﷽
من به سرچشمه خورشید نه خود بردم راه
ذرهای بودم و مِهــــر تو مــرا بالا برد
من خَس بی سر و پایم که به سیل افتادم
او که میرفت مرا هـــم به دل دریا برد
#شبِ_اربعین
#کربلا
#اربعین۱۴۰۴
#عزیزم_حسین
@khate_Revayat
🚩خطِ روایت☫سمیرا چوبداری☫
ولی کاش ما جاموندهها لااقل خواب حرم ببینیم! 🥲 یه جوری که بیدار شدیم هنوز عطرِ حرم رو حس کنیم...💔✨️
اܩا تـــღو فــرܩـودے بـیـــــــا...!
#مهربونم
﷽
ظهر داغی بود. دو روز مانده به اربعین رسیدیم. کنار تابلویِ به طرف حرم امام حسین ایستادیم و عکس گرفتیم. تا حرم فاصلهای نبود. به حاج آقا پیام داده بودم و لوکیشن موکب را گرفته بودم. تمام وجودمان تشنه بود. نه از گرما و پیادهروی و خستگی،
تشنهی حرم بودیم.
دستههای عزاداری با پای برهنه، سربند زده و سینهزن راهی حرم بودند
میدان پرچم را دیدیم و چرخیدیم به طرف راست و رسیدیم به شارع باب القبله
بعد از کلی گشتن بالاخره روبروی هتل ریحانه موکب را پیدا کردیم. یک روز و نیم مهمان کربلا بودیم. خواب بود یا رویا... هرچه بود گذشت و چه شیرین بود.
حالا توی خانه گهگاهی روی لوکیشن میزنم
موقعیت حرمین را نگاه ميکنم
خیمهگاه آنجاست، حرم روبروی خیمه گاه است. کمی جلوتر حرم ابالفضل العباس است. همه چیز هست اما دور...
مقیاس زمینیاش کیلومترها آنطرفتر است
اما دلم میگوید حرم همینجاست
کنار این تپشها
میان این سلام... فقط کافیست لب وا کنی و بگویی،
صل الله علیک یا اباعبدالله الحسین
#خودم_اینجا_و_دلم_کرب_و_بلا_جا_مانده
┄┅═✧خَـــطّــِـ رِوایـَتــــــ✧═┅┄
@khate_Revayat
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥بسیار مهم و قابل توجه💥
💡ماجرای #زنگزور این روزها خیلی شنیده میشه.
⁉️میدونید #زنگزور کجاست و چرا مهمه؟
💯این ویدئوی ۲دقیقهای رو ببینید و برای دوستانتون هم بفرستین
____________________________________
به خط روایت بپيونديد 👇
@khate_Revayat
__________________________🌷
این روزها که که خواهران یا برادران شهدا قدم به چشم من میگذارن، و وارد کانالم میشن، یه ترسی توی دلم میافته
با خودم میگم کاش اون پستها و متنهایی که برای شهداشون نوشتم و نبینن و نخونن
نکنه دلشون تاب نیاره
خلاصه، شرمندهایم از غمِ عزیزانِ شهدا😔❤️🩹
حالا دیگه به وصیتاش عمل کردن
اینم از ماشینی که #شهید_محمد_دکامی خواسته بود بعد از شهادتش به نیروی هوافضا هدیه بشه تا خرج همونجا بشه...
شهادتت مبارک
@khate_Revayat
برای شادی روح شهید محمد دکامی
یه صلوات بفرستیم؟ شاید کنار رسول الله یه یادی هم از ما کرد...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
﷽
امروز تولد #شهید_محمدامین_رشتیانی هست.
اگه کنار خانوادهاش بود ۱۹ سالش کامل میشد.
لابد شمع فوت میکرد و پدر و مادر و خواهرها براش هدیه میدادن.
اما محمدامین الان کنار ارواح طیبهی شهدا در جوار خدای مهربونه
هدیهی اصلی رو حتما خدای عزیز امروز بهش میده.
رسمه برای تولد آدمای خاص ، هرکی یه هدیهای ببره.
بیایید ما هم امروز برای شهید محمدامین رشتیانی هدیه ببریم.
ختم صلوات، سوره یاسین یا هر کار نورانی که دوست دارید انجام بدید و هدیه کنید به روح این شهیدِ جوان
حتما دعامون میکنن.
یه قولی بدید که این پیام پخش بشه تا تعداد هدیهها بالا بره
یادمون نره تولدِ یه شهیدِ
من خودم یه سوره یاسین میخونم
شما چی؟
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
@khate_Revayat
﷽
_____________محمد(ص)__________
ولی روزیکه این دنیا گرمای وجود پیامبر رو از دست میده و پنجرهی نگاهش بسته میشه، غمناکترین روز دنیاست...
گاهی انقدر نگران مردم میشد که آیه نازل میشد خودتو به سختی ننداز
اما دلِ رحمةللعالمینِ پیامبر نمیتونست شور نزنه
او برای تمام انسانها دلشوره داشت
دلش میخواست همه مثل خودش، طعم رسیدن به خدا، دوست داشتن بندگان خدا و مهربونی رو بفهمن و بهش برسن.
و چه زحمتها کشید
چه حرفها شنید
چه غصهها خورد
چه زخم ها برداشت در طول سالها...
و حالا ما اُمت محمد در انتظاریم تا آرزوهای محقق نشدهی پیامبرمون رو فرزندش برآورده کنه. و به رنج انسان پایان بده.
با یاری ما
با بیداری ما
با همراهی ما....
اگه یه دعا از پیامبر عزیزمون بخواهیم همینه
که ما رو در کنار فرزندت مهدی، برای برپایی حکومت الله یاری کن.
یه آمین بگید انشاءالله میشه.
#خط_روایت |سمیراچوبداری
#دورت_بگردم_که_رحمه_للعالمینی
#پیامبر_نور
#محبوب_خدا
#عزیز_ما
@khate_Revayat
﷽
________________🕊__________
اگه یادت نمیاد اولین بار چند ساله بودی که رفتی مشهد، این یعنی امام رضا بزرگت کرده....
#خوبی_ها_تو_نمیبَرم_از_یاد
#امام_رئوف
#عزیزم
@khate_Revayat