دیشب تاحالا مشت مشت دارم ژلوفن و نوافن و کدئین میخورم خدا بخیر کنه
وجدانا چه رمزی باید زد که این اکیپ سیرکه تیکتاک فارسی نیان فوریوت
اقا یپا جم تیویه واسه خودش به برکت همین قسم
از جام که بلند میشم چشمم سیاهی میره (کمخونی و این قضایا) بعد همه توصیهشون اینه که "خب یهو بلند نشو از جات!!"
چشم سلطان کلاچ میگیرم اول.
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمیخواما ولی میخوام متوجه میشید چی میگم
چرا موجودی کافی برای دست و پا کردن یک استایله دارک بوهو گرانج مشتی ندارم💔
𝖳𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝗁𝗈 𝗌𝗈𝗅𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 !
تمرین رانندگیم که سرجاش
پدر توقع دارد در جلسه دوم قادر به دور زدن تقاطع باشم بدون کوچکترین خطایی