خزعبلات؛
تاحالا یه بچه ای که شمارو نمیشناسه خیلی رندوم تو آسانسور بهتون گفته که چقد زشتی؟
اره پارسال بود فکنم از مدرسه برگشته بودم خسته و کوفته رفتم تو آسانسور که برم خونه یکی از همسایه هامون که تا حالا ندیده بودمش هم با پسرش که حدود ۵ ۶ ساله بود بودن.
بعد همینطور که آسانسور داشت میرفت بالا پسره خیلی یهویی و بی مقدمه دستشو سمتم دراز کرد و گفت وای مامان چقد این خانومه زشته:)))
مامانشم یه خنده ای کردو اروم یکی زد پس کله بچش فقط همین.
منم همینطوری که داشتم لبخند ملیح میزدم تو ذهنم صد بار کلشو کوبوندم به در و دیوار آسانسور و مغزشو متلاشی کردم.
فردای اون روز دوباره همون قضیه تکرار شد این بار بچه هه برگشت گفت عه مامان همون خانوم زشته:)))
من نمیدونم چرا هی باید بهم یاداوری میکردلزتلربرترعخیخعی
الان یه سال گذشته باز اون پسره رو دیدم البته این بار با باباش بود و باباش اصلاً از این قضیه خبر نداشت چون اون روز که پسرش اون حرفو زد توی آسانسور نبود،بعد پدرش برگشت به پسره گفت بابا این همون خانومیه که اون روز بهش گفتی زشت؟:))))
حالا من نمیدونم از کجا فهمیده بود من همونم ولی کلاً خانواده بیشعوری بودن.
تخریب؟100از100
یعنی جوری تخریب شدم که همین یذره اعتماد به نفسمم پودر شد رفت هوا
دارم کم کم احساس خطر میکنم.
روز دختر نزدیکه و مامانم اینستاگرام داره و این خیلی ترسناکه.
مخصوصاً اونجاش که یه عکس بدون افکت با دهن نیمه باز و چشمای بسته ازم استوری میکنه:))
چگونه در ایتا کانال خود را در عرض یک ماه 10Kکنیم؟
1. فقط پسر باشیم.
2.هم پسر باشیم هم زیبا.
3.هم پسر باشیم هم زیبا،هم خوش صدا.
4.هم پسر باشیم هم طلبه.
5.هم پسر باشیم هم عکاس.
6.پسر باشیم،پسر باشیم،پسر باشیم.
7.همه ی موارد.
1.دخترِ عکاسِ بلاگر باشیم.
2.دخترِ زیبارو و خوش صداباشیم.
3.دخترِ زیبا رو و اَدایی باشیم.
4.شوهر داشته باشیم.
5.شوهر خود را ادمین کانال کنیم.
6.شوهرمان طلبه و زیبا باشد.
7.همه ی موارد.
ما نیز بهرِ تماشایِ جهان آمده ایم؛در حومه ی ایتا زندگیِ فقیرانه ای داریم و به دور از حاشیه در کلبه ی درویشیِ خود به زندگی ادامه میدهیم*
مثلاً داشتم فارسی میخوندم بعد به خودم اومدم دیدم نیم ساعته دارم اینارو گوشه و کنار جزوم میکشم🌚.