eitaa logo
خضر نیوز (جنگ شناختی)
1.8هزار دنبال‌کننده
12.9هزار عکس
7هزار ویدیو
30 فایل
تحلیلی ، خبری ( با تمرکز بر جنگ شناختی دشمن) ارتباط با ادمین 👇👇 https://eitaa.com @HRSamir مشاوره در زمینه های :سواد رسانه، اعتیاد مجازی ، فضای مجازی و کودکان و.......
مشاهده در ایتا
دانلود
روایت خبرگزاری فارس:👇👇 گفت‌وگوی ۹۰ دقیقه‌ای رئیسی و مکرون 🔹معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: ر‌ئیس‌جمهور فرانسه امروز با رئیسی تماس گرفت و گفت‌وگویی ۹۰ دقیقه‌ای داشت. مکرون تاکید کرد که به‌دنبال تعامل با ایران است. 🔹دو رئیس‌جمهور دربارۀ پیشبرد روابط به‌خصوص مذاکرات رفع تحریم و تحولات منطقه‌ای رایزنی و درباره نحوۀ ادامه تعامل نیز توافق کردند. @Farsna - Link روایت خبرگزاری الجزیره:👇👇 🔴الیزه: 🔸مکرون در کفتگو با رئیسی درباره عواقب تحویل پهپاد به روسیه هشدار داد. 🔸مکرون خواستار توقف حمایت ایران از روسیه شده است. 🔸مکرون نگرانی خود را از روند فعلی برنامه هسته‌ای ایران ابراز کرده است. 🔸رئیس جمهور فرانسه بر اتخاذ اقدامات قابل راستی آزمایی ایران برای اجرای تعهداتش در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد. ▪️الجزیره فارسی @AJPersian https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
‌ ‌برای اولین‌بار ترانزیت ریلی ایران به اروپا متصل شد 🔹پروژهٔ راه‌آهن میانه - بستان‌آباد - تبریز، ترانزیت ریلی ایران را برای نخستین‌بار به اروپا متصل می‌کند. اتصال به راه‌آهن نخجوان، ایروان و تفلیس از طریق جلفا و دیگر مرزهای آبی و خاکی به افزایش مبادلات بین‌المللی و صادرات کالا به جمهوری‌های آذربایجان، ارمنستان و ترکیه می‌انجامد. https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
رئیس جمهور فرانسه امروز به رئیس جمهور ایران زنگ زده و 90 دقیقه هم وراجی کرده است؛ خبری که نهاد ریاست جمهوری ایران منتشر کرده، عملا هیچ دیتایی ندارد و یک خبر خنثی منتشر شد. با این حال، هدف اصلی مکرون از تماس با آقای رئیسی مساله جنگ در اوکراین و شکست‌های سنگین چند روز اخیر بود. حقیقت آن است که در باور غربی‌ها این پهپادها و تسلیحات ایرانی است که باعث موفقیت ارتش روسیه شده و شاید هم سران ناتو مطالب و موارد بیشتری می‌دانند که حاضر به افشای آن نیستند. مکرون در حالی با وقاحت هر چه تمام‌تر از رئیس‌جمهور ایران می‌خواهد تا به روسیه در جنگ علیه ناتو کمک نکند که فرماندهی جنگ هیبریدی پاییز گذشته علیه ایران و ایرانیان در واقع بر عهده ناتو بود. سران کشورهای غربی با هر ننه‌قمر و اوباش بی‌سواد و قماربازی که از ایران فرار کرده و پنجه به چهره پاک ملت ایران می‌کشیدند دیدار کرده و همین مکرون در دیدار با جوجه اردک زشت، جنگ غرب‌ساخته علیه ملت ایران را «عنقلاب‌» نامید و روزی نبود که مزخرفی علیه ایران نگوید. حالا با پررویی تمام می‌خواهد ایران دست از جنگ علیه ناتو بشوید. ✅ https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگِ امروزِ ما، جنگِ روایتهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ عجیب مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی به خبرنگاران: از لج شما هم که شده پسرم را جاهای بهتر می‌برم! خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است.ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود! او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!» ✅ https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگِ امروزِ ما، جنگِ روایتهاست.
چگونه از سرقت گوشی خود پیشگیری کنیم؟ https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگِ امروزِ ما، جنگِ روایتهاست.
