صمیمیت های از دست رفته ناراحتم میکنن. شاید دلم برای ادم ها تنگ نشه ولی برای حسی که اون موقع داشتم چرا.خیلی:)))
چند وقتیه به سرم زده که برم مدرسه ی دبستانم و ازشون بخوام پرونده های یازده سال پیش رو بگردن تا بتونم شماره ای از دوستِ صمیمیِ کلاس اولم پیدا کنم چون واقعا خیلی بهش فکر میکنم و دلم میخواد ببینمش.
اون تنها و اولین کسی بود که همیشه حواسش بهم بود و بخاطر من با دوستای دیگم دعوا میکرد و نسبت به من حسود بود.
بعد از اون دیگه هیچوقت انقدر تو اولویت دوستام نبودم که بخوان روم حساسیتی نشون بدن.
یه چله هست که از فردا شروع میشه اسمشو نمیدونم ولی میگن خیلی فضیلت داره.
میتونیم مثلاً روزی ۱۰۰ تا صلوات بفرستیم یا مثلا سعی کنیم نمازامونو اول وقت بخونیم یا یکی از گناهامونو بزاریم کنار...
هر کاری که فکر میکنین چهل روز میتونین پیوسته انجام بدین رو انتخاب کنین حتی اگه کم باشه.
امیدوارم بتونیم با این چله حداقل کمی روحمونو برای محرم پاک کنیم و آماده بشیم.
رفتم جلوی مامانم خودمو زدم به غش و کولی بازی در آوردم که آی فلان شدم آی بهمان شدم،قلبم داره میگیره،نفسم تنگ شدهههه
میگه چته باززز؟
خیلی جدی زُل زدم تو چشاش گفتم بوسِ خونم افتاده اگه بهم یَک دانه بوس ندی میمیرم.
همینطوری که سعی داشت خندشو قورت بده تا ابهتش حفظ بشه گفت چه جونوری هستی تو!
بیا بوست کنم دختره ی فلان فلان شده.
بعدشم دو تا بوس خوشکل گرفتم🌝
خزعبلات؛
رفتم جلوی مامانم خودمو زدم به غش و کولی بازی در آوردم که آی فلان شدم آی بهمان شدم،قلبم داره میگیره،ن
دیگه خانواده رو عادت دادم خودشون خیلی خودکار وقتی از کنارم رد میشن یه بوس میدنو میرن😔😂
حتی اون داداشم که همیشه میگفت من از این لوس بازیا خوشم نمیاد و به جای بوس کتک کاری میکردیمم اومد بوسم کرد🙂😂.
هنوز شام درست حسابی ای نخوردم و دارم از گشنگی میمیرم.
الان یه ترکیب جدید و جادویی به فکرم رسید که فکنم خیلی خوشمزه باشه.
میخام نودل قارچ و پنیرو با سس پاستا آلفردو قاطی کنم اسمشم گذاشتم نودل آلفردو.
سس آلفردو:
یه قاشق آردو با کره یا روغن تفت میدی بعد که از خامی در اومد بهش شیر اضافه میکنی تا حدی که حالت سس مانند پیدا کنه بهش پودر سیر و آویشم میزنی خامه هم اگه دوست داشتی بزن ولی من نمیزنم چون حجمش خیلی سنگین میشه و معدم درد میگیره بعدشم به سس قارچ تفت داده شده اضافه میکنی قارچو هم میتونی همون گوشه ی ماهیتابه کنار اون آرد و کره یه تفت کوچولوبدی و بعد نودل آبکش شده رو اضافه میکنی و ادویه نودلو میریزی اگه دوست داشتی میتونی پنیر پیتزا و سینه مرغم اضافه کنی ولی من نمیریزم.
من خودم هنوز امتحانش نکردم و فقط ایدش به ذهنم رسید.
اگه امتحان کردین و خوشتون اومد بهم بگین.
«سلاماً على من غرسوا وروداً في أرواحنا و رحلوا دون رعايتها.»
سلام بر آنها که در جانمان گلها کاشتند و بیمراقبت رها کردند.