eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
نه خوبتون شد؟ آسمون اخماشو کرد تو ما .
دست و پا زدن تو تنهایی اینجوره: یه جایی بین قلب و مغزم درد میکنهه . اگه میفهمی چی میگم خوشوقتم تؤم مثل من داری تو تنهاییت غرق میشی .
عمیقا دلم میخواد بلند بشم ببینم همش یه خواب بوده و تو تابستون سال 1389 وسط بازی خوابم برده بوده،فقط همین .
خزعبلات؛
دست و پا زدن تو تنهایی اینجوره: یه جایی بین قلب و مغزم درد میکنهه . اگه میفهمی چی میگم خوشوقتم تؤم
دقیقا این تنهایی با هیچ دوست و رفیق و همسر و خانواده ی پر نمیشه/: این یه خلعه تو وجود آدما....
دیروز يکي می‌گفت ؛ دوتا چیز هستند که آدم ُ تو گذشته پرت می‌کنه ، و باعث مرور خاطرات می‌شه . اولی‌ش عطره ، دومی‌ش آهنگ دیدم خیلی درست می‌گه :)
سلامتی شیرکاکائو‌ یه صلوات بفرستید ایشالا که زنده باشه🥹🫴🏼
وطن🫂.
تو حرم به یادتون بودم و به نیتتون نماز زیارت خوندم و اکانتاتونو اونجا یاد کردم🤍.
انقد حالم از اول سفر بد بود که تو نجف واسه خودم کفن خریدم و تا کربلا حملش کردم و انقد کوله‌م سنگین شده بود که تنها راه برای خلاص شدنم از دست اون کفنِ سنگین،مردن بود.
الان اهوازیم.
من چجوری تا یزد جلوی بقیه خودمو نگه دارم تا اشکام نریزه؟
حسین‌ستوده؛594_36030036413644(1).mp3
زمان: حجم: 3M
اینجا حسِ غربت میکنم؛ برمیگردم خونم کربلا..