﷽
🚩🌷
تاریخِ امروز میگوید
در بیابانی شبیهِ کربلا، بعد از ۳روز جنگیدن و تشنگی، او که تنها ۲۶ سال سن داشت توسط دشمن اسیر و سپس شهید شد.
جایی بین عراق و سوریه
مادرش با دیدن آخرین تصاویرش گفته بود، لبهای پسرم خشک بود کاش آب بهش داده بودند.
و سرنوشتش همانی شد که بارها از خدا خواسته بود
بیسر، تشنه و رها در دشت ، مثل اباعبدالله الحسین
و ۱۸ مرداد عنوان سرخی گرفت و شد
#شهید_محسن_حججی
برای اعتلای درجاتش و برای آنکه یادی هم از ما کند، ۵صلوات هدیه کنیم.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
┄┅═✧خَـــطّــِـ رِوایـَتــــــ✧═┅┄
#خط_روایت #شهید_محسن_حججی
#۱۸مرداد
#سمیرا_چوبداری
@khate_Revayat
﷽
یااباعبدالله
از اربعین سالِ قبل تا به الان، چند نفر از زائرانت را به حضور پذیرفتی؟
تعدادشان را فقط خودت میدانی
ما به آنها میگوئیم، شهید...
ای حسرتِ دلم، حسینجان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
@khate_Revayat
محمد حسین حدادیانenc_17406623783247899926669.mp3
زمان:
حجم:
3.3M
هرکس که زنده است بی حسین
الهی به این عاشقی دچار شه
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📷بگو میریم کربلا
به دلت بگو میریم کربلا....
〰️〰️〰️〰️❤️🩹〰️〰️〰️〰️
#تا_کی_دَووم_بیاره؟
#آه_کربلا
@khate_Revayat
توی دلِ هر غمی یه عالمه خیر هست
ایشالا خیرها زودتر برات آشکار بشه...
@khate_Revayat
پرسید چطوره حالت؟
گفتم، حالا که با تک ماده قبولم کرده و دارم میرم پابوس علیاکبرش، خوبه خوبم
اصلا عالم از این خوبتر سراغ ندارد
دعاگوتون خواهم بود
روسیاهیمو ندید گرفتن و گفتن بیا.
#الی_الحسین
#الی_الحَرم
┄┅═✧خَـــطّــِـ رِوایـَتــــــ✧═┅┄
@khate_Revayat
﷽
من به سرچشمه خورشید نه خود بردم راه
ذرهای بودم و مِهــــر تو مــرا بالا برد
من خَس بی سر و پایم که به سیل افتادم
او که میرفت مرا هـــم به دل دریا برد
#شبِ_اربعین
#کربلا
#اربعین۱۴۰۴
#عزیزم_حسین
@khate_Revayat
🚩خطِ روایت☫سمیرا چوبداری☫
ولی کاش ما جاموندهها لااقل خواب حرم ببینیم! 🥲 یه جوری که بیدار شدیم هنوز عطرِ حرم رو حس کنیم...💔✨️
اܩا تـــღو فــرܩـودے بـیـــــــا...!
#مهربونم
﷽
ظهر داغی بود. دو روز مانده به اربعین رسیدیم. کنار تابلویِ به طرف حرم امام حسین ایستادیم و عکس گرفتیم. تا حرم فاصلهای نبود. به حاج آقا پیام داده بودم و لوکیشن موکب را گرفته بودم. تمام وجودمان تشنه بود. نه از گرما و پیادهروی و خستگی،
تشنهی حرم بودیم.
دستههای عزاداری با پای برهنه، سربند زده و سینهزن راهی حرم بودند
میدان پرچم را دیدیم و چرخیدیم به طرف راست و رسیدیم به شارع باب القبله
بعد از کلی گشتن بالاخره روبروی هتل ریحانه موکب را پیدا کردیم. یک روز و نیم مهمان کربلا بودیم. خواب بود یا رویا... هرچه بود گذشت و چه شیرین بود.
حالا توی خانه گهگاهی روی لوکیشن میزنم
موقعیت حرمین را نگاه ميکنم
خیمهگاه آنجاست، حرم روبروی خیمه گاه است. کمی جلوتر حرم ابالفضل العباس است. همه چیز هست اما دور...
مقیاس زمینیاش کیلومترها آنطرفتر است
اما دلم میگوید حرم همینجاست
کنار این تپشها
میان این سلام... فقط کافیست لب وا کنی و بگویی،
صل الله علیک یا اباعبدالله الحسین
#خودم_اینجا_و_دلم_کرب_و_بلا_جا_مانده
┄┅═✧خَـــطّــِـ رِوایـَتــــــ✧═┅┄
@khate_Revayat
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥بسیار مهم و قابل توجه💥
💡ماجرای #زنگزور این روزها خیلی شنیده میشه.
⁉️میدونید #زنگزور کجاست و چرا مهمه؟
💯این ویدئوی ۲دقیقهای رو ببینید و برای دوستانتون هم بفرستین
____________________________________
به خط روایت بپيونديد 👇
@khate_Revayat