خزعبلات؛
خوشحالم که انشاءالله برا آخرین باره که دارم درس فلسفه رو میخونم .
البته اگه به شانس منه از بد روزگار برا دانشگاه فلسفه قبول میشم و افلاطون بهم میگه زاررررت.
مغزم قبل ورود به جلسه امتحان خطاب به من:
استرس نداشته باش من به تو ایمان دارم محکم برو و بترکون من همینجا پشت در منتظرت میمونم :))))!
این عبارت دعای عرفه حرف دل ماست به خدا!
[ يَا رَادَّهُ عَلَي يَعْقُوبَ...
ای برگردانندہ ی یوسف به یعقوب... ]
خدایا! یوسف ما رو به ما برگردون،درسته ما بدیم و نالایق،ولی غریبیم...
امروز بلاخره تموم شد
۱۲ سال تو سری خوردن تموم شد
۱۲ سال حس پوچی تموم شد
۱۲ سال لباس فرم اجباری تموم شد
۱۲ سال زیر ی مشت قاتل ذهن بودن تموم شد (البته فقط دبیرستان )
دیدن رفیقام تموم شد :)