چگونه در ایتا کانال خود را در عرض یک ماه 10Kکنیم؟
1. فقط پسر باشیم.
2.هم پسر باشیم هم زیبا.
3.هم پسر باشیم هم زیبا،هم خوش صدا.
4.هم پسر باشیم هم طلبه.
5.هم پسر باشیم هم عکاس.
6.پسر باشیم،پسر باشیم،پسر باشیم.
7.همه ی موارد.
1.دخترِ عکاسِ بلاگر باشیم.
2.دخترِ زیبارو و خوش صداباشیم.
3.دخترِ زیبا رو و اَدایی باشیم.
4.شوهر داشته باشیم.
5.شوهر خود را ادمین کانال کنیم.
6.شوهرمان طلبه و زیبا باشد.
7.همه ی موارد.
ما نیز بهرِ تماشایِ جهان آمده ایم؛در حومه ی ایتا زندگیِ فقیرانه ای داریم و به دور از حاشیه در کلبه ی درویشیِ خود به زندگی ادامه میدهیم*
مثلاً داشتم فارسی میخوندم بعد به خودم اومدم دیدم نیم ساعته دارم اینارو گوشه و کنار جزوم میکشم🌚.
صمیمیت های از دست رفته ناراحتم میکنن. شاید دلم برای ادم ها تنگ نشه ولی برای حسی که اون موقع داشتم چرا.خیلی:)))
چند وقتیه به سرم زده که برم مدرسه ی دبستانم و ازشون بخوام پرونده های یازده سال پیش رو بگردن تا بتونم شماره ای از دوستِ صمیمیِ کلاس اولم پیدا کنم چون واقعا خیلی بهش فکر میکنم و دلم میخواد ببینمش.
اون تنها و اولین کسی بود که همیشه حواسش بهم بود و بخاطر من با دوستای دیگم دعوا میکرد و نسبت به من حسود بود.
بعد از اون دیگه هیچوقت انقدر تو اولویت دوستام نبودم که بخوان روم حساسیتی نشون بدن.
یه چله هست که از فردا شروع میشه اسمشو نمیدونم ولی میگن خیلی فضیلت داره.
میتونیم مثلاً روزی ۱۰۰ تا صلوات بفرستیم یا مثلا سعی کنیم نمازامونو اول وقت بخونیم یا یکی از گناهامونو بزاریم کنار...
هر کاری که فکر میکنین چهل روز میتونین پیوسته انجام بدین رو انتخاب کنین حتی اگه کم باشه.
امیدوارم بتونیم با این چله حداقل کمی روحمونو برای محرم پاک کنیم و آماده بشیم.
رفتم جلوی مامانم خودمو زدم به غش و کولی بازی در آوردم که آی فلان شدم آی بهمان شدم،قلبم داره میگیره،نفسم تنگ شدهههه
میگه چته باززز؟
خیلی جدی زُل زدم تو چشاش گفتم بوسِ خونم افتاده اگه بهم یَک دانه بوس ندی میمیرم.
همینطوری که سعی داشت خندشو قورت بده تا ابهتش حفظ بشه گفت چه جونوری هستی تو!
بیا بوست کنم دختره ی فلان فلان شده.
بعدشم دو تا بوس خوشکل گرفتم🌝