eitaa logo
🚩خطِ روایت☫سمیرا چوبداری☫
253 دنبال‌کننده
174 عکس
60 ویدیو
0 فایل
سِــلاح من چیزی‌ست که خُـــــدا به آن قسم خورده ༻وَالـقَـــلَـمِ وَ ما یَسـطُـــرون༻ در جنگِ روایتها، می‌نويسم. حق را،عشق را،وطن را 🇮🇷🇵🇸 #سمیرا_چوبداری #خط_روایت
مشاهده در ایتا
دانلود
﷽ 📣 رهبر انقلاب در گفت‌وگو با ملّت ایران: این طرف مقابل ما در همه چیز خُلف وعده میکند، در همه چیز دروغ میگوید، فریب اعمال میکند. وقت و بی‌وقت تهدید نظامی میکند، اگر دستشان برسد اشخاص را ترور میکنند، یا مراکز هسته‌ای را بمباران میکنند. با این طرف نمیشود مذاکره کرد! نمیشود با اطمینان و اعتماد نشست و حرف زد و حرف شنید و قرار گذاشت! به نظر من مذاکره‌ی با آمریکا برای مسئله‌ی هسته‌ای و شاید برای مسائل دیگر بن‌بست محض است این مذاکره برای آن رئیس‌جمهور فعلی آمریکا مفید است! او سرش را بالا خواهد گرفت، خواهد گفت من ایران را تهدید کردم، او را آوردم پای میز مذاکره نشاندم. او در دنیا از این افتخارات میکند، اما برای ما ضرر محض است و هیچ فایده‌ای برای ما ندارد. ۱۴۰۴/۰۷/۰۱
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی مبارک همه‌مون... @khate_Revayat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سال قبل همینجا بود. کنار ما. برای آتش‌نشانان برنامه گرفته بودیم. برادرش هم آتش‌نشان بود. چه کسی فکرش را میکرد؟ حالا که در سالگرد سید حسن نصرالله هستیم محمد دکامی هم جزء شهداست. چه کسی از فردا باخبر است؟ چه کسی می‌داند فردا ما کجاییم؟ در آرامستان یا گلزارشهدا؟ اما یک‌چیزی روشن است. ما هرطور زندگی کنیم، سرانجام‌مان رقم می‌خورد. آقا محمدِ شهید، کاش خبر داشتیم شهید هستی و شهید خواهی شد... امشب بیش از گذشته به این جمله فکر میکنم: بین ما چند شهید در حال زندگی کردن است؟ @khate_Revayat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
برای رسیدن به هر جایی، ما نیاز به وسیله داریم. توی مسیر هرچه مرکب ما سالم‌تر و قوی‌تر باشد، رسیدن حتمی و سریع و بی‌دردسر خواهد بود. امام حسن عسکری علیه السلام برای راهی که همه باید بروند اما همه نمی‌رسند توصیه‌ای دارند بسیار مهم! ♡بابای امام زمان♡به ما و همه مردم فرمودند: 《إنّ الوصول الي الله سفرٌ لا يُدرك الاّ بالامتطاء الليل》 رسیدن به الله سفری است که جز با مرکب نمازشب به آن نمی‌رسیم 🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴 امشب که میلاد امام حسن عسکری علیه السلام است، از امام نور بخواهیم. مثلا قرار بگذاریم هرشبی که با دعای امام عسکری برای نمازشب بیدار شدیم، نور و ثوابش را هدیه کنیم به ایشان. این عیدی را امشب از امام بگیریم که خودش فرمود راه طولانی‌ست... حتما امام عسکری دلش راضی نیست که در این مسیر جا بمانیم.... ما باید به فرزندش برسیم. @khate_Revayat
✿هرچند ڪـه رســم است ، بگوینـد✿ ✿✿تبریـڪ پســر را به پـــدرهـا✿ ✿ܩــــیلادِ پــــــــدر بر تღو ܩــبارڪ✿ ✿اے آܩــــــدنت، رأسِ خبــرهــا...✿ @khate_Revayat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
(نوح)به آنها گفت: با نام پروردگار بر كشتى سوار شويد و در هنگام حركت و توقف كشتى نيز نام خدا ببريد؛ زيرا كه پروردگارم بخشنده و مهربان است. [آیه ی ۴۱سوره مبارکه هود] | @khate_Revayat |
هرموقع برم بهشت‌زهرا سر مزار این شهید غلغله است. طوریکه برای فاتحه خوندن باید سه چهار ردیف زائر رو رد کنی و دستت برسه به سنگ مزارش. اما آخه چرا؟ مگه چی باعث شده که این شهید انقدر سرش شلوغ باشه؟ تازه آدمهایی که میان به دیدنش از همه اقشار و تیپ و سن و سال هستن. از تعداد انبوه دسته گل‌های شیک و خوشگل هم نمیگم که مزار رو پُر کرده. حالا اگر می‌خواهید بدونید این شهید کیه و حرفش چی بوده، بی‌زحمت عکس رو باز کنید و ببینید چی گفته.... قبلش هم برای شادی روحش ۱ صلوات هدیه کنید. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم @khate_Revayat