🔆امام صادق علیه السلام:ما ضَعُفَ بَدَنٌ عَمّا قَوِيَتْ عَلَيْهِ النِّيَّةُ. 🔆در موردى كه نيت و اراده آدمى قوى باشد، بـدن دچـار ضعـف و ناتـوانى نمى‌گـردد. 📚وسائل الشيعه، ج ۱. https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔آیا مغز فرار کرده بود؟ به مناسبت مردن فیروز نادری ، یادی کنیم از این برش از برنامه ی پاورقی در مورد فیروز نادری! https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️وضعیت فاجعه بار محیط های فرهنگی ما ... مسئولین مجموعه فرهنگی کاخ موزه سعدآباد چرا هیچ حجابی قانونا رعایت نمیشود!! ❗️آیا ما مذهبی ها حق نداریم با آرامش با خانواده حتی به یک مکان تماما فرهنگی تحت اختیار دولت برویم...!؟ پارک ها جولانگاه مفاسد اخلاقی شده حالا هم موزه ها... ❌حراست و حفاظت چرا برخوردی ندارد!!! # https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺دستاوردهای قرارداد ننگین از میان نامه‌نگاری های شخص ظریف و روحانی!!! 🔹ثابتی [مجری برنامه‌ی جهان‌آرا] : پس چرا دولت رئیسی به دنبال احیای برجام است؟ 🔸سید محمود نبویان [نماینده تهران در مجلس و دبیر کمیسیون برجام در مجلس نهم] : برجام اجازه نمی‌دهد تحریم‌ها برداشته شوند! https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
🚨دستور وزیر کشور در پی انتشار تصاویر زنان بدون در سالن وزارت کشور 🔸در پی انتشار تصاویری از برگزاری یک همایش در سالن همایش های وزارت کشور که در آن برخی زنان کشف حجاب کرده بودند، وزیر کشور ضمن ابراز ناراحتی شدید از حرمت شکنی بوجود آمده دستور دادند که سریعا پیام عذرخواهی از مردم ایران منتشر شود و با پیمانکار مراسم مربوطه برخورد بشود و نیروهای حراست مجموعه نیز توبیخ گردد و سالن نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل بشود. 🔹گفتنی است طبق آنچه ادعا شده وزارت کشور در جریان ماهیت و نوع همایش برگزار شده نبوده است. https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه دوستانی که به جای استقبال از غدیر از الان به استقبال محرم می روند استقبال از محرم بعد از ایام غدیر https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️پیشینه تفکری امثال از کجا میاد؟ تفکر بدیم بــــــره... یک تفــــکر لجن... ⚠️اگه با اینا بود الان ۶تا استان ما دست صدام بود!!! 🎙حسن رحیم پور ازغدی https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
آیا روحانی و نباید پاسخگوی خسارات برجام، در حالی که دستاوردی نزدیک به صفر داشته ، باشند⁉️ ✍میلاد خورسندی https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
☑️برخی منابع غیررسمی از حمله افراد ناشناس به یکی از مقرهای گروهک منافقین در پایتخت فرانسه خبر می‌دهند ▪️بر اساس گزارش‌ها در این حمله تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی کشته و یا زخمی شدند. https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
پیرموذن: اصلاحات با ژنرال‌هایش وارد انتخابات می‌شود 🔹عضو جبهه اصلاحات: در داخل بین اصلاح‌طلب‌ها اکثر جریان‌ها دنبال حضور در انتخابات هستند اما حزب اتحاد ملت نکاتی دارد. به‌نظرم مشارکت در انتخابات بیش از ۶۰ درصد خواهد بود و هدف‌گذاری ما در جبهۀ اصلاحات به‌دست آوردن ۱۷۰ کرسیِ مجلس است. 🔹اصلاحات با ژنرال‌هایش به انتخابات می‌آید. ما دنبال این هستیم که با ورود به مجلس قوانین تأثیرگذار و به‌روز برای تحول در کشور ایجاد کنیم. https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
