دست و پا زدن تو تنهایی اینجوره:
یه جایی بین قلب و مغزم درد میکنهه .
اگه میفهمی چی میگم خوشوقتم تؤم مثل من داری تو تنهاییت غرق میشی .
عمیقا دلم میخواد بلند بشم ببینم همش یه خواب بوده و تو تابستون سال 1389 وسط بازی خوابم برده بوده،فقط همین .
خزعبلات؛
دست و پا زدن تو تنهایی اینجوره: یه جایی بین قلب و مغزم درد میکنهه . اگه میفهمی چی میگم خوشوقتم تؤم
دقیقا
این تنهایی با هیچ دوست و رفیق و همسر و خانواده ی پر نمیشه/:
این یه خلعه تو وجود آدما....
دیروز يکي میگفت ؛
دوتا چیز هستند که آدم ُ تو گذشته پرت میکنه ، و باعث مرور خاطرات میشه .
اولیش عطره ، دومیش آهنگ
دیدم خیلی درست میگه :)
انقد حالم از اول سفر بد بود که تو نجف واسه خودم کفن خریدم و تا کربلا حملش کردم و انقد کولهم سنگین شده بود که تنها راه برای خلاص شدنم از دست اون کفنِ سنگین،مردن بود.
حسینستوده؛594_36030036413644(1).mp3
زمان:
حجم:
3M
اینجا حسِ غربت میکنم؛ برمیگردم خونم کربلا..