eitaa logo
خوبان
649 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
8.9هزار ویدیو
21 فایل
ارتباط با ادمین:https://eitaa.com/Khoban7
مشاهده در ایتا
دانلود
10.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀🤍دوران جنگ ترکیبی، و نیاز به کار روی روح و زبان و جهتگیری‌ها 🕊🟢گزیده‌ای از بیانات امام خامنه ای حفظه الله 🎥 در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ ملی شهدای استان کرمانشاه. ۱۴۰۳/۷/۱۵
8.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب در تقریظ کتاب «ایستگاه خیابان روزولت»: به جنگ روایت‌ها توجه لازم را نکرده‌ایم؛ این کتاب پُرکننده‌ یک خلأ رسانه‌ای تبلیغاتی است 🕊🟢متن تقریظ امام خامنه ای حفظه الله بر این کتاب: 🥀🤍این، گزارشی متقن و پرفایده از یک حادثه‌ی مهم در تاریخ انقلاب یعنی تسخیر لانه‌ی جاسوسی در سال ۵۸ است. 🕊🟢این کتاب پُرکننده‌ی یکی از خلأهای رسانه‌ئی و تبلیغاتی ما است. ما به جنگ روایتها در پیکارهای جهانی توجه لازم را نکرده‌ایم و دشمنان و بدخواهان ما از غفلت ما بهره برده و بسیاری از حوادث را وارونه نشان داده‌اند. 🥀🤍باید از نویسنده‌ی این کتاب و تلاش ارزشمندش قدردانی شود بخاطر اقدام هشیارانه‌اش در این عرصه‌ی مهم. نثر کتاب روان و رسا و تحقیق و تحلیل‌های آن منطقی و صادقانه و قانع‌کننده است. 📗نام انتخاب شده برای کتاب عالی است.
19.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بدترین خبر از نظر شما چیست؟ 🕊🟢روایتی از دیدار امام خامنه ای حفظه الله 🥀🤍با خانواده‌های شهدای امنیت
🕊🌹سرفصل‌های 3️⃣ 1️⃣ دسته بندی مقامات انسان بر اساس ارزش‌های الهی 2️⃣ ریشه‌یابی عدم رغبت انسان به مقامات انسانی 🔘
4_5895568231304793587.mp3
13.83M
🔘 3️⃣ 🕊🌹و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله. 🌙🌷 🌙🌷 🌙🌷 🕊🟢 جنس و مدل آرزوهای انسانها، بی‌نهایت متنوع است. 🥀🤍و این در حالیست که ساختار وجودی همه‌ی انسانها یکی است! 🕊🟢این تنوع در آرزوها و مقام‌خواهی‌ها نشانه‌ی چیست؟ ⁉️و چرا در تمام تاریخ، میل به مقامات انسانی در حداقلی‌ترین سطح ممکن بوده است؟
🕊🟢ذکر روز پنج شنبه 100 مرتبه لا اله الا الله الملک الحق المبین🕊🟢
🔘 بسم الله الرحمن الرحیم ⬅️ با معارف قرآن کریم بیشتر آشنا شویم 📖 سوره مبارکه انسان، آیات ﴿22-19﴾ 🕊🟢ويَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ إِذَا رَأَيْتَهُمْ حَسِبْتَهُمْ لُؤْلُؤاً مَّنثُوراً ﴿19﴾ 🥀🤍و پسرانى همیشه جوان، (به خدمت) بر آنان مى گردند، هرگاه آنان را بینى، پندارى مرواریدهاى غلطان و پراكنده اند. 🕊🟢و إِذَا رَأَيْتَ ثَمَّ رَأَيْتَ نَعِيماً وَ مُلْكاً كَبِيراً ﴿20﴾ و چون آنجا را بنگرى نعمتى فراوان و سلطنتى بزرگ مى بینى. 🕊🟢عالِيَهُمْ ثِيَابُ سُندُسٍ خُضْرٌ وَإِسْتَبْرَقٌ وَحُلُّواْ أَسَاوِرَ مِن فِضَّةٍ وَ سَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَاباً طَهُوراً ﴿21﴾ 🥀🤍بر اندامشان جامه هاى سبز از دیباى نازك و ضخیم است و با دستواره هاى نقره زینت شده اند و پروردگارشان شرابى طهور (پاك و پاك كننده) به آنان مى نوشاند. 🕊🟢إنَّ هَذَا كَانَ لَكُمْ جَزَآءً وَ كَانَ سَعْيُكُم مَّشْكُوراً ﴿22﴾ 🥀🤍همانا این جزایى است براى شما و سعی تان مورد سپاس است. 🌹نکته ها: 🕊🟢از امام كاظم علیه السلام پرسیدند: چرا در این سوره نامى از حورالعین در پاداش ابرار و اهل بیت پیامبر اسلام صلى الله علیه وآله مطرح نشده است؟ امام علیه السلام فرمودند: به خاطر مقام فاطمه زهراعلیها السلام.(215) ⬅️ ادامه دارد ...
