eitaa logo
خضر نیوز (جنگ شناختی)
1.8هزار دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
7هزار ویدیو
30 فایل
تحلیلی ، خبری ( با تمرکز بر جنگ شناختی دشمن) ارتباط با ادمین 👇👇 https://eitaa.com @HRSamir مشاوره در زمینه های :سواد رسانه، اعتیاد مجازی ، فضای مجازی و کودکان و.......
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️👎زن،زندگی،آزادی به سبک رژیم صهیونیستی 📌✍از نظر آن‌ها زن آزاد و موفق، یک ماده‌گرگ و جنگجوی مجهز است که با حقوق مساوی و در شمایل گرگ‌های نَر، اجبارا در خط مقدم نبرد نظامی باید حاضر شود، زن و کودک فلسطینی را بدرَد و نهایتا حتی خودش هم کشته شود! 🖋 محمد جوانی
# خود تحقیری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منشور کوروش، فوق العاده نیست...! از جهت ساخت و صورت، مثل و مانند زیاد دارد. ☑️ از جهت محتوا هم دروغ‌نامه تبلیغاتی است، چنان که توماس هریسون (Thomas Harrison) استاد تاریخ دانشگاه لیورپول انگلیس تصریح کرده‌ است: 🔘 A barrel of clay inscribed with Babylonian cuneiform, the Cyrus Cylinder is an important piece of Persian propaganda... The reality of Cyrus conquest of Babylon may have been quite different. Today the iranians often hail The Cyrus Cylinder as the first declaration of human rights, although in reality there is nothing in the text that suggests this Concept. 🔶 استوانه سُفالی کوروش، بخش مهمی از پروپاگاندای پارسی (دروغ نامه‌ی تبلیغاتی) است... واقعیت کوروش، فاتح بابل، چه بسا کاملا متفاوت با ادعاهای او باشد. امروزه ایرانی‌ها اغلب منشور کوروش را اولین اعلامیه حقوق بشر می‌نامند! اگرچه واقعاً در متن، چیزی که حاکی از این برداشت باشد، وجود ندارد. 📚 The Great Empires of the Ancient World, edited by Thomas Harrison, The J. paul Getty Museum, Los Angeles. p 104. 🔰 چرا به این مسائل می‌پردازیم؟ 🔸 ممکن است برخی عزیزان بپرسند: مگر مشکل امروز جامعه ما، منشور کوروش است؟ پس چرا به آن می‌پردازید؟ 🔹 در پاسخ عرض می‌کنیم، یکی از مشکلات ما، تخدیر ذهن برخی هم‌وطنان به وسیله افیون و مخدرهای فکری است. مسئله باستانگرایی و نگاه خیال‌انگیز به تاریخ، مصداق همین گونه افیون است. ✍مهدی رستمی
🔭‏از بزرگترین افتخارات پهلوی بازدید از ناسا بود،ولی بازدید از ناسا کجا و ساخت و ارسال ماهواره به فضا کجا ! ✖️ما به‌ جایی رسیدیم که به دستاورد‌های خودمون افتخار میکنیم تا بازدید از دستاوردهای آمریکا... 😳اونوقت یک فرد نادان مثل مزدک میرزایی تو اینترنشنال نشسته میگه ایران با جمهوری اسلامی به قهقرا رفته(!) و مردم آرزو دارن به ۵۰ سال پیش برگردن(!)
🔺از خوب‌های وطن‌فروشی هستند... که بازی غیرتمندانه‌ و برد دلچسب تیم ملی ایران مقابل ژاپن خوب زد تو دهنش👊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌کیا میگن رای ندید؟ ✅کیا میگن رای بدید؟ نگاه افراد زیادی به رای شماست...
🔺مهمترین اخبار خوب و امیدوار کننده‌ی ۲۴ساعت گذشته=۱۴۰۲/۱۱/۱۴ 📣انتشار بدون لینک=جایز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کار زیبای تماشاگران ایرانی بعد از دیدار با ژاپن ⚽️ تماشاگران ایرانی روز گذشته بعد از دیدار با ژاپن اقدام به تمیر کردن سکوهای ورزشگاه اجوکیشن سیتی کردند.
وال‌استریت‌ژورنال: ایلان ماسک با برخی اعضای هیئت‌مدیر‌هٔ تسلا مواد‌مخدر مصرف می‌کرد 🔹وال‌استریت‌ژورنال گزارش کرده که ماسک در شرکت‌های خود با دوستان و اعضای هیئت‌مدیره‌اش مواد مخدر مصرف می‌کند. 🔹این روزنامه به نقل از چند شاهد نوشته: در مهمانی‌های چند سال گذشته، مدیرعامل تسلا اسپری بینی «کتامین» و مایع روان‌گردانِ اکستازی مصرف می‌کرده. 🔹منابع وال‌استریت‌ژورنال گفته‌اند مصرف ماسک به حدی بالاست که اطرافیانش می‌ترسند که در صورت امتناع از مصرف مواد مخدر، او را ناراحت کنند.
💠قانون فرزندآوری کجاست؟ رکورد کمترین تعداد تولد ۱۳ سال اخیر در سال ۱۴۰۲ ثبت شد! 🔺براساس آمارهای سازمان ثبت‌واحوال کشور، در ۹ ماهه نخست امسال تعداد متولدان کشور به ۷۹۸ هزار و ۵۵۳ نفر رسیده که  ۴۱۴ هزار از آنها پسر و حدود ۳۸۶ هزار نفر نیز دختر هستند. 🔺مقایسه تعداد متولدین ۹ ماهه امسال با ۹ ماهه دوره ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۲ نشان می‌دهد امسال کمترین تعداد تولد در کشور به ثبت رسیده است. 🔺قابل ذکر است در ۹ ماهه سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ تعداد متولدین کشور بیش از یک میلیون نفر بوده است که تعداد فعلی متولدین حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار نفر کمتر از آن دوره است.
🔺بازگشت دلار آزاد به کانال ۵۵ هزار تومان ▪️صراف‌ها: همه فروشنده‌اند 🔹با آغاز سیر نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز شاهد ریزش قیمت دلار، سکه و طلا هستیم تا جایی که قیمت سکه از کانال ۳۳ میلیون تومان به ۳۱ میلیون تومان و قیمت دلار از ۵۸ هزار تومان به میانه ی کانال ۵۵ هزار تومان کاهش یافته است. 🔹با آغاز روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، فعالان بازار پیش بینی می کنند که در روزهای آینده نیز روند نزولی قیمت ها ادامه خواهد داشت. به گفته فعالان بازار ارز از ظهر دیروز با ادامه روند کاهشی قیمت ها، از تعداد خریداران بازار به شدت کاسته شده و اکثر مردم حاضر در بازار فروشنده هستند.
آفرین، کم کم دارید به سمت فهمیدگی میل پیدا میکنید (:
یه جوری تیتر زدن که مثلا بازی رو شانسی بردیم اما اونی که بازی رو دیده باشه میدونه کُت تن کی بود تو بازی!😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با عرضه رسمی عینک واقعیت مجازی اپل انگار مردم رفتن توی یه دنیای دیگه :) 🟢 دنیای جدید 🔴 هوش مصنوعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. حضور یک دختر با لباس حزب دموکرات در بازار تهران، برای قبح شکنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌«علی‌رزم‌آرا» یکی از معروف‌ترین چهره‌های خودتحقیر ایران ▫️شاید اولین‌بار که اسم «لولهنگ» از زبان یک مقام رسمی به گوش مردم خورد، در بهبوبه ملی‌شدن صنعت نفت بود. ماجرا به سال ۱۳۲۹ برمی‌گردد؛ روزی که سپهبد رزم‌آرا، نخست وزیر وقت، در مجلس گفته بود: «ملتی كه لیاقت لولهنگ‌سازی ندارد چگونه می‌تواند صنعت نفت را اداره كند».
از اینایی که پرستن بپرسید،مادر محمدرضا چرا توی گورستان بی خانمان ها،معتادان و ... نیویورک دفنه ؟! جیغ میزنن و فرار میکنن (: ✍ امیرامیدنژاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️خیانت عربستان، امارات و اردن به ملت‌های عرب و کمک به نسل کشی در غزه 🔺کمک بیشرمانه این سه کشور به رژیم صهیونیستی و دور زدن محاصره یمن و رساندن محموله کشتی‌ها به سرزمین‌های اشغالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وجدانا شما بفرمائید جمهوری اسلامی یا پهلوی⁉️ وجدان انسان‌هایِ با وجدان دروغ نمیگوید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 رئیسی: ایران در رتبۀ ۴۵ حوزۀ هوا و فضا قرار داشت ولی امروز در بین ۱۰ کشور مطرح جهان قرار دارد 🍃🌹🍃 🔹دشمنان تلاش کردند با تحریم، ایران را متوقف کنند ولی ۱۱ پرتاب موفق ماهواره هم تحریم‌ها را شکست داد و هم طرح انزوای جمهوری اسلامی را با شکست مواجه کرد.
. ۱- در زمان شاه ، ۶۰ هزار مستشار آمریکائی در ایران حضور داشتند. ۲- برخی پنج هزار دلار و برخی ۱۲۰۰۰ دلار حقوق می گرفتند. ما می گوئیم به طور متوسط ، مثلا ۵۰۰۰ دلار می گرفتند. ۶۰۰۰۰ × ۵۰۰۰ = ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ مجموعا مستشاران سیصد میلیون دلار حقوق می گرفتند. آنها سالانه ۳۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ سه میلیارد و ششصد میلیون دلار از جیب مردم ایران می دزدیدند تا بر گرده مردم ایران سوار باشند و ضمن دزدی همه سرمایه های سرزمینشان آنها را همسان سگ بنامند. فقط اگر مردم ایران برای همین یک قلم انقلاب کرده باشند ، کار درستی کرده اند. .
⭕️ دالاهو سبز شد ⭕️ تمام شهرها و روستاهای دالاهو گازدار شدند 🔹 آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به ۵۷ روستا و سه واحد تولیدی-صنعتی شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه در روستای بریه خانی برگزار شد. 🔹 برای اجرای این طرح که نعمت گاز را به روستاهای صعب العبور و دورافتاده شهرستان برده است، بیش از ۲۱۸ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است. 🔹 با افتتاح امروز، هر سه شهر دالاهو و ۱۳۲ روستای آن از نعمت گاز برخوردار شدند. 🔹 تا پیش از دولت سیزدهم، فقط ۲۰ درصد روستاها و ۶۰ درصد نقاط شهری گاز داشتند.