eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
واقعا نمیدونم چه مرگمه انگار بدن دسته دوم بهم انداختن انقد مریضم.
حجم درس کمه اما مطالب سنگین پ.ن:وقتی میبینی تا صبح نمیتونی جمعش کنی و پناه میبری به فایل خلاصه درسا :))
خوشحالم که ان‌شاءالله برا آخرین باره که دارم درس فلسفه رو میخونم .
خزعبلات؛
خوشحالم که ان‌شاءالله برا آخرین باره که دارم درس فلسفه رو میخونم .
البته اگه به شانس منه از بد روزگار برا دانشگاه فلسفه قبول میشم و افلاطون بهم میگه زاررررت.
مغزم قبل ورود به جلسه امتحان خطاب به من: استرس نداشته باش من به تو ایمان دارم محکم برو و بترکون من همینجا پشت در منتظرت میمونم :))))!
من همونی‌ام که همیشه سوالایی که کامل بلد بودم بارمش ۰/۲۵ بوده .
این عبارت دعای عرفه حرف دل ماست به خدا! [ يَا رَادَّهُ عَلَي يَعْقُوبَ... ای برگردانندہ ی یوسف به یعقوب... ] خدایا! یوسف ما رو به ما برگردون،درسته ما بدیم و نالایق،ولی غریبیم...
امروز بلاخره تموم شد ۱۲ سال تو سری خوردن تموم شد ۱۲ سال حس پوچی تموم شد ۱۲ سال لباس فرم اجباری تموم شد ۱۲ سال زیر ی مشت قاتل ذهن بودن تموم شد (البته فقط دبیرستان ) دیدن رفیقام تموم شد :)
سلام بچه ها
پایان سال تحصیلی رو به همتونننننن تبریک و تهنیت عرض میکنم.
مخصوصا دوازدهمیا
البته من که حالا حالاها سال تحصیلیم تموم نمیشه و طلسم شدم:)