داشتم عکسای تایم دبستانمو میدیدم
و فقط میتونم بگم کلمه تغییر اینجا جایز نیست، لیترالی شفا پیدا کردم من
چاوشی چرا بغاییه جدید نمیاره برامون روحیه بغایی طلبیم ناکام مونده چندوقته عادت ندارم من به این وضع بی نوسان
اها راستی نگفتم
لاتاری رو ریواچ کردم و تا اطلاع ثانوی با هیچکسم میل سخن نیست.