eitaa logo
خانه مهر
1.9هزار دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
7.7هزار ویدیو
374 فایل
کانال اطلاع رسانی در موضوع مهارتهای زندگی و تربیت فرزند برای ارتباط با مدیر کانال و ارسال مطالب و پاسخ به مسابقات، به این آدرس پیام بفرستید @ab_hasani
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺در روزهای آخر سال ۲۰۱۲، فردی در آمریکا پس از کشتن مادرش به یک مدرسه رفته و پس از به قتل رساندن ۲۶ نفر از معلمان و کودکان کلاس اولی، خودش را می‌کشد. 🔸این فاجعه یکی از مرگ‌بارترین تیراندازی‌های تاریخ آمریکا می‌شود. 🔸در واکنش، یک چهره رسانه‌ای به نام «الکس جونز» ادعا می‌کند که این حادثه ساختگی است و کار خودشونه. این ادعا طبیعتا برای خانواده‌های داغدار بسیار رنج‌آور است و به همین دلیل او را به دادگاه می‌کشانند. 🔸حالا با تحمل حدودا یک‌دهه سختی و عذاب و هزینه، خانواده‌ها توانسته‌اند در دادگاه پیروز شوند. آقای جونز محکوم به پرداخت مجموعا ۱/۴۴میلیارد دلار برای نشر اخبار دروغ و ایجاد رنج برای بازماندگان شده است. این عدد نجومی یعنی حدودا ۵۵میلیون دلار برای هر قربانی! 🔸با توجه به حمله تروریستی در شاهچراغ و انتشار هشتگ شوم «کار خودشونه» در فضای مجازی فارسی، از خودم سوال می‌کنم که چطور می‌شود که در آن سر دنیا آن‌طور می‌شود، در این سر دنیا این‌طور!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 وقتی آمریکایی به نشون می‌ده چطور مردم کورکورانه از می‌کنن | 🎥 🔹 از حضار می‌خواد که پرتقال رو بذارن دم دهن‌شون و نفس بکشن، بعد ازشون می‌پرسه حس بهتری دارید؟ اونا می‌گن آره! بعد می‌گه این غیر ممکنه چون اینو از خودم درآوردم! بعد می‌گه فقط می‌خواستم از این کار نتیجه بگیرید هر سلبریتی هر چی گفت نذارید دهن‌تون!
💥 ✍🏻مرحوم فرموده اند: 📌به نظر حقیر، اگر کسی طالب راه نجات باشد و بخواهد به کمال واقعی برسد و از معانی توحید بهره ببرد، باید به چهار چیز تمسک جوید: 1️⃣حضور دائم 2️⃣توسل به اهل بیت (علیهم السلام) 3️⃣گدایی درگاه الهی در دل شب 4️⃣احسان به خلق 📚کیمیای محبت، ص١۴٢
هدایت شده از 🌼 ترنم زندگی 🌼
📌زمان برگزاری مسابقات نهایی قرآن کارکنان و خانواده ها در سطح وزارت 📱instagram.com/taranomzendegi_110 •┈┈••✾❀🕊🌸🕊❀✾••┈┈• °•⊰ @taranomzendegi110 ⊱•° •┈┈••✾❀🕊🌸🕊❀✾••┈┈•
👈 ۲۹۷ 👇 👈 ۱۴۰۱ 🙏 امروز، هدیه محضر مبارک و و بزرگوارش علیهم السلام
┄┅═❁﷽❁═┅┄ 🔴 در خانه‌ای که. 🏡 🍀 🍀 و نباشد آن خانه فقط یک میدان جنگ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چگونه دشمن از بستر فضای مجازی برای یک جنگ ترکیبی استفاده کرد؟ خانواده‌ها حتماً این کلیپ را در معرض مشاهده فرزندان خود قرار دهند تا با ترفندهای دشمن در آشنا شوند.
🌀باید به بچه‌ها مسئولیت داد و تاییدشان کرد! ⚠️اگر به کودک دائم پیام ناتوانی بدهید و نگذارید کاری را انجام بدهد، بعدها در بزرگ‌سالی این فرد اعتمادبه نفس لازم را برای یک زندگی خوب نخواهد داشت و جمله پرتکرار او این خواهد بود که «من نمی‌توانم».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواب مسعود بیرانوند به گریه‌های مصنوعی باربد بابایی! فقط اونجایی که میگه خب چارتا‌ گلوله خوردی برو دکتر بخیه بزن
🌿🔶 قدیم‌ها این‌طور نبود. شفاف بود، پر نور، مهربان، لطیف، رقیق... اما کم کم در رفت و آمد روزها، در آمد و شد روزمرگی‌ها، در غربت گناهان جدید، این طور شده؛ سیاه، قسی، سنگ‌گونه! خدایا! پناه می‌بریم به تو از آنان که قلبشان سنگش شده! 🌿🔶 ✨ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُكُمْ(بقره / ۷۴)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻فیلمی که بازدید میلیونی داشت ؛ داداشی که اولین خواهرش به دنیا اومده و داره از شوق گریه میکنه ☺️ 🔻روانشناسان حداقل تعداد فرزند برای تربیت درست و متعادل را سه فرزند میدانند 🔻فرزندان با چالشهایی که بین شان به وجود می‌آید یاد میگیرند چگونه رفتارهای خود را کنترل کنند و در اجتماع رفتارهای معقول تری از خود بروز میدهند .
