eitaa logo
خانه مهر
1.9هزار دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
7.7هزار ویدیو
368 فایل
کانال اطلاع رسانی در موضوع مهارتهای زندگی و تربیت فرزند برای ارتباط با مدیر کانال و ارسال مطالب و پاسخ به مسابقات، به این آدرس پیام بفرستید @ab_hasani
مشاهده در ایتا
دانلود
👈 ۲۶۰ 👇 👈 ۱۴۰۱ 🙏 امروز، هدیه محضر مبارک و مادر بزرگوارشان علیهماالسلام
🔻جملاتی که باعث احساس ️ در همسرتان میشود : ◄دوستت دارم ◄به تو احتیاج دارم ◄از این که با تو هستم احساس خوشحالی میکنم ◄هیچ کس برای من مثل تو نمیشود ◄نمی دانم بدون تو چکار میکردم ◄تو جواب دعاهای منی ◄تو خیلی خوبی ◄تو مرا خوشبخت میکنی ◄برای هر کاری که انجام میدهی متشکرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه گروهی بدون محاسبه وارد بهشت می شوند؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔴گاهی از دستشون در میره..... سوریه سازی ایران
🙏به مناسبت و 👈 👏 👌ویژه والدین 🙏 زمان بارگزاری پرسشنامه ۲۲ مهرماه
202030_1854299231.pdf
3.11M
👆👆👆👆👆👆👆👆👆 متن
👈 ۲۶۱ 👇 👈 ۱۴۰۱ 🙏 به مناسبت امروز، هدیه محضر مبارک و مادر بزرگوارشان علیهماالسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️🎥سه مطلبی که روی شمشیر پیامبر نوشته شده بود ...! 🎙 👈صل من قطعک ... اونایی که باهات قطع رابطه کردن، تو وصل کن ...! 👈قل الحق ولو علی نفسک حق را بگو حتی اگر به ضررته ...! 👈احسن الی من عصی الیک کسی که به شما بدی کرد، بهش خوبی کن ...!
🌺 ✍🏽: هر طور که با خود کنید، به عنوان برای آینده خواهید بود! 🔹یعنی آنها نیز دقیقا همین‌طور با همسر خود رفتار خواهند کرد. اگر به صورت غیر صحیح با همسر خود رفتار کنید و مدام در حال مشاجره باشید آنها نیز به همین سبک رفتار می‌کنند. -بچه‌ها بیشتر از آنچه شما به عنوان نصیحت به آنها گوشزد می‌کنید، از شما پیروی می‌کنند. 🔹اگر با همسر خود به و توام با رفتار کنید، ارزش را به خود نشان می‌دهید و آنها از داشتن یک پناهگاه امن بیشتر احساس می‌کنند.
هدایت شده از خانه مهر
🙏به مناسبت و 👈 👏 👌ویژه والدین 🙏 زمان بارگزاری پرسشنامه ۲۲ مهرماه
هدایت شده از خانه مهر
202030_1854299231.pdf
3.11M
👆👆👆👆👆👆👆👆👆 متن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دکتر هوشنگ امیراحمدی، مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه در آمریکا: کشورها و سازمان‌ها پشت پرده و آشوب‌ها در ایران هستند، این جریان از انگلستان با هماهنگی عرب‌ها، اسرائیل و آمریکایی‌ها پشتیبانی می‌شود! تلویزیون‌ها مخصوصا در لندن رسما برای تجزیه ایران فعالیت می‌کنند؛ به اسم مسأله زن می‌خواهند را نابود کنند، هدفشان ایران است!
❗️وقتی کودک با اتفاق ترس‌آوری مواجه می‌شود غرق در اضطراب می‌شود و برای این که بتواند از خود کم کند به حمایت شما نیاز دارد. ❗️ اگر به خاطر ترس او را تنبیه کنید آسیب بزرگی به او میزنید. در هنگام باید به ، بدهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای استفاده اغتشاشگران از کلت کمری 🔹بعد از ۴ روز هنوز به راحتی نمی‌تواند حرف بزند، در بخش ICU بستری است و به خانواده‌اش نگفته که تیر خورده؛ چشم‌هایش را باز و بسته می‌کند، نفس عمیقی می‌کشد و می‌گوید: اگر تیر در اسلحه‌اش گیر نکرده بود الان زنده نبودم. 🔹شنبه ۹ مهر بود. همان شنبه‌ای که خیلی شلوغ شد و فراخوان داده بودند تا دانشجویان تجمع کنند. محل مأموریت ما جلوی در دانشگاه علم‌وصنعت بود. 🔹خودروی مگان مشکی از بالا به سمت پایین در حال حرکت بود. می‌خواست نیروهای امنیتی را زیر کند که موفق نشد و بعد از آن به سرعت به سمت ما حرکت کرد؛ وقتی که از محل کمی دور شد با موتورهایی که سالم بود به دنبالش رفتیم. 🔹هرچه به او دستور ایست دادیم توقف نکرد به نزدیکی خودرو رسیدم تا آن را متوقف کنم. راننده یک کلت کمری به سمتم گرفت و ۳ تیر شلیک کرد. خودم را از سمت راست به سمت زمین پرتاب کردم که یک تیر به کتفم خورد و از قفسه سینه‌ام خارج شد. 🔹راننده پیاده شد؛ بالای سرم آمد تا تیر خلاص شلیک کند که اسلحه‌اش گیر می‌کند و باقی مأموران هم می‌رسند و او را دستگیر می‌کنند.
هدایت شده از 
هدایت شده از 
👈 کد ۹۹ 👈 کد ۵۷۳ 👈 کد ۲۸۷ 👈 کد ۱۸۹ الف 👈 کد ۵۰۱ الف 👈 کد ۱۵۷۱ 👈 کد ۲۳۹۰ 👈 کد ۲۳۲۰ 👈 کد ۱۳۷۵ 👈 کد ۳۱۳۰
🔴🔴 📣مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی خانه سبز برگزار می‌کند: 💛سلسله کارگاه‌های سبک زندگی عاشقانه💛 ✅جلسه اول: مثبت‌نگری و کشف نقاط قوت اعضای خانواده 🔹ویژه زوج‌ها (کارکنان و خانواده‌‌های محترم)، به صورت رایگان🔹 📌حضور به صورت زوج (خانم و آقا با یکدیگر) الزامی است. 👤با حضور ارزشمند: 🔺آقای دکتر آسایش، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران 🔺خانم دکتر گلپاشا، دکترای مشاوره از دانشگاه تهران 📆زمان: سه شنبه‌ (۲۶ مهر) 🕗ساعت ۱۷ الی ۲۰ 📍مکان: تهران، میدان نوبنیاد 🔴ظرفیت محدود🔴 📌جهت ثبت نام به آی‌دی @mds3thr در پیام‌رسان ایتا پیام ارسال نموده، و یا با شماره ۰۹۰۲۸۶۳۸۷۷۰ تماس بگیرید. 🌸🍃🌸🍃🌸 🍃🌸 https://eitaa.com/khanesabz110 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
👈 ۲۶۲ 👇 👈 ۱۴۰۱ 🙏 به مناسبت امروز، هدیه محضر مبارک و مادر بزرگوارشان علیهماالسلام