eitaa logo
🚩خطِ روایت☫سمیرا چوبداری☫
254 دنبال‌کننده
173 عکس
60 ویدیو
0 فایل
سِــلاح من چیزی‌ست که خُـــــدا به آن قسم خورده ༻وَالـقَـــلَـمِ وَ ما یَسـطُـــرون༻ در جنگِ روایتها، می‌نويسم. حق را،عشق را،وطن را 🇮🇷🇵🇸 #سمیرا_چوبداری #خط_روایت
مشاهده در ایتا
دانلود
﷽ ظهر داغی بود. دو روز مانده به اربعین رسیدیم. کنار تابلویِ به طرف حرم امام حسین ایستادیم و عکس گرفتیم. تا حرم فاصله‌ای نبود. به حاج آقا پیام داده بودم و لوکیشن موکب را گرفته بودم. تمام وجودمان تشنه بود. نه از گرما و پیاده‌روی و خستگی، تشنه‌ی حرم بودیم. دسته‌های عزاداری با پای برهنه، سربند زده و سینه‌زن راهی حرم بودند میدان پرچم را دیدیم و چرخیدیم به طرف راست و رسیدیم به شارع باب القبله بعد از کلی گشتن بالاخره روبروی هتل ریحانه موکب را پیدا کردیم. یک روز و نیم مهمان کربلا بودیم. خواب بود یا رویا... هرچه بود گذشت و چه شیرین بود. حالا توی خانه گه‌گاهی روی لوکیشن میزنم موقعیت حرمین را نگاه ميکنم خیمه‌گاه آنجاست، حرم روبروی خیمه گاه است. کمی جلوتر حرم ابالفضل العباس است. همه چیز هست اما دور‌... مقیاس زمینی‌اش کیلومترها آنطرفتر است اما دلم می‌گوید حرم همین‌جاست کنار این تپش‌ها میان این سلام... فقط کافیست لب وا کنی و بگویی، صل الله علیک یا اباعبدالله الحسین ┄┅═✧خَـــطّــِـ رِوایـَتــــــ✧═┅┄ @khate_Revayat
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥بسیار مهم و قابل توجه💥 💡ماجرای این روزها خیلی شنیده میشه. ⁉️میدونید کجاست و چرا مهمه؟ 💯این ویدئوی ۲دقیقه‌ای رو ببینید و برای دوستانتون هم بفرستین‌ ____________________________________ به خط روایت بپيونديد 👇 @khate_Revayat
__________________________🌷 این روزها که که خواهران یا برادران شهدا قدم به چشم من میگذارن، و وارد کانالم میشن، یه ترسی توی دلم می‌افته با خودم میگم کاش اون پست‌ها و متن‌هایی که برای شهداشون نوشتم و نبینن و نخونن نکنه دلشون تاب نیاره خلاصه، شرمنده‌ایم از غمِ عزیزانِ شهدا😔❤️‍🩹
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حالا دیگه به وصیت‌اش عمل کردن اینم از ماشینی که خواسته بود بعد از شهادتش به نیروی هوافضا هدیه بشه تا خرج همونجا بشه... شهادتت مبارک @khate_Revayat
برای شادی روح شهید محمد دکامی یه صلوات بفرستیم؟ شاید کنار رسول الله یه یادی هم از ما کرد... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
﷽ امروز تولد هست. اگه کنار خانواده‌اش بود ۱۹ سالش کامل میشد. لابد شمع فوت می‌کرد و پدر و مادر و خواهرها براش هدیه میدادن. اما محمدامین الان کنار ارواح طیبه‌ی شهدا در جوار خدای مهربونه هدیه‌ی اصلی رو حتما خدای عزیز امروز بهش میده. رسمه برای تولد آدمای خاص ، هرکی یه هدیه‌ای ببره. بیایید ما هم امروز برای شهید محمدامین رشتیانی هدیه ببریم. ختم صلوات، سوره یاسین یا هر کار نورانی که دوست دارید انجام بدید و هدیه کنید به روح این شهیدِ جوان حتما دعامون میکنن. یه قولی بدید که این پیام پخش بشه تا تعداد هدیه‌ها بالا بره‌ یادمون نره تولدِ یه شهیدِ من خودم یه سوره یاسین میخونم شما چی؟ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @khate_Revayat
_____________محمد(ص)__________ ولی روزی‌که این دنیا گرمای وجود پیامبر رو از دست میده و پنجره‌ی نگاهش بسته میشه، غمناک‌ترین روز دنیاست... گاهی انقدر نگران مردم میشد که آیه نازل میشد خودتو به سختی ننداز اما دلِ رحمة‌للعالمینِ پیامبر نمیتونست شور نزنه او برای تمام انسانها دلشوره داشت دلش میخواست همه مثل خودش، طعم رسیدن به خدا، دوست داشتن بندگان خدا و مهربونی رو بفهمن و بهش برسن. و چه زحمتها کشید چه حرفها شنید چه غصه‌ها خورد چه زخم ها برداشت در طول سال‌ها... و حالا ما اُمت محمد در انتظاریم تا آرزوهای محقق نشده‌ی پیامبرمون رو فرزندش برآورده کنه. و به رنج انسان پایان بده. با یاری ما با بیداری ما با همراهی ما.... اگه یه دعا از پیامبر عزیزمون بخواهیم همینه که ما رو در کنار فرزندت مهدی، برای برپایی حکومت الله یاری کن. یه آمین بگید ان‌شاءالله میشه. |سمیراچوبداری @khate_Revayat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
________________🕊__________ اگه یادت نمیاد اولین بار چند ساله بودی که رفتی مشهد، این یعنی امام رضا بزرگت کرده.... @khate_Revayat
شب و روزِ شهادتی امام رضا جان‌مون، یادی کنیم از شهدا خصوصا شهدای جنگ تحمیلی ۱۲روزه اسرائیل با صلواتی بر محمد و آل محمد حتما شهدا، وقتی حلقه زدن دور امام رضا جان، یادی هم از ما می‌کنند. @khate_Revayat