﷽
✌️
۱۲روز صدای بمب و موشک و پدافند، کاری کرد با ما، که کار چند سال برنامه و خوراک فرهنگی بود.
الان دیگه تا میگی دفاع مقدس و جنگ و دشمن همه میفهمن یعنی چی.
ما توی کتابا خونده بودیم چه آدمایی که نه رخت و لباسشون نه فکر و عقیدهشون به جبهه و دفاع مقدس و شهادت نمیخورد اما به وقتش ایستادن. دفاع کردن و شهید شدن.
حالا دیگه باورمون میشه چون به چشم دیدیم. جوونای دهه هشتادی خوش تیپ و امروزی دیدیم که شهید شدن
مردم عادی دیدیم که خونههاشون میزبان بقیه شد
تالارهای عروسی رو دیدیم که شد پناهگاه مردم
جنگ شد اما کسی احتکار نکرد
کوچهها خالی شد اما جایی دزدی نشد
آدمای زیادی توی جنگ ،از راه طلاق برگشتن به آغوش زندگی
خیلیا قهرهای کهنه رو کنار گذاشتن
الان که هفته دفاع مقدس هست، به این همه زیبایی فکر میکنم:
⚘️به سربازایی که فرمانده گفت مرخصین و میتونستن بیان خونه اما گفتن میمونن
⚘️به نظامیهایی که دکمه پرتاب موشک رو زدن و خودشونم پرپر شدن
⚘️به دفاع کردن با هرچی که داشتن
⚘️به راه فرماندهان شهیدی که بچههای ما قراره ادامهاش بدن
⚘️به اون تشییع باشکوه و تجدید پیمان با شهدا
⚘️به صلابت رهبرم به عشقی که از ایشون به قلب همه افتاد و اتحاد رو شکل داد
⚘️⚘️به این همه زیبایی فکر میکنم و خداروشکر میکنم که مفهوم عمیقی مثل دفاع رو خلق کرد.
دفاع از خاک از ایمان و عقیده
و خط این مفهوم به افق کربلا میرسه
به هیهات منا الذله
به صبر و صلابت و عزت
⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️
#هفته_دفاع_مقدس مبارک همهمون
روح شهیدامون متعالی باشه
خدا ما رو به اونا برسونه
قبلش توفیق خدمت بهمون بده انشاءالله
یه صلوات بفرستیم که مستجاب بشه...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
@khate_Revayat
﷽
📣 رهبر انقلاب در گفتوگو با ملّت ایران:
این طرف مقابل ما در همه چیز خُلف وعده میکند،
در همه چیز دروغ میگوید،
فریب اعمال میکند.
وقت و بیوقت تهدید نظامی میکند،
اگر دستشان برسد اشخاص را ترور میکنند،
یا مراکز هستهای را بمباران میکنند.
با این طرف نمیشود مذاکره کرد!
نمیشود با اطمینان و اعتماد نشست و حرف زد و حرف شنید و قرار گذاشت!
به نظر من مذاکرهی با آمریکا برای مسئلهی هستهای و شاید برای مسائل دیگر بنبست محض است
این مذاکره برای آن رئیسجمهور فعلی آمریکا مفید است!
او سرش را بالا خواهد گرفت، خواهد گفت من ایران را تهدید کردم، او را آوردم پای میز مذاکره نشاندم.
او در دنیا از این افتخارات میکند،
اما برای ما ضرر محض است و هیچ فایدهای برای ما ندارد.
#بیانات ۱۴۰۴/۰۷/۰۱
#هجرت_کن
#خط_روایت
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی مبارک همهمون...
@khate_Revayat
سال قبل همینجا بود. کنار ما. برای آتشنشانان برنامه گرفته بودیم. برادرش هم آتشنشان بود.
چه کسی فکرش را میکرد؟
حالا که در سالگرد سید حسن نصرالله هستیم محمد دکامی هم جزء شهداست.
چه کسی از فردا باخبر است؟
چه کسی میداند فردا ما کجاییم؟
در آرامستان یا گلزارشهدا؟
اما یکچیزی روشن است.
ما هرطور زندگی کنیم، سرانجاممان رقم میخورد.
آقا محمدِ شهید، کاش خبر داشتیم شهید هستی و شهید خواهی شد...
امشب بیش از گذشته به این جمله فکر میکنم: بین ما چند شهید در حال زندگی کردن است؟
#۷مهر_۱۴۰۳
#آخرین_پاییز_تو
#شهید
@khate_Revayat
برای رسیدن به هر جایی، ما نیاز به وسیله داریم.
توی مسیر هرچه مرکب ما سالمتر و قویتر باشد، رسیدن حتمی و سریع و بیدردسر خواهد بود.
امام حسن عسکری علیه السلام برای راهی که همه باید بروند اما همه نمیرسند توصیهای دارند بسیار مهم!
♡بابای امام زمان♡به ما و همه مردم فرمودند:
《إنّ الوصول الي الله سفرٌ لا يُدرك الاّ بالامتطاء الليل》
رسیدن به الله سفری است که جز با مرکب نمازشب به آن نمیرسیم
🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴
امشب که میلاد امام حسن عسکری علیه السلام است، از امام نور بخواهیم.
مثلا قرار بگذاریم هرشبی که با دعای امام عسکری برای نمازشب بیدار شدیم، نور و ثوابش را هدیه کنیم به ایشان.
این عیدی را امشب از امام بگیریم که خودش فرمود راه طولانیست...
حتما امام عسکری دلش راضی نیست که در این مسیر جا بمانیم....
ما باید به فرزندش برسیم.
#امام_حسن_عسکری
#میلادت_مبارک
#بابا
@khate_Revayat
✿هرچند ڪـه رســم است ، بگوینـد✿
✿✿تبریـڪ پســر را به پـــدرهـا✿
✿ܩــــیلادِ پــــــــدر بر تღو ܩــبارڪ✿
✿اے آܩــــــدنت، رأسِ خبــرهــا...✿
#خط_روایت
#میلادت_مبارک
#امام_حسن_عسکری
#بابا
@khate_Revayat
(نوح)به آنها گفت: با نام پروردگار بر كشتى
سوار شويد و در هنگام حركت و توقف كشتى
نيز نام خدا ببريد؛ زيرا كه پروردگارم بخشنده
و مهربان است.
[آیه ی ۴۱سوره مبارکه هود]
#کاروان_جهانی_صمود
| @khate_Revayat |