eitaa logo
خزعبلات؛
274 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
227 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش دوستام وقتی پروفایل جدید میزارم:
‏عصبانیت من خیلی کوتاه و سطحیه، ولی دلشکسته شدنم طولانیه، عمیق و مقاوم؛ اگه از یکی عصبانی بشم خیلی بهتر از اینه که ازش دلخور بشم.
خدا مرگم بده الهی خب زن یه ویرگول میذاشتی واسمممممممم:)))))) به مامانش پیام دادم*
کارای خونه داره مثل تراپی واسم عمل میکنه. حس میکنم کم کم باید با دوران نوجوونی خداحافظی کنم.
رسماً فوت شدم امشب. واقعاً تمیز کردن خونه‌ی جدید سخت ترین بخشِ جا‌به‌جایی‌عه.
خزعبلات؛
رسماً فوت شدم امشب. واقعاً تمیز کردن خونه‌ی جدید سخت ترین بخشِ جا‌به‌جایی‌عه.
بعد اونجا وقتی میخواستم شروع کنم به تمیزکاری لباسامو با لباسای راحتی و کهنه تر عوض کردم بعد ایرپاد تو گوشم بود و همینطور که داشتم به یه آهنگِ شادِ دیش دیرین دادان گوش میکردم شلوار گل گلیمو تو هوا تاب میدادم یهو دیدم مامان بابام تو چارچوب در وایسادن دارن نگام میکنن و بابام داره آروم در گوش مامانم میگه نگاش کن توروخدا داره با تمبونش میرقصه😔😂😂😂
باز خداروشکر اون موقعی که داشتم واسه جنای اتاق کنسرت زنده اجرا میکردم و با دسته ی تِی گیتار میزدم و داد میزدم مو سوختوم ما برشتوم..منو ندیدن🌝😂
خزعبلات؛
بعد اونجا وقتی میخواستم شروع کنم به تمیزکاری لباسامو با لباسای راحتی و کهنه تر عوض کردم بعد ایرپاد ت
مامانم ؛ با دخترایی که خل و چلن رفاقت نکنیا موقعیت : خودم سردسته‌ی همه خل‌وچل‌هام .
آدم وقتی میشینه پای درد‌ و دلِ یکی، تازه میفهمه چقدر توی زندگیش ناشکری میکنه..
امروز دوستمو دیدم و خب صبح خواب مونده بودم و بعدش بابام زنگ زد که دوستت اینجاست تو خودت هنوز خونه ای🤡 هیچی دیگه سریع صورتمو شستم و آماده شدم و اسنپ گرفتم رفتم پیشش تا ساعت دو بعد از ظهر کنار هم بودیم و یکسره حرف زدیم خیلی خوب بود:)