عادت را تغییر دهد.
👈 ۲۳۸ 👇 👈 ۱۴۰۱ 🙏 به مناسبت فرارسیدن ، امروز، هدیه محضر مبارک و یاران با وفایش علیهم السلام
🔸مقام معظم رهبری: مهمترین کمک به همسر، این است که سعی کنید همدیگر را دین‌دار نگهدارید. این مراقبت، مراقبت اخلاقی، مهربانانه و پرستارانه است.
👏 اگر چه مرگ را برای هر بی گناهی محکوم میکنم 👌ولی چرا آنها که در مرگ این همه توجه خوانی میکنند، چرا در خانم به دست ، فقط کردند
👈 ۲۳۹ 👇 👈 ۱۴۰۱ 🙏 امروز، هدیه محضر مبارک و مادر بزرگوارشان علیهماالسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 👏 🙏 موضوع: 👌هر هفته یک نکته از جملات کاربردی 🙏حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسنی
💞 از مهمترین عواملی که در تحکیم خانواده نقش دارند می توان به ایمان، شناخت وظایف و احترام به حقوق یکدیگر، صبر در مشکلات، اعتماد و پرهيز از سوءظن، گذشت و چشم پوشی، رازداری و وفاداری اشاره کرد. 💞 رعایت این اصول باید از طرف همه اعضای خانواده مورد توجه قرار گیرد. یعنی هم زن و مرد و حتی فرزندان خانواده باید خود را موظف به رعایت این معیارها کنند تا بتوان به پویایی، نشاط و رشد آن خانواده امیدوار بود.