📍⚠️ماموریت کثیف ها از ترکیه تا ایران... ⛔️چهار دلیل مهم که نشون میده کشور ما در یک پروژه نفوذ قرار داره و برخی مسئولین و سلبریتی ها ماموران اجرای این پروژه هستند!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به اسم آزادی‌خواهی، برای تروریست‌ها عزا می‌گیرند! 🔸 با اسم ، خائنان شروع کردند به فعالیت و توطئه‌چینی. همین خائن‌ها را به وجود آوردند. و همین هستند که برای توطئه‌گرها عزا می‌گیرند. 🔹 آن‌هایی که جوان‌های ما را سر بُریدند حرفی نیست؛ جنایتکاران را می‌کنند برایشان نوحه‌ می‌گیرند! 🔸 خدای تبارک و تعالی در موضع عفو و رحمت، رحیم است؛ و در موضع ، انتقام‌جو. 🔹 اَشِدَّاءُ عَلَی الکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ. نسبت به توطئه‌گرها، اشداء، ، با مشت گِره کرده، به دستور با شدت عمل می‌کنیم؛ ♦️ از اینکه در روزنامه‌های خارج از ایران، برای ما چیزی بنویسند. ما نمی‌خواهیم وجاهت در خارج کشور پیدا بکنیم. ما می‌خواهیم به عمل کنیم، و خواهیم کرد. 🔺 صحیفه امام خمینی، ج ۹, ص۲۸۲ و ۳۴۴.
🔴 💠 زوجین نباید در خانه به بهانه‌ی راحتی و کار و بی‌حوصلگی از بدترین، زشت‌ترین و کهنه‌ترین لباسها به عنوان خانگی استفاده کنند. 💠 برای لباس داخل خانه هم باید هزینه کرد و و منظم بود. می‌توان در خانه با پوشیدن لباسهای شیک، تمیز، خوشبو اما راحت، آسوده زندگی کرد و لحظات شیرین را برای خود و همسرتان رقم بزنید. 💠 عدم نظافت و پوشش مناسب در خانه، ناخودآگاه از محبوبیّت شما می‌کاهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای جالب آخوندی که قرار بود توسط یک مرد کشته شود!! ⭕️ یک نفر در ماشین من رو باز کرد و گفت: شما خجالت نمی‌کشید پول‌هاتون رو به دلار تبدیل می‌کنید!
👈 ۲۹۸ 👇 👈 ۱۴۰۱ 🙏 امروز، هدیه محضر مبارک و و بزرگوارش علیهم السلام
💬همدلی کردن یعنی تحمل تفاوت ها؛ یعنی همونطور که تو دنیا رو از نگاه خودت می بینی، اونم زاویه نگاه خودشو داره‌؛ سلیقه اونم بپذیر✌️ ⬅️ وقتی احساساتش رو درک میکنی يعنی بلدی با دلش همراه بشی. 📌میخوای راحت به همدلی برسی‌؟!! 👈گاهی لازمه با چشمای همسرت به دنیا نگاه کنی، با کفشای اون راه بری و زیبایی رو از نظر اون تایید کنی😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️فرهیختگان: با این اعتصاب زورکی چه کنیم؟ 🔸روزنامه فرهیختگان با انتشار این ویدیو نوشت: 🔸براندازان زورکی قصد ورود به بازار را داشتند که مغازه داران بخت برگشته مجبور شدند در سرا را ببندند و مردم بیچاره هم گیر افتاده‌اند.
رضوان الله تعالی علیه پس از ارتحالشان در خواب فرمودند: «یک برای همه شهیدان کافی است». 📚زمهر افروخته، ص ۲۲۲. حجت الاسلام تقی زاد: یکبار از ایشان (علامه طباطبایی ره) تقاضای ذکر کردم، فرمودند: «بالاترین ذکر خدا صلوات بر محمد و آل محمد است»! 📚آشنای آسمان، ص ۱۶۰. 🎙استاد فاطمی نیا رحمة الله علیه: من از جناب علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه شنیدم که می فرمود: «ذکر صلوات از جامع ترین اذکار است.» سخنرانی ۱۸/ محرم / ۱۴۲۸. علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه: «باطن دنیا، صلوات بر محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم است و جامع ترین ذکر، است». 📚زمهر افروخته، ص ۲۲۳.