eitaa logo
خزینة الجواهر
1.1هزار دنبال‌کننده
31.9هزار عکس
30هزار ویدیو
35.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
1_9453404649.pdf
26.6M
منابع حیطه اختصاصی دبیری و آموزگاری @farhangian120 🔹 اختلالات یادگیری فصل1, 2, 3 کتاب جدید اضافه شده به حیطه اختصاصی 🌸☘ کانال کارگاه‌ها و پرسشنامه ها و منابع روانشناسی https://eitaa.com/psychologiyar .
1_9618593527.zip
8.53M
📗📗 منابع حیطه اختصاصی آموزش و پرورش ویژه آزمون مشاغل کیفیت بخشی(پرورشی و...) @farhangian120 🔸اردو ماجرای من است 🔸شیوه های دعوت به نماز 🔸انسان کامل (استاد مطهری) 🔸تربیت کودک 🔸 تربیت چه چیز نیست کارگاه‌ها و پرسشنامه ها و منابع روانشناسی https://eitaa.com/psychologiyar ______________________
1_9773250539.pdf
1.43M
خلاصه و نکات روانشناسی رشد @farhangian120 . کارگاه‌ها و پرسشنامه ها و منابع روانشناسی https://eitaa.com/psychologiyar
1_3663636343.zip
47.92M
فایل(ZIP) مباحث جامع مواد حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ✅تاریخ و فرهنگ تمدن: 🟣 خدمات متقابل ایران واسلام 🟣 صعودچهل ساله @farhangian120 ✅تعلیم و تربیت اسلامی: 🟣 مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم وتربیت 🟣 همرزمان امام حسین (ع) ✅معارف و اندیشه اسلامی: 🟣 طرح کلی اندیشه اسلامی درقرآن ✅دانش اجتماعی و حقوق اساسی: 🟣 بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی 🟣 قانون اساسی جمهوری اسلامی 🟣 وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی کارگاهها و پرسشنامه های روانشناسی https://eitaa.com/psychologiyar ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
1_3667011207.zip
40.16M
فایل (ZIP)کتاب و مباحث جامع مواد حیطه اختصاصی ✅اسناد و قوانین بالا دستی: سیاست های کلی آموزش و پرورش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آیین نامه اجرایی مدارس @farhangian120 ✅روانشناسی تربیتی ✅فنون تدریس ✅سنجش و اندازه گیری ☘🌸کارگاه ها و پرسشنامه های روانشناسی https://eitaa.com/psychologiyar ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
1_9593846491.zip
16.16M
🔵 منابع جدید حیطه عمومی استخدامی آموزش و پرورش(مربی پرورشی) @farhangian120 🔻گزیده جدال دو اسلام 🔻میثاق نامه حاج قاسم 🔻وصیت نامه سیاسی حاج قاسم کارگاه‌ها و پرسشنامه های روانشناسی https://eitaa.com/psychologiyar ______________________
هدایت شده از حدائِقَ ذاتَ بَهجةٍ
🌸 - پرسش: دکتر علی‌ اردشیر لاریجانی گفته ‌است: "مجلس خبرگان باید چند ضلعی شود؛ یعنی چون صِرفِ فقیه‌بودن، نشانه‌ی این نیست که وی در مسائل بین‌المللی یا مسائل اجرائی و مدیریتی هم کارشناس است، پس افراد دیگری که در این زمینه‌ها آگاه‌اند، باید در مجلس خبرگان رهبری باشند تا این‌جهات رهبر را تشخیص دهند." آیا این سخن درست است؟ 🌸 - پاسخ: سخنِ‌ خودش نیست و بیش از دو دهه‌ پیش، عبدالله نوری برای بارِ اول این‌ را به زبان آورد و همان‌ زمان، از سوی کسی این پاسخ را گرفت که "با تغییر ملاکِ فقاهت برای اعضای مجلس‌خبرگان، می‌توان این مشکل را حل کرد؛ یعنی فقیهانی که قرار‌ است وارد مجلس خبرگان شوند، باید علاوه ‌بر فقه، در تشخیصِ مدیر و مدبر و سیاستمدار و عنصر اِجرائی بودن و هر چه وجودش در رهبر لازم است، خبره باشند." 💧اما پاسخ عملی و بهتر، این است که اگر موضوع و بحث ولایت فقیه از آغاز در مرحله‌ی نظریه‌پردازی و استنباط و در مرحله‌ی عمل، به درستی مطرح شده و پیش ‌رفته بود، اکنون چنین حرفهائی را نمی‌شنیدیم. 💧آنچه در شرع، مسلَّم و قابل دفاع و حجت است، ولایتِ "اَفقَهِ‌ اَعدَل" است و این اندازه، نیاز به مهارت زیاد و توغّل در شناخت پیچیدگیهای جهان معاصر و روابط بین‌الملل ندارد. ( گرچه اگر فقیه‌ترین مجتهد، این‌ها را هم بداند، 'نُور عَلی ‌نُور' خواهد بود. ) یعنی قرار نیست - و از اول هم قرار نبود - که جامعه را فقیه یا افقه اداره کند؛ فقیهی که ولایت دارد، کافی‌ست که سیاست‌های کلان را بفهمد و خط‌دهی و جهت‌دهی کند اما اداره‌ی جامعه، کار افرادی‌ست که در رشته‌های دیگر مهارت دارند. 