weak sunrise, KYS
پسرفت چیه __ دیکشنری نیستم اینو نمیتونم معنی کنم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
weak sunrise, KYS
ناشناس؟؟؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/3941722 هرچی میخواین بگین یا ازم بپرسین🙏😭
چی میگی تو اناتومیت عالیههه
__
نووو
weak sunrise, KYS
ناشناس؟؟؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/3941722 هرچی میخواین بگین یا ازم بپرسین🙏😭
هینو ببخشید درخواست بی ادبانه ای میکنم ولی اگه برات امکان داره میشه کاری که برای دتیزت میفرستم رو فور نزنی داخل چنل؟ یکم خجالتیم ولی اگه نمیشه لطفا مستقیم بگو نه😭😭😭🙏🏻
___
اشکالی نداره عشق من خودم اینجا فوروارد میزدم که یادم نره😭
بفرست میزارم سیو مسیج دیگه یادم نمیره
weak sunrise, KYS
ناشناس؟؟؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/3941722 هرچی میخواین بگین یا ازم بپرسین🙏😭
https://eitaa.com/sherliGust/22503 میگم چیزه.... دیدم تو هم فن witch hat atelier ـی کلی ذوقکردم اون آرتت از کیفری رو هم گذاشتم بک گراند گوشیمم راستی اوسی witch hat atelier ساخته بودم گفتم نشونت بدم 👈🏻👉🏻
___
وای دیده بودم تو فورواردای چنلای بقیه خیلی نازههه ایولااا