مَن الأشیا التَّی یُحِبُها قَلبی:
أَنت و مُحَرَّمک...
از چیزهایی که قلبم دوست دارد:
"تو و مُحرَّمَت"
مودِ الانم : ببخشید الان سرم شلوغه دارم درمورد موضوعاتی که هیچوقت قرار نیست اتفاق بیوفتن اورثینک میکنم، بعدا جوابتو میدم.
خزعبلات؛
بعد کنکور برنامه فساده. البته فاسد شدن توی تخت و تو گوشی چرخیدن*
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا