eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
حاج آقایی که امشب داشت روضه میخوند از داداشم پرسید اسمت چیه پسر؟ اونم یه تابی به گردنش داد و با عشوه گفت میگن اسمم ثریاستتتتتاکزچزژولزامژلنططنقظ😂😂😂😂😂😂(یه تیکه از آهنگ قدیمیه) خوشم میاد خانوادگی دلقکیم😔😂 بنده خدا برگاش ریخت😂😂
جیگر بلاها و عسل طلاهای من! من فردا عازم کربلام و به شرطِ لیاقت، دعاگوی همتونم و به نیتتون قدم برمیدارم. بوس به کله هاتون🤍 حلال کنید دیگه.. از همینجا از تمام دوستای حضوری و مجازیم خداحافظی میکنم؛ دیگه حوصله ندارم بیام پیویتون.بوس✨
نه خوبتون شد؟ آسمون اخماشو کرد تو ما .
دست و پا زدن تو تنهایی اینجوره: یه جایی بین قلب و مغزم درد میکنهه . اگه میفهمی چی میگم خوشوقتم تؤم مثل من داری تو تنهاییت غرق میشی .
عمیقا دلم میخواد بلند بشم ببینم همش یه خواب بوده و تو تابستون سال 1389 وسط بازی خوابم برده بوده،فقط همین .
خزعبلات؛
دست و پا زدن تو تنهایی اینجوره: یه جایی بین قلب و مغزم درد میکنهه . اگه میفهمی چی میگم خوشوقتم تؤم
دقیقا این تنهایی با هیچ دوست و رفیق و همسر و خانواده ی پر نمیشه/: این یه خلعه تو وجود آدما....
دیروز يکي می‌گفت ؛ دوتا چیز هستند که آدم ُ تو گذشته پرت می‌کنه ، و باعث مرور خاطرات می‌شه . اولی‌ش عطره ، دومی‌ش آهنگ دیدم خیلی درست می‌گه :)
سلامتی شیرکاکائو‌ یه صلوات بفرستید ایشالا که زنده باشه🥹🫴🏼
وطن🫂.
تو حرم به یادتون بودم و به نیتتون نماز زیارت خوندم و اکانتاتونو اونجا یاد کردم🤍.