eitaa logo
🚩خطِ روایت☫سمیرا چوبداری☫
254 دنبال‌کننده
173 عکس
60 ویدیو
0 فایل
سِــلاح من چیزی‌ست که خُـــــدا به آن قسم خورده ༻وَالـقَـــلَـمِ وَ ما یَسـطُـــرون༻ در جنگِ روایتها، می‌نويسم. حق را،عشق را،وطن را 🇮🇷🇵🇸 #سمیرا_چوبداری #خط_روایت
مشاهده در ایتا
دانلود
﷽ سلام و نور ✨️ همیشه از امام حسین به سمت خلایق راهی هست. این‌بار خدمت به زوار موکب ابرار در شهر کربلا برپا شده بچه‌های شهرقدس هستند اگر دلتون میخواد به این موکب کمک کنید میتونید نذر مالی خودتونو به این حساب بفرستین اونجا با پول شما به زائران امام حسین آب و غذا میدن، شاید نذر شما چندتا بطری آب خنک یا یه کلمن شربت تگری بشه و خستگی راه و از تن‌‌شون بگیره... چندتا نون یا غذا باشه یا سایبانی برای زوارالحسین چی از این بهتر؟ ما برای امام حسین جون میدیم، ولی گاهی تقدیم جون از ایثار مال شروع میشه اگه میخوای خادم الحسین بشی این شماره کارت گروه ابرار ارسال فیش واریزی هم لازم نیست بین خودتون و امام حسین باشه. 6063731213254536 موکب ابرار ____________________________ @khate_Revayat
﷽ برای من این یک پَر معمولی نیست. با این پَر ۷روز کنار ضریح شش گوشه‌ی امام هادی و امام حسن عسکری علیهم السلام ایستادم. پاهایم از شدت خستگی و یکجا ایستادن گزگز کرد اما عشق میکردم. بال میزدم دور ضریح. این پَر توی دستهایم بود. گاهی آرام روی شانه‌ی زائری که چسبیده بود به ضریح میزدم و میگفتم: مامان جان بفرمایید، عزیزم حرکت کنید. گاهی ازدحام را کم میکردم. گاهی نشانی میدادم. خدایا این پَر عصای دستم بود. نشانه‌ی خدمتم بود. من خادمه‌ی حریم امام عسکری بودم. و تمام آن ساعت‌های خدمت با خودم می‌گفتم، تو لایقش نبودی ولی امام زمان اجازه داد. تو مستحق این نور نبودی اما او برایت پدری کرد. تمام آن ۷روز فکر میکردم چقدر خوشبختم. آن روزها جزء عمرم محاسبه نشد. چقدر اشک ریختم که زائرها با شنیدنِ "مامان جان خوش آمدید و بفرمایید و قبول باشدِ" ما ذوق کردند. گفتند چه خوب انگار اینجا حرم امام رضاست... چه ساعت‌های مبارکی بود مولاجان ای امام زمان دلم برای خانه‌ی پدری‌ات تنگ است اگر به خانه سر زدی، به جایی که من ایستاده بودم و عطر حضورت را انتظار میکشیدم نگاهی کن و کنار مادرت دعایم کن دستم کوتاه است و به بلندای قامت شما نمی‌رسد از خادمه‌ی جامانده‌ی دلتنگ‌ِ چشم به راهتان یادی کنید و به جانِ پدر و مادرتان که خدا می‌داند چقدر عاشقتان هستند، قسم میدهم دعا کنید به زودی حرم باشم. امضا، دلتنگ سامرا ┄┅═✧خَـــطّــِـ رِوایـَتــــــ✧═┅┄ @khate_Revayat
﷽ به بانیان محترم زائر اولی‌ها بگویید اگر این روزها انگار یکی دلتان را گرفته و در صحن امیرالمؤمنین میچرخاند، بدانید و آگاه باشید که زائر اولی‌ها در نجف به یادتان هستند. و اگر در روزهای آینده قلب و روح و جان‌تان در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا، به پرواز درآمد، زائر اولی‌ها آنجا هم به یادتان هستند. و چه طعم شیرین و گوارایی‌ست، تشنه‌ای را به دریا رساندن و از سیراب شدنش لذت بردن... خوش به سعادت بانیان که تشنگان زیارت حسین علیه السلام را به دریایِ حرم رساندند. @khate_Revayat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کربلا جایِ عاشقان است نه عاقلان... آن هنگام که عاقلان دور کعبه طواف می‌کردند و خودشان را عبدالله می‌دانستند خونِ اباعبدالله با ۷۲ عاشق، زمین کربلا را سیراب می‌کرد و آن خون ریشه کرد در آن سرزمین هرکسی که پا به کربلا گذاشت به اندازه‌ی خواست و اراده‌اش از آن عشق نوشید تا روز واقعه، در کربلای خودش عاشقی کند... این لبخند، این نگاه این ادب این شوق این زیارت، حاصل نوشیدن جرعه‌ی عشقی است که در کربلا گرفته و حالا پیش از نامش، یک عنوان سرخ دارد شهید... ای شهید، روا نیست که التماس‌های ما را بی جواب بگذاری. تو هم روزی مثل ما چشم امید داشتی .... زیارتِ واقعی‌ات در بهشت، نوش جانت ┄┅═✧خَـــطّــِـ رِوایـَتــــــ✧═┅┄ @khate_Revayat
ولی کاش ما جامونده‌ها لااقل خواب حرم ببینیم! 🥲 یه جوری که بیدار شدیم هنوز عطرِ حرم رو حس کنیم...💔✨️ ~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆ @khate_Revayat