من جدا اعتراض دارم
پاییز و زمستون پرمشغله ترین بود برام هیچی ازش نفهمیدم
اجازه بدید اینجا ذکرش کنم که رسمی و مکتوب باشه
خوار و مادرم با عرض معذرت اگر تا اخر هفته پوستر چلنجمو اماده نکنم، اتود فولبادی از اوسیام نزنم، سفارشامو تموم نکنم و تمرینی حداقل سه صفحه چهره و دست اسکچ نزنم
توسل به زور چون همینطوری ادموار نمیتونم کارامو توی زمان معین راست و ریست کنم
دیشب تاحالا مشت مشت دارم ژلوفن و نوافن و کدئین میخورم خدا بخیر کنه