eitaa logo
خانه مهر
1.9هزار دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
7.7هزار ویدیو
374 فایل
کانال اطلاع رسانی در موضوع مهارتهای زندگی و تربیت فرزند برای ارتباط با مدیر کانال و ارسال مطالب و پاسخ به مسابقات، به این آدرس پیام بفرستید @ab_hasani
مشاهده در ایتا
دانلود
👈 ۴۳۲ 👇 👈 ۱۴۰۲ 👈 در هدیه محضر مبارک علیهاسلام
طبق قوانین تربیتی تشویق باید 5 برابر ایرادگرفتن‌ها یا تنبیه باشد. در این صورت راحت‌تر می‌توانیم با کودک ارتباط برقرار کنیم و به او آموزش دهیم. باید به کودک روش انجام کارها را یاد داد و بعد از او خواست آنها را انجام دهد. وقتی والدین به فرزندشان کاری را آموزش دادند، دیگر نباید خودشان آن را انجام دهند. باید کودک را تشویق کرد خودش انجام آن را برعهده بگیرد. اوایل نباید توقع زیادی از کودک داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سکرات مرگ اینقدر سخته که تمام علم‌ها رو فراموش میکنی به جز یک علم‼️ 🔰
☘🌸☘🌸☘ اعتماد همسرتان را از دست ندهید و راز‌هایش را به یک موضوع عمومی تبدیل نکنید. برای سرپیچی از این اصل هیچ استثنایی وجود ندارد و شما نمی‌توانید به بهانه عصبانیت یا دعواهای زناشویی، رازهای همسرتان را فاش کنید. این یک اصل تغییر ناپذیر است که اعتمادی که از بین می‌رود، به همین سادگی‌ها تجدید نمی‌شود.
📖سوره انفال (آیه ۱۷) فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلَآءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ این شما نبودید كه آنها را كشتید؛ بلكه خداوند آنها را كشت! و این تو نبودی (ای پیامبر كه خاك و سنگ به صورت آنها) انداختی؛ بلكه خدا انداخت! و خدا می‌خواست مؤمنان را به این وسیله امتحان خوبی كند؛ خداوند شنوا و داناست. برگزیده تفسیر نمونه 🔸سپس برای این كه مسلمانان از پیروزی بدر مغرور نشوند و تنها بر نیروی جسمانی خودشان تكیه نكنند بلكه همواره دل و جان خود رابه یاد خدا و مددهای او گرم و روشن نگاه دارند می‌گوید: «این شما نبودید كه دشمنان را در میدان بدر كشتید بلكه خداوند آنها را به قتل رساند» «و تو ای پیامبر ! نیز خاك و ریگ در صورت آنها نپاشیدی بلكه خدا پاشید» در دنباله آیه اشاره به نكته مهم دیگری می‌كند و آن این كه: میدان بدر یك میدان آزمایش برای مسلمانان بود «و خدا می‌خواست مؤمنان را از سوی خود به وسیله این پیروزی امتحان خوبی كند» (وَلِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنینَ مِنْهُ بَلاءً حَسَنًا). و با این جمله آیه را تمام می‌كند كه «خداوند هم شنوا و هم داناست» (اِنَّ اللهَ سَمیعٌ عَلیمٌ). یعنی خدا صدای استغاثه پیامبر و مؤمنان را شنید و از صدق نیّت و اخلاص آنها آگاه و با خبر بود، و به همین دلیل همگی را مشمول لطف قرار داد و بر دشمن پیروز ساخت، و در آینده نیز خدا بر طبق نیّات و میزان اخلاص و اندازه پایمردی و استقامت مسلمانان با آنها رفتار خواهد كرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 خانم توییت زده تابستون بشه لخت میشم میام بیرون شهر رو زیبا کنم 🙂 ❄️🌹❄️
🇮🇷 📝 کدامیک دنبال منافع ملی کشورشان هستند؟!🤔 🍃🌹🍃 🔻خواست نماینده آمریکا: مسدود شدن پلتفرم پرکاربرد چینی بدون هیچ گونه مدرکی دال برجاسوسی و اقدام خلاف امنیت ملی، صرف این که تیک تاک در چین تاسیس شده و چین رقیب تجاری آمریکاست 🔹خواست نماینده ایران: آزاد سازی پلتفرم آمریکایی که نه تنها در ایران نمایندگی ندارد و حاضر به ایجاد نمایندگی نیست بلکه مرتکب انواع اقدامات علیه امنیت ملی کشور شده و بستری امن برای انواع شرارت، هنجارشکنی و آموزش های تروریستی را ایجاد کرده و به شدت قهرمانان ملی ارزش های ملی ما را سانسور و حذف می نماید. 🔸نیکی هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل 🔺مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی🙄
👈 ۴۳۳ 👇 👈 ۱۴۰۲ 👈 در هدیه محضر مبارک علیهاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | تلاش ماست که موجب میشود خداوند تفضلاتش را شامل حال ما کند
👈 رفت خدمت و به ایشان گفت مرا کن. ایشان فرمود: و 🤌 ⬅️ گفت خب مرنجانش راحت است, کسی را نمیرنجانم ولی مرنج را چه کنم؟ 🙂 ایشان جواب داد: خودت را کسی ندان، عیب کار ما این است که ما خودمان را کسی میدانیم. تا کسی به ما میگوید بالای چشمت ابروست میشویم. وقتی خودمان را کسی بدانیم، از همه می رنجیم....👌
❤️🍃❤️ 👏بعد از با یک فرد، 👈باید همیشه یادتان باشد که ممکن است در زندگی با اشخاصی زیباتر از او رو به رو شوید. 👈اما تعهد و مسئولیت پذیری 👈✅یعنی چشم بستن بر هوا و هوس های بعدی 🙏 و احترام گذاشتن به انتخابی که قبلا داشته اید.
