خزعبلات؛
_
3:39
امیدِ من کربلاست.
عمرمو بگیر و کربلا رو بهم بده!
از دنیا محرومم کن ای پدر؛ ولی از کربلا محرومم نکن..
این موضوع که «استخر توپ» فقط برای بچههاست و منواونجا راه نمیدن اینقدر ناراحتم میکنه که ممکنه یه استخر توپ برای بزرگسالان راهاندازی کنم.
بچه ها
عذر میخوام که فعالیت اینجا دیگه مثل قبل دوست داشتنی و بامزه نیست و حتی نمیدونم که قبلاً چجوری توی کانالم رفتار میکردم که دوست داشتنی و بامزه بودم.
کلاً نمیدونم چمه ولی دارم سعی میکنم راست و ریس کنم اوضارو.
اگه دیگه دوست ندارین اینجارو، میتونین لفت بدین🤍
یه بغل گنده از طرف شیرکاکائو به ممبرای بوس بوسی*