eitaa logo
خزعبلات؛
273 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
226 ویدیو
4 فایل
ـ‌محزون ولی امیدوارـ بدون اکسیژن زنده میمانم، بدون چای هرگز. سبز باش و‌ سبز بمون' راستی یادت نره لبخند بزنی* https://daigo.ir/secret/685040610
مشاهده در ایتا
دانلود
نازک دلیم و حادثه در جستجوی ما..
هر کانالیو باز میکنم از حال و هوای پاییز گفته. یه لحظه یادم اومد که توی یزد پاییزِ واقعی از آذر شروع میشه و غمگین شدم. درواقع هوا هنوز همونقدر گرمهههههه که توی تابستون بود.
پاییز و زمستون خیلی خوبن ولی با افسردگی فصلی چه کنم؟
بچه‌ها من خیلی خیلی دارم نمی‌دونم. هیچی نمی‌دونم. از هیچ چیز مطمئن نیستم. هی این نمی‌دونمه داره بزرگ و بزرگتر میشه، مه غلیظ روی ذهنمه الان. زیاده. نمیتونم. کمی قطعیت لطفا.
جدی چقدر محتوای اینجا چرت و پرت و بی ربطه . اگه شماهم مثل من فکر میکنید لفت بدید تا وقتتون تلف نشه خوشگلا
من صرفاً دوست دارم اینجا دفترچه خاطراتی واسم باشه تا ریز به ریز جزئیات روزمره‌م رو ثبت کنم و بعد تر هااا بیام باز بخونمشون مثل کانال قبلیم(معتکف) که در آخر همه ممبرا ریم شدن و الان فقط خودمم که خاطراتمو مرور میکنم.
«وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا» به‌خاطر من صبوری کن، من دارم نگات می‌کنم. _سوره طور، آیه ۴۸
آشفته ام ز بی سر و سامانیِ خیال.
اصلا نیازی نیست دزد وسایلمو بزنه. حافظه‌م خودش بزرگ‌ترین دزد وسایلمه.