eitaa logo
خانه مهر
1.9هزار دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
7.7هزار ویدیو
374 فایل
کانال اطلاع رسانی در موضوع مهارتهای زندگی و تربیت فرزند برای ارتباط با مدیر کانال و ارسال مطالب و پاسخ به مسابقات، به این آدرس پیام بفرستید @ab_hasani
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
* قدیمی‌ترین ویدئو کلیپ با موضوع که دهه هفتاد و هشتاد هر سه‌شنبه از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش می‌شد. با صدای: قاسم افشار «واسه بنده افتخاره، زیر سایه‌تون بشینم شما سروری و مولا، من بنده کمترینم»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🤲🏻 شب جمعه، شب رحمت هستش... 🌷 به مناسبت ، شب زیارتی ارباب بی کفن
اللهم صل علی محمد و آل محمد بر 👈روزی پر از خیر و برکت و سلامتی و را برای شما همراهان محترم آرزو داریم
🌸با هم گفتگو کنید و از خواسته های خود بگویید . فکر نکنید که همسرتان توانایی ذهن خوانی دارد و از آنچه شما می‌خواهید با خبر است. 🌹مادامی که شما به زبان نیاورید و در موردش با وی به توافق نرسید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که او به چیزی که شما می‌خواهید عمل کند.
نکته:👇👇👇 "دختر من برای خودش یک مرد است" این بدترین توهین برای یک دختراست!! ✅چرا که بزرگترین هنر یک دختر این است که یک زن باشد. ⁉️کی گفته مرد برتر از زن است؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ختم پنجاه هزار صلوات به نیت 🌺 سلامتی و تعجیل در فرج (عج) 🌺 رفع مشکلات جوانان ، شفای بیماران ، آمرزش اموات ، برآورده شدن حاجت ها👇👇 مخصوصا سفارش کنندگان کانال
هدایت شده از 
هدایت شده از 
شبنم لبخندی زد و گفت: دانشگاه نمیخوام برم. کار دارم اون طرف. تاکسی دار که بچه ها آقا رحمت صداش میکردند گفت: آخه قیافه ات هم به شلوغی و شر و شیطونی نمیخوره. که اگر میخورد دلم نمیسوخت. چند ساله باباجون؟ محمد از طریق دوربینی که در تاکسی کاشته بودند چهره شبنم و آقا رحمت را میدید و صداشون میشنید و هر از گاهی لبخند میزد. نیم ساعتی گذشت. شبنم با شکلاتی که رحمت بهش تعارف کرده بود به خواب عمیقی رفت. رحمت گوشه خیابون ایستاد. ماشین پشت سریش که مامور خانم شماره 500 در اون ماشین بود از ماشین پیاده شد. درِ سمتِ شبنم را باز کرد و با دستگاهی که داشت، ظاهر بدنش رو بازرسی کرد که دوربین یا میکروفن نداشته باشه. که همون لحظه متوجه شدند پیامکی به گوشیش اومد. گوشی شبنم از نوع لمسی بود. 500 انگشت اشاره دست راست شبنم رو گرفت و قفل گوشیو باز کرد. تا قفلش باز کرد اول به تنظیمات گوشی رفت و رمز گوشی رو چهار تا یک قرار داد تا اگر دوباره قفل شد بشه راحت بازش کرد. کیف و گوشیِ شبنم رو برداشت و در را بست و رفت. آقا رحمت هم دنده ای عوض کرد و به مسیرش ادامه داد. محمد رو خطش اومد و گفت: بنداز از امام علی برو بالا و ببرش خونه امن اقدسیه. هماهنگ کردم. تحویلش بده به واحد خواهران و برو. آقا رحمت هم گفت چشم و حرکت کرد و رفت. محمد رفت پشت خطِ 400 و گفت: الان فقط مهمه که چه کسی قراره شبنمو بزنه؟ ما قراره بریم سرِ قرار و با تیپ و قیافه شبنم وارد معرکه بشیم ببینیم اینا با کی بستند که شبنمو بزنه و غائله اصلی شروع بشه؟! ادامه دارد... https://eitaa.com/mohamadrezahadadpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 18+ برای کسانی که ندیدن 🔞 این ویدیو رو برای همه ارسال کنید تا مردم بفهمند هدف اصلی دشمنان ایران و رسانه هاشون و کسانی که برادرانمون رو تو اغتشاشات شهید کردند و به دنبال شعار {زن،زندگی،آزادی} هستن چیه؟
قابل توجه همه عزیزان 👏 برای بالارفتن سطح کیفی کانال به ویژه در و از همه عزیزان استدعا داریم، با پیشنهاد و طرح های خود ما را یاری کنید 👈 منتظر نظرای قشنگتون هستیم☺️
اللهم صل علی محمد و آل محمد بر 👈روزی پر از خیر و برکت و سلامتی و را برای شما همراهان محترم آرزو داریم
👈 ۴۱۳ 👇 👈 ۱۴۰۱ 👈 امروز، هدیه محضر مبارک و و و بزرگوارش علیهم السلام و همه
💞 از خود انتظار نداشته باشید كه با تمامی طرح‌ها و ایده‌ها و افكار شما موافق باشد و آنها را تحسین كند. 💞 واقع بین باشید و به او اجازه دهید كه نظرش را هر چند كه برخلاف میل شما باشد، بیان نماید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جزئیات توافق ایران و عربستان به روایت معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور جمشیدی: 🔹چین درخواست میانجیگری داشت که رئیس‌جمهور با این درخواست موافقت کرد. 🔹پس از جلسات مختلف، این ماموریت به شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی داده شد تا مذاکرات را آغاز کند. تمرکز اصلی این توافق روی روابط دوجانبه است. 🔹این توافق خبر خوبی برای دشمنان ایران نیست. مسیر آن‌ها غلط است زیرا ایران قدرت مطلق منطقه و اهل تعامل است.
👶 🔸 در هیچ شرایطی و در هیچ وضعیتی حتى وقتى خیلی عصبانی هستی به کودک نگو دیگه دوستت ندارم. 🔸 هیچ وقت دوست داشتن رو شرطی نکن! 🔸 ناامنی عاطفی، منشأ خیلی از مشکلات از کودکی تا بزرگسالی خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 امام مهدی ( ع ) موعود موجود.. قابل توجه وهابی‌ها و شبهه‌افکنان تندروی اهل سنت..❗️ ✍️ بیان شیخ خلیل افرا ; از علمای اهل تسنن و اذعان به حقیقی بودن امام زمان ‌( عج ) و ظهور او..
🔻 میرسلیم: من ۱۰۰ درصد فیلترینگ اینستاگرام را تایید می کنم. 🔹 باید قطع بشود؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست. 🔹 این حرفهای میرسلیم مورد انتقاد شدید قرار گرفته اما آیا حرف ناحقی‌ست؟!: 🔹طبق تحقیقات انجمن‌ بهداشت بریتانیا روی 1479 فرد 14 تا 24 سال، پنج شبکه اجتماعی پرکاربرد بر اساس اثرات مثبت و منفی (عوامل اضطراب، افسردگی، تنهایی و...) رتبه بندی شدند و اینستاگرام بدترین و مضرترین شبکه اجتماعی برآورد شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 تیمسار متین محافظ شاه از هوس رانی محمدرضاشاه با اطلاع فرح پهلوی می گوید،فقط باید تاسف خورد
هدایت شده از 
هدایت شده از 
