eitaa logo
خضر نیوز (جنگ شناختی)
1.8هزار دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
7هزار ویدیو
30 فایل
تحلیلی ، خبری ( با تمرکز بر جنگ شناختی دشمن) ارتباط با ادمین 👇👇 https://eitaa.com @HRSamir مشاوره در زمینه های :سواد رسانه، اعتیاد مجازی ، فضای مجازی و کودکان و.......
مشاهده در ایتا
دانلود
⏳امام صادق (علیه السلام) : در شب و روزت منتظر امر فرج مولایت باش 📚بحارالانوار . ج۹۸ . ص۱۵۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐🌸💐🌸💐🌸 یک اثر هنری زیبا در ۳۰ ثانیه دنیایی صحبت دارد🤔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر معظم انقلاب امروز بعد از اینکه رای خود را به صندوق انداختند، چفیه‌شان را به خبرنگار مسیحی لبنانی که ابراز علاقه کرده بود اهدا کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رای ما بهانه ست لبخند شما نشانه ست قربان قدمت ای فرمانده دلها❤️😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 من صاحب‌خونه بودم رفتم رأی دادم، هر کسی فکر می کنه ایران خونه‌ش نیست، می تونه رای نده! 🎙علیرضا یونچی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️با انتخاب نکردنت اجازه میدی دیگران برات انتخاب کنن... اون صندلی خالی نمیمونه... به جمع دلدادگان انقلاب بپیوندید👇 🆔@deldadegi 🆔@deldadegi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😍😍😍 رجزخوانی زوج بروجردی برای دشمنان در پای صندوق رای در حسینیه ارشاد🥰 𝐣𝐨𝐢𝐧↴ ‹ ┄┄┅┅ ⠀ ⠀⠀ོ ⠀⠀ོ ⠀⠀⠀ོ ⠀⠀⠀ོ ⠀⠀⠀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 چرا وسط گزارش گریه افتاد؟ شهدا هنوز دلبری میکنند✌️🏼❤️
😁آخرین تلاش‌های من برای ترغیب کردن یک «چغرِ بدبدن» به رأی دادن...
بزرگ‌ترین کمپین تحریم انتخابات در ۴۵ سال گذشته شکست خورد 🔹پروژهٔ بی‌سابقهٔ تحریم انتخابات که از پارسال توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت حدود ۲۵ میلیونی مردم ناکام ماند. 🔹رسانه‌های ضدانقلاب که تلاش داشتند مشارکت زیر ۲۰ درصد را رقم بزنند و در این مسیر طیف گسترده‌ای از دولت‌های خارجی و گروهک‌های تروریستی را همراه کردند نتوانستند میزان مشارکت را از دور قبل کمتر کنند. 🔹مشارکت بیش از ۴۰ درصدی مردم در شدیدترین شرایط تحریم اقتصادی رقم خورد و به‌رغم تهدیدات دشمن در امنیت و سلامت کامل برگزار شد.
بسمه تعالی 🔻تحلیلی کوتاه از انتخابات مجلس دوازدهم: 1⃣ پیش بینی غرب و عوامل داخلی آن مشارکت ۲۷درصدی بود(عکس گاردین در همین خبر) ولی مشارکت بالای ۴۰٪ است. 2⃣ اهمیت مشارکت ۴۰درصدی (علی رغم بالا نبودن این میزان) در این است که نظام در حدفاصل دو انتخابات گذشته بحران های سختی همچون اغتشاشات سنگین ۱۴۰۱ و چندبرابر شدن برخی قیمتها را پشت سرگذاشته ولی سرمایه های اجتماعی نظام حفظ شده است. 4⃣ بیشترین ضرر و خسارت را جریان اصلاحات و تحریم کنندگان خوردند که هم کرسی های مجلس را از دست دادند و هم سرمایه های اجتماعی خود را. 5⃣ نتایج اولیه نشان می دهد مردم از لیست ها عبور کرده اند .
لبیک سید محمد خاتمی به عبدالله مهتدی دبیرکل کومله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدی مردم در شرکت نکردند!؟ جدی میفرمایید؟ پس ما مشارکت ۲۵ میلیونی از کجا آوردیم؟! 🔺پروژهٔ بی‌سابقه‌ی تحریم انتخابات که از پارسال توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت حدود ۲۵ میلیونی مردم ناکام ماند.
🔺اخبار خوب ۱۱ اسفنــــــد
میزان مشارکت مردمی براساس آمارعبارت است از : ۱- با کسر ۷ میلیون نفر ایرانیان خارج از کشور جمعیت داخل کشور حدود ۷۸ میلیون نفر می‌شود. ۲- با کسر حدود ۲۶ میلیون نفر جمعیت زیر ۱۸ سال که واحد شرایط رای دادن نیستند جمعیت واجد شرایط رای دادن حدود ۵۲ میلیون نفر می شود. ۳- نسبت ۲۵ میلیون رای دهنده در این انتخابات به ۵۲ میلیون نفر حدود ۴۸ درصد می‌شود یعنی درصد واقعی مشارکت در این انتخابات بیش از ۴۸ درصد است. که نسبت به دوره های قبل افراد بیشتری در انتخابات شرکت داشتند.
