روز واقعا 🚮🚮🚮🚮 بود
اول که رفتیم مدرسه برای گرفتن عکس یادگاری بعد هم که با دوستام خداحافظی کردیم (سال دیگه مدرسه هامون رو عوض میکنیم مدیریت افتضاح بود امسال) بعد رفتیم برای ارتودنسی آبجیم برگشته بود بعد دوباره ساعت هفت رفتم دکتر و بعد هم داروخونه یه کیلو قرص خریدیم و همین
هدایت شده از آسمان 🌿☘🌱 ؛🏴
وای خدایا شکرت بالاخره ۳۰ تایی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💗💗💗💗💗💗💗💗💞💞🥳🥳🥳🥳💞💞🥳🥳🥳🥳💞💞
قِصه ے خورشےد 🌞
عا راستی 50 تاییمون مبارک
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا