این قهوه هایی که عکس میگیرین استوری میزارین، چجوری انقد قشنگ اماده و تزیین میکنین؟!
من هرچی قهوه درست میکنم انگار گل و لای کوچه پس کوچه هاس🌝
حاج آقایی که امشب داشت روضه میخوند از داداشم پرسید اسمت چیه پسر؟ اونم یه تابی به گردنش داد و با عشوه گفت میگن اسمم ثریاستتتتتاکزچزژولزامژلنططنقظ😂😂😂😂😂😂(یه تیکه از آهنگ قدیمیه)
خوشم میاد خانوادگی دلقکیم😔😂
بنده خدا برگاش ریخت😂😂
خزعبلات؛
حاج آقایی که امشب داشت روضه میخوند از داداشم پرسید اسمت چیه پسر؟ اونم یه تابی به گردنش داد و با عشوه
بعد رفته پیش حاج آقا گفته کالاف بازی میکنین؟اسم اکانتتون چیه؟🤣🤣🤣
جیگر بلاها و عسل طلاهای من!
من فردا عازم کربلام و به شرطِ لیاقت، دعاگوی همتونم و به نیتتون قدم برمیدارم.
بوس به کله هاتون🤍
حلال کنید دیگه..
از همینجا از تمام دوستای حضوری و مجازیم خداحافظی میکنم؛ دیگه حوصله ندارم بیام پیویتون.بوس✨
دست و پا زدن تو تنهایی اینجوره:
یه جایی بین قلب و مغزم درد میکنهه .
اگه میفهمی چی میگم خوشوقتم تؤم مثل من داری تو تنهاییت غرق میشی .