کماندار گفت: سیا هم اینجاست ... میگه ما چه جوابی به شاهزاده بدیم؟ پیتر گفت: نمیدونم. خودمم شوکه شدم. رجوی دیگه علنا داره قیامو به نام خودش ثبت میکنه. صدای سیا اومد که میگفت: خفه شو دوزاری! این قِیمه هم نیست چه برسه به قیام! قولی که از آلادپوش و رجوی گرفتیم، به اندازه یه چوب پنبه هم مانع اسهال نمیشه. چه برسه بخواد کسی روش حساب کنه. حالا اسمش بذار پیمان نوین! به قول رضا خان؛ رییییییپ! از اون دقیقه به بعد، با ابتکاری که سوزان به خرج داد و آلادپوش و منافقین رو از طرفی، و از طرف دیگه پیتر و اعضای حزب مرکزی سلطنت طلب ها رو شارژ کرد، رسما و در پیام های رسمی همدیگه رو به باد طعنه و فحش و تمسخر میگرفتند. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶 تهران-مجیدیه عصر بود. حوالی ساعت پنج. مجید و دو نفر از بچه ها در خودروی تیبایی که شیشه هاش دودی بود نشسته بودند. دو تا کوچه پایین تر از کوچه اصل. مجید در تَبلتی که داشت، تصویر شفاف منزل اصل را از بالا توسط کوادکوپتر دریافت میکرد. دید که مهشید و سگش به حیاط اومدند و مهشید شروع به پوشیدن کفشش کرد. مجید به یکی از واحدها گفت: مهشید داره از خونه خارج میشه. واحدِ اول شما برو دنبال مهشید. واحد اول جواب داد: چشم. منتظر سوژه ام. مهشید از خونه خارج شد.سوار ماشینش شد و رفت. واحد اول هم یک موتوری و یک ماشین بود با فاصله زیاد دنبالش حرکت کردند. نیم ساعتی گذشت تا اینکه صدای مجید به محمد هم رسید که گفت: شبنم داره از خونه خارج میشه. محمد اومد پشت خط و گفت: از ظاهرش بگو! مجید تصویر را جلوتر برد و گفت: ظاهر کاملا خبرنگاری. با کلاه مخصوصش و دوربینش. از اتاق اومد تو حیاط. اصل هم تو حیاطه. همدیگه رو در آغوش گرفتند. الان شبنم از خونه زد بیرون. محمد گفت: درخواست تاکسی نکرده. منتظر زندیان بود که اونم نمیاد. ماشینش پنچر شده و تا چهار تا چرخش بخواد عوض کنه، شب شده. پس میاد سر کوچه و ماشین میگیره. تاکسی آبی. نوبت شماست. همون تاکسی آبی که یه روز جلیقه انتحاری رو خنثی کرده بود اومد پشت خط و گفت: منتظرشم. اینو گفت و زد رادیو جوان. رادیو جوان هم اون لحظه فاز برداشته بود و داشت از غم و ایران غمگین و اینکه حال مردم خوب نیست و دیگه به احترام این روزها آهنگ شاد پخش نمیکنیم میگفت! وقتی شبنم از خونه بیرون اومد، یکی از بچه ها که داشت از کنارش رد میشد، از سر تا پاش یه عکس قدی گرفت. عکس روی مانیتور محمد ظاهر شد. محمد اونو فرستاد برای 400 و گفت: عینا بشه مثل خودش. 400 وقتی عکسو دید لبخندی زد و گفت: چشم. حتما. شبنم از کوچه خارج شد. کوادکوپتر از فاصله خیلی زیاد در حال فیلمبرداری از فتنه خانمی بود که طبق اخبار موثق واصله، قرار بود اون شب خبر مرگش پخش بشه و تمام رسانه های خارجی و معاندین آماده بودند که به طور همزمان، روزگار ملت رو با خبر قتل دختر جوان نخبه و خبرنگارِ بهایی تیره و تار بکنند. تا اینکه رسید به خیابون. تاکسی آبی مطابق مسیری که داشت، خیلی عادی جلوی پایِ شبنم ایستاد. شبنم گفت: انقلاب! تاکسی پرسید: خودِ انقلاب. یا دور و برش؟ شبنم گفت: دانشگاه تهران! تاکسی گفت: بیا بالا. تا هر جا شد میبرمت. شبنم سوار شد. جلو نشست. تاکسی دار که مردی حدودا شصت ساله بود حرکت کرد و صدای رادیو رو کمتر کرد و گفت: وسط این شلوغیا دانشگاه رفتنت گرفته دخترم؟ اونم این موقع!