👏 همزمان با 🙏 هر روز با از هر جزء 👈 در آخر هم یک از مطالب بارگزاری شده همراه با جوایز ارزنده برگزار می‌شود 📖سوره اعراف (آیه ۳۴) وَلِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ فَإِذَا جَآءَ أَجَلُهُمْ لَا يَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَلَا يَسْتَقْدِمُونَ 🔹ترجمه برای هر قوم و جمعیّتی، زمان و سرآمد (معیّنی) است؛ و هنگامی كه سرآمد آنها فرا رسد، نه ساعتی از آن تأخیر می‌كنند، و نه بر آن پیشی می‌گیرند. 🔸نكته‌ها: بر اساس این آیه از قرآن، نه تنها افراد، بلكه دولت‌ها، ملّت‌ها، امّت‌ها و تمدّن‌ها نیز سرآمد و أجلی دارند. أجل چون فرو آید از پیش و پس‌ ‌ پس و پیش نگذاردت یك نفس 🔸پیام‌ها: 1- به دنیا و عناوین آن مغرور نشویم و از حرام‌ها پرهیز كنیم. إِنَّما حَرَّمَ رَبِّیَ‌ ... لِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ‌ 2- در هستی، هیچ تحوّلی، تصادفی و خارج از تدبیر و نظم دقیق وحساب شده‌ی‌ الهی نیست. برامّت‌ها نیز قوانینی حاكم است. 3- فرصت و امكاناتی كه در دست ماست، رفتنی است، پس تا حدّ توان، صحیح‌ترین استفاده را بكنیم. 4- ستمگران، مهلت الهی را نشانه‌ی لطف او بر خود ندانند. «لِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ» زیرا زمان آنان هم سرخواهد آمد، چنانكه در جای دیگر می‌خوانیم: «جَعَلْنا لِمَهْلِكِهِمْ مَوْعِداً» ‌# كهف، 59 5- مجاهدان راه خدا، به خاطر سلطه‌ی طاغوتیان، گرفتار یأس نشوند. تلاش كنند، چون طاغوت‌ها نیز رفتنی هستند. «لِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ» 6- پیوسته گروه‌هایی به قدرت می‌رسند، آزمایش می‌شوند و محو می‌گردند. «فَإِذا جاءَ أَجَلُهُمْ لا یَسْتَأْخِرُونَ ساعَةً وَ لا یَسْتَقْدِمُونَ»
👏 سلام‌الله‌علیها بر همه عزیزان تسلیت باد
🇮🇷 فرارسیدن ، روز جمهوری اسلامی، روز تجلی استقلال و آزادی‌خواهی ملت ایران را گرامی می‌داریم. 🇮🇷
👈 ۴۳۴ 👇 👈 ۱۴۰۲ 👏در سالروز علیهاسلام 👈 ثواب قرائت امروز محضر مبارک حضرت و فرزندان عزیزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 مادر دوازده امام 👏 (سلام‌الله‌علیها) واقعاً مظلومه است. ایشان در واقع مادر دوازده امام است؛ امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) را در آغوش خودش، در دامان خودش، در زندگی خودش پرورش داده تا چند سالگی. (سلام‌الله‌علیها)
👏 سلام‌الله‌علیها بر همه عزیزان تسلیت باد