eitaa logo
خرداد سلام
539 دنبال‌کننده
16.3هزار عکس
3.7هزار ویدیو
89 فایل
با ما به روز باشید @ad_khordadsalam
مشاهده در ایتا
دانلود
مالباختان کلاهبردار دستگیر شده را شناسایی و به پلیس فتا مراجعه کنند 📷 فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به دستگیری متهم سرقت از کارت های عابر بانک و جابجايي کارت هاي عابر بانک مقابل دستگاه هاي خودپرداز از افراد کهن سال گفت: مالباختان در صورت شناسایی به پلیس فتا شهرستان پاکدشت مراجعه کنند. 🔹سرهنگ "نجم الدین مرادی" در گفت و گو با خبرگزاری پلیس در این باره اظهار داشت: متهم پس از کلاهبرداری از افراد کهن سال مبالغ را در مغازه هاي طلا فروشي ها،کافي نت ها و دفاتر پيشخوان نقد مي کرد که با هوشیاری ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر می شود. 🔹گفتنی است تصویر فردی کلاهبردار با دستور بازپرس شعبه 2 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت منتشر و شهروندان در صورت مواجهه با این فرد کلاهبردار به پلیس فتا شهرستان پاکدشت مراجعه نمایند.
شناسايي انبار بزرگ دارو در پاکدشت 📷فرمانده انتظامي استان از کشف انبار دپو دارو قاچاق به ارزش 100 ميليارد ريال در شهرستان پاکدشت، خبر داد. 🔹سردار " دلاور القاصي مهر" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر دپو و نگهداري مقادير قابل توجهي دارو مورد نياز بيماران توسط فردي در يک انبار ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت اقتصادي شهرستان پاکدشت قرار گرفت. 🔹وي افزود: با انجام تحقيقات اوليه محل دپوي داروها شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي طي يک عمليات منسجم، در بازرسي از اين انبار 120 هزار از 75 نوع داروي موثر در بهبود انواع بيماري ها در مقادير بسيار بالا کشف شد. 🔹فرمانده انتظامي شرق استان تهران در ادامه با اشاره به اينکه برابر اعلام کارشناسان ارزش داروهاي کشف شده بالغ بر 100 ميليارد ريال برآورد شده است، افزود: در اين راستا متهم اصلي پرونده دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.
ثبت‌نام دریافت اینترنت رایگان تا پایان دی‌ 🔹طبق گفته وزیر ارتباطات برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت تا آخر دی‌ فرصت ثبت‌نام است. 🔹تاکنون ۳.۵ میلیون نفر برای دریافت این بسته اینترنت ثبت‌نام کرده‌اند. 🔹این بسته شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین‌الملل) است.
‼️یکی از دهیاران پاکدشت به اتهام ارتشا دستگیر شد ↩️یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از دهیاران پاکدشت خبر داد. این منبع آگاه گفت: اتهام این دهیار دستگیر شده ارتشا(رشوه‌گیری) است.
🔴جمع آوری یک واحد غیرمجاز مجسمه سازی در پیشوا 🔹رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیشوا از جمع آوری یک واحد غیرمجاز مجسمه سازی خبر داد. 🔹سید حسن طباطبایی رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیشوا گفت: پس از شکایت شهروندان، یک واحد غیرمجاز مجسمه سازی در روستای شترخوار بخش جلیل آباد شهرستان پیشوا به دلیل انتشار آلایندگی و بوی نامطبوع و مزاحمت برای ساکنین جمع آوری شد. 🔹وی گفت: کارشناسان محیط زیست پس از اخذ دستور قضائی و ورود به محل کارگاه و بازرسی و بررسی متوجه انتشار ذرات رنگ و مواد شیمیایی و بوی بسیار نامطبوع از طریق عملیات رنگ کاری در این واحد شده و پس از آن سریعاً نسبت به صدور اخطاریه قانونی مبنی بر غیرمجاز بودن ادامه فعالیت این واحد اقدام نمودند. 🔹طباطبایی گفت: هرگونه فعالیت تولیدی، صنعتی و خدماتی می بایست پس از اخذ مجوزهای لازم و رعایت ضوابط و جوانب زیست محیطی صورت گیرد.