13.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕊🟢تفسیر سوره انسان، آيات ﴿22-19﴾ 🥀🤍حجت الاسلام قرائتی حفظه الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕊🟢شرح چهل حديث 🥀🤍امام خمینی رضوان الله علیه 0️⃣4️⃣ حدیث چهلم توحید ⬅️ ادامه(3) فصل در اشاره اجماليه به تفسير آيات شريفه سوره «حديد» تا «عليم بذات الصدور» است. 🕊🟢و اما آيه شريفه دوم [1] اشاره است به مالكيت حقّ جلّ جلاله ملكوت سماوات و ارض [را]، كه [به‌] تبع اين مالكيت و احاطه سلطنت و نفوذ قدرت و تصرف احيا و اماته و ظهور و رجوع و بسط و قبض واقع مى‌شود. 🥀🤍و اين نظر استهلاك و اضمحلال جميع تصرفات و تدبيرات است در تصرف و تدبير حق كه منتهاى توحيد فعلى است، و از اين جهت احيا و اماته را- كه يا يكى از مظاهر بزرگ تصرفات ملكوتى است، و يا جميع قبض و بسط است- به خود مالكيت ذات مقدس نسبت داده است. 🕊🟢و با آنكه احيا از شئون رحمانيت است و اماته از شئون مالكيت، نسبت هر دو را به مالكيت منسوب فرموده، ممكن است براى يك نكته بزرگ عرفانى باشد، كه آن استجماع هر اسمى است جميع اسماء را به وجه احدى و وجهه غيبيه، كه اكنون مجال بيان آن نيست. 🥀🤍و صدر و ذيل آيه ممكن است اشاره به وحدت در كثرت و كثرت در وحدت در مقام تجلى فعلى به فيض مقدس باشد، چنانچه پيش اهلش واضح است. و ضمير له ظاهر آن است كه به «اللّه» برگردد. و ممكن است به «عزيز» و «حكيم» برگردد. [كه در اين صورت‌] معناى آيه شريفه فرق كند، كه با تأمل براى اهلش روشن شود. 🔻🔻🔻
🕊🟢و بيان كيفيت «مالكيت» حق و اتيان يحيى و يميت به صيغه مضارعه دال بر تجدد و استمرار، و مرجع ضمير هو و فرق معانى در اختلاف مراجع، و بيان آنكه «محيى» و «مميت» و «قادر» از اسماء ذات يا اوصاف يا افعال است، موكول به محل خود است، مثل بيان كيفيت احيا و اماته، و حقيقت صور اسرافيل، و دو نفخ احيا و اماته، و شئون حضرت اسرافيل و عزرائيل و مكانت آنها، و كيفيت احيا و اماته آنها. 🔺كه هر يك را بيانات عرفانيه و براهين حكميه‌اى است بس طولانى. ⬅️ ادامه دارد ... 🥀پاورقی [1] له ملك السَمواتِ و الأرْضِ يُحيى و يُميتُ و هو على‌ كلّ شَىْ‌ءٍ قَدير (او راست پادشاهى آسمان‌ها و زمين. زنده مى‌كند و مى‌ميراند، و او بر هر كارى تواناست.)