eitaa logo
🚩خطِ روایت☫سمیرا چوبداری☫
254 دنبال‌کننده
173 عکس
60 ویدیو
0 فایل
سِــلاح من چیزی‌ست که خُـــــدا به آن قسم خورده ༻وَالـقَـــلَـمِ وَ ما یَسـطُـــرون༻ در جنگِ روایتها، می‌نويسم. حق را،عشق را،وطن را 🇮🇷🇵🇸 #سمیرا_چوبداری #خط_روایت
مشاهده در ایتا
دانلود
همه‌ی این عکس‌نوشته‌ها مهم‌اند 👈اما شماره‌۶ از همه مهم‌تره👉 اگر می‌خواهید شریک نور باشید منتشر کنید ____ @khate_Revayat ____ @khate_Revayat
🌷〰️〰️〰️〰️❤️‍🩹〰️〰️〰️💔 میلاد نماینده رو یادتونه؟ اینجا ازش نوشتم.... که ۴روز از عقدش می‌گذشت که شهید شد که مامانش توی حرم سیدالکریم بهم گفت دعا کنید پیدا بشه... هفته پیش تشییع شد. حالا مامانش برای دلتنگی‌هاش، یه مزار داره که دلشو سبک‌کنه.❤️‍🩹 ______________________________
امروز تولد آقا میلادِ نماینده است. برای شادی روحش یه هدیه‌ای بفرستیم 👈بزنید روی لینک👉 https://EitaaBot.ir/counter/jo8n
🚩خطِ روایت☫سمیرا چوبداری☫
همینجوری که صلوات میفرستین حواستون به این ۶تا برگه هم باشه بخونید حتما.🗒
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کتابِ "آن دختر یهودی" قصه‌ی دلدادگی دختری یهودی و پسری مسلمان است. این صفحه که می‌خوانید لحظاتی از مکالمه‌ی احمد با نَدی است. ┄┅═✧خَـــطّــِـ رِوایـَتــــــ✧═┅┄ __________📕📖___________ @khate_Revayat
باید فردای پنجشنبه را در تقویم، "دلتنگی" می‌نوشتند. ما آنقدر جمعه‌ها دلمان برایت پرپر زده که هر وقت دلتنگ میشویم فکر میکنیم "جمعه" است.... کاش می‌دانستیم کجایی...😔 @khate_Revayat
دختر فلسطینی، به مادرش گفت: اگه شهید شدم، همه چیزو به خدا میگم... پ‌ن: کاش میشد رفت و همه چیزو به خدا گفت! @khate_Revayat
﷽ 🚩🌷 تاریخِ امروز می‌گوید در بیابانی شبیهِ کربلا، بعد از ۳روز جنگیدن و تشنگی، او که تنها ۲۶ سال سن داشت توسط دشمن اسیر و سپس شهید شد. جایی بین عراق و سوریه مادرش با دیدن آخرین تصاویرش گفته بود، لبهای پسرم خشک بود کاش آب بهش داده بودند. و سرنوشتش همانی شد که بارها از خدا خواسته بود بی‌سر، تشنه و رها در دشت ، مثل اباعبدالله الحسین و ۱۸ مرداد عنوان سرخی گرفت و شد برای اعتلای درجاتش و برای آنکه یادی هم از ما کند، ۵صلوات هدیه کنیم. 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ┄┅═✧خَـــطّــِـ رِوایـَتــــــ✧═┅┄ @khate_Revayat
﷽ یااباعبدالله از اربعین سالِ قبل تا به الان، چند نفر از زائرانت را به حضور پذیرفتی؟ تعدادشان را فقط خودت میدانی ما به آنها میگوئیم، شهید... ای حسرتِ دلم، حسین‌جان 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @khate_Revayat