⭕️ خبر فوری / دستگیری شهردار | ✅ شنیده ها حاکیست یکی از شهرداران دشت ورامین همراه با مسئول دفتر شهردار صبح امروز و با دستور مقام قضایی دستگیر شده است.
🔹 شهردار شریف آباد و معاونش دستگیر شدند ♦️ دقایقی پیش شهردار و معاون شهردار شریف آباد پاکدشت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند. 🔹 طبق معمول اتهامات مالی و ارتشاء دلیل دستگیری بوده است!
⭕️ اطلاعیه خاموشی در جوادآباد به اطلاع کلیه همشهریان محترم در بخش جواد آباد شهرستان ورامین می رساند با عنایت به لزوم تعمیرات پیشگیرانه و اصلاح اساسی شبکه توزیع در راستای کاهش خاموشی های ناخواسته، صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ از ساعت ۷ الی ۱۰ در نقاط ذیل شاهد اعمال محدودیت خواهیم بود. " شهر جوادآباد..روستاهای حصار حسن بیک..خاوه..محسن آباد..نظر آباد..طغان..حصار قاضی و نجف آباد " آلویی مدیر منطقه برق ورامین با بیان این مطلب اعلام نمود: قطعاً تعمیرات با برنامه در راستای پیشگیری از خاموشیهای ناخواسته در ایام پیش رو می باشد، لذا از صبر و شکیبایی همشهریان عزیز کمال تقدیر و تشکر را داریم. ⚡️روابط عمومی منطقه برق ورامین⚡️
⭕️اطلاعیه در خصوص سپرده گزاران فروشگاه جعفری | با سلام خدمت همه سپرده‌گذاران فروشگاه جعفری ۱. تکمیل فرم‌ها به منزله اعلام شکایت است و کسانی که اقدام به تکمیل و ارائه فرم کرده‌اند نیازی به تنظیم شکواییه ندارند. ۲. تعداد ۸۸۵۶ نفر اقدام به تکمیل و ارائه فرم نموده‌اند که از این تعداد ، ۷۶ نفر دارای چک هستند ۳. بین لیست اولیه و ثانویه اموال هیچ اختلافی نیست. لیست اول بر اساس نظریه کارشناسی و لیست دوم بر اساس اسناد ثبتی تنطیم شده است ۴. برای سهولت ارتباط با شکات ، سامانه‌ای طراحی شده که هر فرد بر اساس کاملی و شماره تلفن می‌تواند وارد بخش اطلاعات شخصی خود شده و از آخرین وضعیت پرونده مطلع شود و اسناد خود از جمله سفته ها و چک‌ها را بارگذاری کند. این سامانه بزودی در دسترس شکات قرار می‌گیرد و در همین کانال آدرس سایت اطلاع رسانی می‌گردد.
🔺 برگزاری برنامه دوچرخه سواری رؤسای ادارات پیشوا 🔹سید حسن طباطبایی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا گفت: برنامه دوچرخه سواری رؤسای ادارات با همکاری و همراهی ویژه اداره ورزش و جوانان و پلیس راهور در سومین روز از هفته هوای پاک با رکاب زنی در مسیر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم و میدان امام خمینی تا میدان شهید چمران و با طی کردن مسافت 2 کیلومتری تا محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد. 🔹وی با اشاره به حضور مدیران ادارات شهرستان در این برنامه بر لزوم ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و حفظ هوای پاک و کمک به داشتن محیط زیستی سالم و اهمیت نقش آحاد مردم و جامعه در داشتن هوایی سالم تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه رؤسای ادارات و مسئولان شهر به عنوان الگویی برای سایر اقشار جامعه مطرح هستند، هرگونه رفتار آنان در رعایت فرهنگ زیست محیطی تاثیر مستقیم بر مردم و شهروندان خواهد داشت. 🔹وی افزود : شعار هفته هوای پاک امسال «هوای پاک،مسئول پاسخگو،شهروند مسئول» در نظرگرفته شده است.
🔸رئیس ستاد انتخابات کشور: ضوابط تغییر حوزه انتخابیه نامزدها به فرمانداری‌های کشور ابلاغ شده و اگر نامزدها درخواست و یا سوالی در این زمینه دارند، می‌توانند در زمان مقرر به فرمانداری‌ها مراجعه کنند
🔸بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی با محصولات سایپا 🔹مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو: متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده تا روز شنبه ۳۰دی ۱۴۰۲ می‌توانند جهت انتخاب خودروها به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کنند. 🔹برای همه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودرو آنها فصول آتی تعیین شده، امکان لغو سفارش و انتخاب محصولات عرضه شده فراهم آمده است.