🔴 سلبریتی های..‌‌‌... 🔻 پرویز پرستویی برای مرگ فیروز نادری بی دین، استوری زده و نوشته روحش شاد یادش همیشه جاودان! 🔹پرویز خان ! خود نادری بارها گفته بود که نه به خدا اعتقاد داره نه به روح نه هیچ دین و مذهبی، اون وقت براش می‌نویسی روحش شاد!؟ https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به احترام «محمد انصاری» بازیکن خوش اخلاق فوتبال و خداحافظی‌اش از مستطیل سبز...👆👆 https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قبلا میگفتند با چهره خندان وارد مغازه شوید ولی چرا برای یک لیوان قهوه رایگان رقصیدن را مباح و تبلیغ میکنند ؟! https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دخالت آشکار غربی ها در امور داخلی ایران به شهادت مسی؟! https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
آتش زدن ۲ امامزاده در استان ایلام فرد یا افرادی ناشناس روز جمعه با ورود به صحن دو امامزاده در مسیر جاده آبدانان به دهلران واقع در استان ایلام اقدام به آتش سوزی بخشی از ساختمان این امامزادگان کردند. دادستان ایلام با اشاره به اینکه دستگاه قضایی مسئله آتش سوزی ۲ بقعه متبرکه در استان را به طور جد پیگیری می کند، گفت: چند مظنون در ارتباط با این حوادث شناسایی و دستگیر شده اند. https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
رهبر انقلاب در دیدار دانشمندان و مسئولان صنعت هسته‌ای: دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست كرده‌اند چون می‌دانند كه حركت در صنعت هسته‌ای در حكم كلید برای پیشرفت‌های علمی كشور است. بهانه‌ سلاح هسته‌ای دروغ است و خودشان هم می‌دانند. ما روی مبنای اسلامی‌مان نمی‌خواهیم طرف سلاح برویم و الا اگر این نبود جلویش را نمی‌توانستند بگیرند؛ همچنانی كه جلوی پیشرفت‌های هسته‌ای ما را تا الان نتوانستند بگیرند. https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگ امروز ما، جنگ روایتهاست.
✍ ۲۶ روز مانده به عید غدیر ، ✅شهرت آسمانی عید غدیر 🔹️حضرت امام رضا (ع): 📣روز غدیر در آسمان‌ها مشهورتر است تا زمین! ✋سلام بر غدیر و صاحب غدیر آقا امیر المومنین علیه السلام ✋️سلام بر تنها وارث غدیر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) 🤲اللهم عجل لولیک الفرج 📣عضو کانال شوید👇 https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگِ امروزِ ما، جنگِ روایتهاست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلبریتی‌ها و غرب لیس ها همینطور که شعار زن زندگی... را قرقره می‌کنند این ویدئو را هم ببینند، در بسیاری از کشورهای اروپایی دختران مسلمان برای شرکت در کلاسهای درس مجبور هستند حجاب از سر بردارند البته این دولت‌ها حامی بی‌حجابی در ایران به اسم آزادی زن هستند! ✅ https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگِ امروزِ ما، جنگِ روایتهاست.
نامهٔ‌ی دختر ۵ سالۀ تبریزی توسط رئیس جمهور خوانده و پاسخ داده شد 🔹در جریان سفر اخیر رئیس‌جمهور به تبریز و در بین نامه‌های مردم، نامه‌ای از یک دختر ۵ ساله به‌چشم می‌خورد که از رئیسی درخواست یک چادر گل‌گلیِ صورتی و یک سنجاق روسری داشت. 🔹زهرا که هنوز سواد خواندن و نوشتن ندارد، از برادرش درخواست نوشتن این نامه را کرده بود. 🔹مادرِ زهرا گفت: قصد داشتم خودم یک چادر گل‌گلی برای زهرا بخرم و بگویم «این را رئیس‌جمهور برایت خریده»؛ باورمان نمی‌شد که به این نامهٔ کودکانه پاسخ داده بشود. 🔹به‌گفته مادرِ زهرا، نامه را در مقبره‌الشعرای تبریز به هیئت همراه رئیس‌جمهور تحویل داده‌اند و در روز دوم سفر رئیسی با آن‌ها تماس گرفته شده تا به محل تحویل نامه بروند. 🔹رئیس‌جمهور علاوه بر چادر و سنجاق روسری، هدیه‌ای هم برای برادرِ زهرا فرستاده بود. https://eitaa.com/khezreznde 🗣 جنگِ امروزِ ما، جنگِ روایتهاست.