قول میدم که بعد از کنکور تیر برگردم و سعی کنم محتواهای به درد بخور تری اینجا بزارم🙏🏻
معلومه که دلت تنگ میشه؛ من مهربون ترین و دلسوز ترین آدمی بودم که میتونستی تو زندگیت داشته باشی و از دستش دادی، بزن تو سر خودت، دلتنگی که چیزی نیست.
خزعبلات؛
دو روز دیگه میانترمام شروع میشه و بعدشم امتحانای ترمم. برام خیلی دعا کنید.خب؟
انقد وقتی دوستای دلقکمو تو مدرسه میبینم حالم خوب میشه که دوست دارم هر روز برم امتحان بدم🌝.