💢تصویری از عادل پنجشیری تروریستی که متواری ست؛ 🔹وزارت اطلاعات از مردم خواسته است که در صورت رویت او، از طریق ۱۱۳، به این وزارتخانه خبر دهند.
📌 بازدید دانش آموزان از جاذبه های گردشگری ورامین 🔻 محمدرضا تاجیک رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین گفت: به همت این اداره، با اجرای دو تور جداگانه، ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دبستان توحید ورامین از جاذبه های گردشگری تاریخی و مذهبی شهر ورامین بازدید کردند. 🔻 تاجیک با اظهار این خبر گفت: در این ، دانش آموزان به همراه کادر آموزشی مدرسه و معلمین خود، از بناهای تاریخی و مذهبی و بازدید کردند. 🔻 وی در پایان گفت: در این تور پس از بازدید از هر اثر تاریخی، توسط کارشناسان_گردشگری، توضیحات کارشناسی به همراه بروشور معرفی جاذبه های گردشگری دشت ورامین به دانش آموزان ارائه و آنان با گوشه هایی از تاریخ و تمدن کهن دشت ورامین آشنا شدند‌.
تروریست حادثه کرمان به غرب تهران متواری شده 🔹وزارت اطلاعات در اطلاعیه سوم خود پیرامون فاجعه تروریستی کرمان، اعلام کرد که یکی از سرکردگان گروهک صهیونیستی داعش، به نام «محمد عادل عارف» معروف به «عادل پنجشیری» طبق آخرین ردهای به‌دست آمده، وارد منطقه‌ای در غرب تهران شده است. 🔹 از شهروندان گرامی تقاضا دارد هرگونه اطلاعاتی از نامبرده را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (شماره 113) گزارش کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تریبون آزاد جایی برای رساندن حرف مردم به کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتظر قسمت دوم برنامه تریبون آزاد با حضور پر شور مردم در خیابان شهدا شهرستان ورامین باشید . تریبون آزاد فردا میهمان مردم محله گلتپه می باشد .
جامعه فرهنگیان در پر شور کردن انتخابات میتواند نقش به سزایی داشته باشند به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین ،جلسه هم اندیشی با معاونین پرورشی مدارس شهرستان ورامین به ریاست سید محمد زاهدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین و با حضور حامد مهدیان معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ورامین و جمعی از معاونین پرورشی مدارس شهرستان ورامین برگزار شد . سید محمد زاهدی در این جلسه گفت :جامعه فرهنگیان در پر شور کردن انتخابات و حضور اقشار مختلف در ۱۱ اسفند ماه و رقم زدن حماسه سیاسی میتواند نقش بسزایی داشته باشد . زاهدی اظهار کرد :مشکلات و‌ گرانی هست اما باور داریم که با تشکیل یک مجلس قوی با پشتوانه مردمی بالا میتواند با کمک خود مردم و همکاری دولت همه مشکلات را یکی پس از دیگری حل کرد. وی افزود :مردم ما در نظام جمهوری اسلامی قدرت بالایی دارند و همین مردم در بزنگاه های مختلف نقشه های شوم دشمنان را با اقدام به جا و به هنگام ناکام گذاشته اند . معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین استفاده از اعیاد پیشرو را مهم دانست و افزود : جشن ها اعیاد ماه رجب و شعبان و پیروزی انقلاب می تواند بستری مناسب جهت آشنایی نسل جوان با تاریخ انقلاب و جنایت های رژیم پهلوی است و تبیین وضعیت پیشرفت کشور نسبت به آن دوران امری لازم و ضروری است زیرا مرور تاریخ باعث تجربه برای تصمیم گیری‌های آینده است ‌. در پایان این مراسم از تعدادی از دانش آموزان برتر در لیگ جت شهرستان ورامین تقدیر شد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گزارش واحد مرکزی خبر از برگزاری دو همایش و در بخش جواد آباد شهرستان ورامین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رویداد های مهم‌ آموزش و پرورش ورامین در هفته گذشته، از زبان دانش آموزخبرنگار پانا 🎤گوینده: دانش آموز هستی تقی زاده 🎬تدوین:دانش آموز آرزو تاجیک 🗓جمعه ۲۹ دیماه ۱۴۰۲ 5⃣قسمت پنجم
مقصد بعدی در شهرستان ورامین شنبه ۳۰ دیماه ۱۴۰۲ ابتدای خیابان گلتپه ساعت۱۶
📷تصاویر شهدای حادثه جنایتکارانه امروز ارتش تروریستی اسرائیل در دمشق
✅پایش مستمر مزارع کلزا در شهرستان پاکدشت 🔷باحضور معاون مدیریت زراعت سازمان و تیم کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان پاکدشت شامل مسئول زراعت، حفظ نباتات و روسای مراکز خدمات کشاورزی طی برنامه کاری پنج روزه از سطح 28مزرعه کلزا در این شهرستان بازدید شد. در این بازدیدهای میدانی ضمن رصد و پایش وضعیت کشت توصیه های فنی مقتضی به صورت چهره به چهره به کشاورزان عزیز ارائه شد.