🟡 تحلیل محتوایی ۶ رسانه مهم ضد انقلاب با موضوع انتخابات ◀️اگر چه در یک ماه اخیر تمام رسانه های ضد انقلاب کمپین بزرگی علیه انتخابات طراحی کرده بودند و تمامی فعالیتهایشان به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای دلسرد کردن مردم و کاهش حضور پای صندوقهای رای بود اما با یک بررسی دقیق میبینیم که درصد بالایی از فعالیتها مستقیم به انتخابات میپردازه ✅این تحلیل صرفا به رصد و بررسی فضای اینستاگرام پرداخته و بقیه رسانه ها مانند ◀️ماهواره ◀️تلگرام ◀️توئیتر یا x نپرداخته ایم و نیاز به تحلیل و بررسی مستقل داره 📣صفحه voa با ۲/۹۰۰/۰۰۰ مخاطب به طور میانگین روزی ۵۰ پست بارگزاری میکند در سه روز اخیر بیش از ۱۰۵ پست علیه انتخابات منتشر کرده یعنی روزی ۳۵ پست 📣صفحه مسیح علی‌نژاد با ۸/۶۰۰/۰۰۰ مخاطب به طور میانگین در هر روز ۱۵ پست بارگزاری میکند در سه روز گذشته ۳۲ پست فقط بر علیه انتخابات منتشر کرده 📣صفحه manoto با ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ مخاطب در هر روز به طور متوسط ۷۵ پست بارگزاری میکند ، در سه روز گذشته ۱۳۵ پست فقط بر علیه انتخابات منتشر کرده 📣صفحه tavana با ۱۶۰۰/۰۰۰ مخاطب در هر روز به طور میانگین ۳۰ پست بارگزاری میکند که در سه روز اخیر ۵۳ پست بر علیه انتخابات منتشر کرده 📣صفحه dw دویچه وله فارسی با ۲/۱۰۰/۰۰۰ مخاطب به طور میانگین ۳۵ پست بارگزاری میکند که در سه روز اخیر ۴۲ پست فقط بر علیه انتخابات بارگزاری کرده 📣صفحه BBC فارسی با ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ مخاطب در هر روز به طور میانگین ۸۰ پست بارگزاری. میکند که در سه روز گذشته با انتشار ۲۳ پست علیه انتخابات فعالیت میکند ✅مهمترین محورهای فعالیت مستقیم علیه انتخابات ◀️تحریم انتخابات ◀️تمسخر انتخابات ◀️تخریب شورای نگهبان ◀️نمایشی خواندن انتخابات ◀️تشکیک در سلامتی انتخابات ◀️ترویج شایعاتی درباره رد صلاحیتها ◀️انتشار آمارهای دروغ از میزان مشارکت ◀️تحقیر افرادی که در انتخابات شرکت میکنند ◀️تبلیغ سلبریتی هایی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند ✅محورهایی که غیر مستقیم به انتخابات پرداخته ◀️مشکلات اقتصادی ◀️نقد ساختارهای سیاسی نظام ◀️عملکرد سوء برخی از مسئولین ◀️مقایسه بعد از انقلاب با قبل از انقلاب ◀️تعریف از امکانات و آزادیهای غربی ⁉️نتیجه این همه فعالیتها چه شد ؟ اگر چه این فعالیتها بی تاثیر نبوده و عده ای توسط همین هجمه ها دلسرد شده ، عده ای ما امید از اصلاح و... شده اند اما آنچه مهم است اینکه همه بنگاههای رسانه ای ضد انقلاب نتوانستند به اهدافشون برسند چرا که امید داشتند با این حجم از فعالیت مشارکت به زیر ۲۰٪ برسه اما حضور پر شور بیش از ۴۰٪ مردم پای صندوقهای رای ضربه سنگینی به این رسانه ها وارد کرد ✍احمد صابری تولایی
کاهش ۸۵ درصدی فروش خُرد لوازم خانگی بازرس اتحادیه لوازم خانگی: 🔹در یک سال گذشته اصناف فروش لوازم خانگی ۸۵ درصد کاهش فروش داشته‌اند و حدود ۱۸ درصد از فعالان این بخش کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند. 🔹ایجاد فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی که تنها در شهر تهران منجر به ایجاد رکود برای بیش از ۴ هزار فعال صنفی شده است. 🔹بانک‌ها تسهیلات مالی خرید کالا را تنها در اختیار این چند فروشگاه بزرگ قرار می‌دهند اما به فروشگاه‌های صنفی تسهیلاتی فروشی ارائه نمی‌کنند.
لطفا توجه کنید : 🗳 آمار مشارکت: ۴۲ درصد یا ۴۹ درصد؟ 🔴 طبق سرشماری بر اساس کدهای ملی صادره در ثبت احوال، حدود ۶۱ میلیون ایرانی در قید حیات بالای ۱۸ سال داریم 🔸️ حدود ۱۱ میلیون ایرانی دارای کد ملی خارج از کشور زندگی می‌کنند که امکان مشارکت آن‌ها تنها در انتخابات ریاست جمهوری ممکن است و حدود ۸۰ درصد آن‌ها بالای ۱۸ سال هستند.( به طور مثال تمام اعضای منافقین، مسیح علینژاد، رضا پهلوی و... در داخل کشور کد ملی برایشان ثبت است) 🔸️ یعنی از آمار واجدین باید عدد تقریبی ۸ میلیون را کم کرد و واجدین شرایط حدوداً به عدد ۵۳ میلیون نفر می‌رسد. 🔹️پس با این احتساب نرخ مشارکت ناظر به واجدین شرایط داخل کشور، عدد تقریبی مشارکت ۴۹ درصداست.