💧تغییرِ نظرِ اوّلی که برای آیةالله منتظری در این زمینه رخ داد، در همین ساحت بود: زمانی‌که چهار جلد کتاب درباره‌ی ولایت‌فقیه نوشت، معتقد بود همه‌کاره‌ی جامعه، باید همان مجتهدی باشد که وی شرایطش را مطابق نظر خود برشمرده بود و او را ولی‌فقیه معرفی می‌کرد اما بعداً معتقد شد جامعه را با آن دیدگاه نمی‌توان اداره کرد و ولی‌فقیه تنها باید نظارت کند و کاردانهای هر تخصص، باید جامعه را اداره کنند. 💧( رهبر پیشین و کنونی نظام نیز همین نظر را داشته و دارند و در امور فرعی، دخالت و تصرفی نمی‌کنند مگر در آن‌جا که حس کنند آن مساله‌ی فرعی، کار را به امور اصلی خواهد کشاند. ) 💧آن‌ دو نظر آقامنتظری، در بسترِ فقهِ شیعه بیان شده و هر دوی آنها با همان تعلیقه‌ای که گفته شد، معتبر بود اما وی پس از ‌آن - فِیما یُنسَبُ‌ اِلَیهِ - نظر سومی پیدا کرد که اصلاً با دو نظریه‌ی پیشش سازگار نبوده و به هیچ روی، فقیهانه و قابل اعتناء و ترمیم نیست؛ همان‌ که حکومت را از سنخ قرارداد معرفی کرده و معتقد شده ولایت برای کسی‌ست که مردم میانِ خودشان قرارداد بسته باشند که او ولایت داشته باشد!!! ( البته نگارنده تا کنون فرصت خواندن این نظریه در آثار وی را نداشته و امید دارد که ناقلان، سخنِ دروغی را به وی نسبت داده باشند. ) 💧باری؛ حقیقتاً صِرفِ تصورِ ولایتِ "اَفقَهِ‌ اَعدَل،" باعث تصدیق آن می‌شود و لُبِّ آن، چیزی جز جاری شدن احکام اسلام در جامعه نیست و ظاهراً صبغه‌ی کلامی بحث ولایت افقه، بر وجه فقهی‌اش بچربد و اگر دانش کلامیِ فقیهان بیشتر بود، این اندازه در بحث فقهی آن معطل نمی‌شدند.
هدایت شده از حدائِقَ ذاتَ بَهجةٍ
حدائق فقه.pdf
1.18M
🌺 نوشته‌های فقهی کانال را در فایل بالا - کنار هم و مرتب - بخوانید. 💧این نوشته‌ها نوعاً تازه و جالب است و با نگاهی به فهرست آن، می‌توان به این نکته پی برد. 💧بحثهایی مانندِ - خطائی که در اعتکاف رایج شده - تفاوت برده‌داری اسلام و غیراسلام - پاسخ به یاوه‌ی گرگیج - نظریه‌ی فقه سیاسی شیعه - حرمت حکومت زن - جایگاه مردم در حکومت اسلامی - راه اصلاح پول - حرمت پول‌ها و ارزهای دیجیتال - حرمت شرکت‌های هرمی - چاره‌ساز بودن چندزنی - تفاوت نکاح معاطاتی و ازدواج سفید که زنای محض است. - طریقیت یا موضوعیت داشتن مجازات‌های اسلامی - پاسخ به احتمال خطا در اجرای مجازات‌های شرعی - سنگسار در اسلام؛ بودن یا نبودن - علت تفاوت پاسخ‌های امامان به پرسش‌ها - پاسخ به پندارِ یکی‌بودن مبنائی از ابوحنیفه با فقه شیعه - پاسخ به اشکال دکتر س. به سخن نهج‌البلاغة درباره‌ی زن - حرمت کشتن بیمار مرگ مغزی به بهانه‌ی پیوند اعضاء - سفارش به سگ‌کُشی - افتضاح بزرگی که از عمل به فقه عامه برمی‌خیزد. - حقانیت حکم اعدام سلمان رشدی و پاسخ به یاو‌ه‌هائی که محسن کمالیان در این زمینه می‌گوید از کسی نقل کرده است. - مدرکهای عیدبودنِ روز عرفه.
هدایت شده از حدائِقَ ذاتَ بَهجةٍ
بگوای....mp3
218.5K
☘ گریبانم زِ دستت چاک چاکه ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 حالا ما شدیم مشرک؟! چون گنبد می‌سازیم؟ چرا از قبر شروع نکردید؟⁉️ ‌ 🔊 👈‌هشتم شوال، سالروز تخریب حرم توسط وهابیت تَخریبِ بَقیع، اشاره به رویدادی است که طی آن، وهابیان پس از محاصره مدینه در سال ۱۳۴۴ق، قبرستان بقیع و بقعه‌های آن را تخریب کردند؛ از جمله بارگاه امام حسن، امام سجاد، امام باقر، امام صادق علیهم السلام. وهابیان دو بار، ابتدا در ۱۲۲۰ق و سرانجام در ۱۳۴۴ق با اتکا به فتوای ۱۵ تن از مفتیان مدینه، مبنی بر ممنوعیت اجماعیِ ساختن بنا بر روی قبور و لزوم تخریب قبور، به ویران کردن اماکن و بقعه‌های بقیع پرداختند. 🇮🇷کپی برای جهاد تبیین آزاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ثواب واسطه گری ازدواج. استاد رفیعی   🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 لینک کانال باقیات الصالحات
9.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 دکتر_سعید_عزیزی ❇️⁉️ دوره تربیت_فرزند شرکت کردم و روش های درست رو یاد گرفتم. اما توی خونه با مخالفت همسرم روبه رو میشم و اکثر اوقات دعوا میشه. ❌چی کار کنم؟؟ 😓   🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 لینک کانال باقیات صالحات