🔴دستبند پليس ورامين بر دستان سارق بعنف 🔹سرهنگ جعفر شمس بيرانوند فرمانده انتظامي شهرستان ورامين گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت مقرون به آزار يک دستگاه خودرو در شهرستان، موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 11 شهيد قدوسي اين فرماندهي قرار گرفت. 🔹وي افزود: مالباخته در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران اظهار داشت، سارق ساعت 3 بامداد از طريق تاکسي اينترنتي در شهرستان پيشوا درخواست خودرو کرده و زماني که به شهرستان ورامين رسيدند با استفاده از اسپري اشک آور و سلاح سرد و ضرب و جرح وي و سرقت خودرو و تلفن همراهش او را در بيابانهاي اطراف رها کرده و متواري می شود. 🔹بيرانوند بيان داشت:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي دقيق سرقت موفق به شناسايي سارق که از سارقان حرفه اي و خشن و سابقه دار شهرستان ورامين بود شدند . 🔹اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموران در بررسي هاي بيشتر دريافتند که متهم در تهران بزرگ قصد سرقت زورگيري را داشته که با مقاومت طرفين منجر به تخريب شيشه خودروي وي شده و از اين رو با اقدامات پليسي ، وي را زمان که قصد تعمير شيشه هاي خودرويش را داشت قبل از هر گونه اقدام طي يک عمليات منسجم غافلگيرانه و ضربتي در حالي که قصد درگيري با ماموران و متواري شدن را داشت دستگير کردند. 🔹وی اظهار داشت: در بازرسي بدني از متهم يک افشانه اشک آور و يک قبضه سلاح سرد که در سرقت مورد استفاده قرار داده بود کشف و خودروي مسروقه نيز توقيف شد . 🔹فرمانده انتظامي شهرستان ورامين خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتري در تحقيقات پليسي به 4 فقره سرقت مقرون به آزار و يک فقره تجاوز بعنف اقرار کرده که با هماهنگي مقام قضائي مالباختگان شناسايي و همگي پس از مواجه حضوري با متهم وي را شناسايي کردند. 🔹 بيرانوند اذعان داشت: متهم که از مجرمان سطح يک پليس آگاهي فراجا بوده و داراي بيش از 6 فقره سابقه محکوميت دائر بر سرقت بعنف در پرونده قضايي خود مي باشد، پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
✅بازدید میدانی یک روزه مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از طرح های آماده بهره برداری در شهرستان های ری، پیشوا، قرچک، ورامین، پاکدشت و رباط کریم 🔹در راستای بررسی وضعیت روند اجرایی طرح های صنایع تبدیلی و غذایی استان به منظور اشتغال زایی پایدار و تامین امنیت غذایی، بازدید میدانی یک روزه از خط های تولید مستقر در شهرستان های ری، پیشوا، قرچک، پاکدشت، ورامین و رباط کریم در خارج و داخل شهرک های صنعتی استان، شامل شهرک صنعتی خوارزمی عباس آباد، پیشوا، سالاریه و نصیرآباد برای فعالیت های بسته بندی سالاد، بسته‌بندی خشکبار، کارخانه تولید سوسیس و کالباس، بسته‌بندی قهوه، سردخانه و کارخانه قطعه بندی و بسته‌بندی انواع گوشت صورت پذیرفت.